Ugyanaz a motor van benne mint a mitoban, de gyanítom hogy más az áttétele, mert végre nem megy annyit mint a mito. Ugyanaz a fék van rajta mint a mito-n. én eddig 150-et mentem vele úgy hogy még volt 500 fordulat tiltásig.
Nagyon úgy néz ki hogy elsőfékbetétet cserélnem kell. Ötlet vkitől, hogy milyet vegyek bele? Vmi nagyon ütőset akarok :)
Egyébként tök komoly úgy fékezni nagy sebességről, hogy csúszkál az ember alatt a gép jobbra-balra, mint ahogy a GP-ben szokták, aztán meg kanyarra rá és sutty :)). Most elég hideg az aszfalt, szóval sikerült jópárszor :))
Hát azért nem is olyan nagy cég, mint az Aprilia, a Honda, a Ducati, Yamaha, stb. Sőt nem is teljes mértékben különálló, hiszen az MV Augusta gyártja a Cagivákat. Ha a vezetés úgy döntene hogy beszállnaa versenyekbe, akkor teljesen újonc lenne, de még abból a szempontból is, hogy még más versenysorozatban sem indulnak, szóval semmiféle naprakész versenytapasztalatuk nincs. Így ha áldoznának, hogy újra elkezdjék a versenyzést, akkor az történne, hogy szerintem legalább 2 évig a sor évén kullognának, és megfontolandó, hogy a hosszú kezdeti eredménytelenség mellett áldozzanak-e annyi tőkét erre, mint a többi élcsapat. Hozzávéve, hogy akkor már inkább az MV Augustával próbálkoznának. Egyébként régebben versenyzett a Cagiva a Mito-val, de nem a MGP-ben. Bajnok is volt. Nem tudom miért lett abbahagyva.
Szóval mint gyári csapat biztos vagyok benne, hogy nem lesz Cagiva, esetleg egy tőkés ember valamint a Cagiva támogatásával jöhetne létre hasonló. Szerintem.
A múltkor amikor néztem talmának a 2. helyes győzelmét (grat. )akkor azon tűnödtem el, hogy ott az APRILIA, a KTM aki nem speed-ekről híres, DERBI, még a HONDA is, de Miért nincsenek CAGIVA mocik
Nem lehet olyan kis cég, hogy ne tudnának beszálni szerintem.
És még elég jól is remekelnének a pályán
Nem értek hozzá, így lehet hülyeséget mondok, de a kipuffrendszerben elsődlegesen a rezonátor a lényeg. Ha az jól van megtervezve, akkor hogy abból egy vagy két úton áramlik ki a gáz szerintem nem számít. Persze ehhez külön rendszert kell tervezni, az úgy nem megy, hogy az egykipuffos rendszerre vhogy ráaplikálja az ember a kettőt. Ha jó a tervezés, szerintem nincs teljesítmény csökkenés, ámbár az is biztos, hogy növekedés sem, így gyakorlatilag látványon kívűl teljesen felesleges. Szóval e legegyszerűbb módszer a legjobb: ahány henger annyi kipuff.
Lehet nem igaz amit írtam, de majd akkor kijavít vki
érdekelne egy s más
Még Motegi-n is kipróbálnám :)
azt hiszem megvan az egyik kívánságom a 3ból ha fogok egy aranyhalat
Egyébként tök komoly úgy fékezni nagy sebességről, hogy csúszkál az ember alatt a gép jobbra-balra, mint ahogy a GP-ben szokták, aztán meg kanyarra rá és sutty :)). Most elég hideg az aszfalt, szóval sikerült jópárszor :))
Szóval mint gyári csapat biztos vagyok benne, hogy nem lesz Cagiva, esetleg egy tőkés ember valamint a Cagiva támogatásával jöhetne létre hasonló. Szerintem.
Nem lehet olyan kis cég, hogy ne tudnának beszálni szerintem.
És még elég jól is remekelnének a pályán
Valami más motorja van beépítve ebbe a Mito ba
Lehet nem igaz amit írtam, de majd akkor kijavít vki