nekem is inkább egy 400 a svagy inkább egy 600 as de a kezünk, kezetek meg van kötve.
egy 16 évesnek egy mito sztem bőven elég, sztem elég meglepetést tud okozni mondjuk egy rs50 után is hát még egy robogó után.
A 900E lehet sok de inkább mint egy uj 1,3 ért akcióba,
minek a jogsi?
nem attól tudsz majd motorozni hogyvan.
nagyonsok embernek van jogsija mégsem adnék a kezébe még egy dongo-t se
ha esetleg megálít a rendőr, akkor meg kell 1 jó ismerős azt kész
vagy max 150 e pénzbirság.
ha esetleg érdekel vkit, akkor beirom majd hogy én mit kaptam( jogsi nélkül 600 motorral balesete okoztam)
Hát nem tudom ,de ha választhatnék a képen látható zx6r /96-os és 800e/ vagy egy 125-ös cagiva közül, ami 900e.......... és akkor is azt venném ha még nem lenne rá jogsim esetleg, de biztos van aki másképp gondolja
sziasztok, Tudom nem sok közöm van hozzá hogy ki mennyiért árulja a motorját, de azért azt ne felejtsük el, hogy egy 125-ös mociról van szó, nem sok egy kicsit az a 900e? Nem sokkal többért már 600ast lehet kapni, 700-800e ért meg zxr400 ast.
Ha rám hallgatsz akkor 900 alá nem nagyon vinném!!(max 850).
És én ezt azért mondom mert üres a piac az Evo k ból és én az enyémet 500 ba állitottam meg papirokkal és azóta volt egy telófelujitás40E majdnem full motor170E és most megint henger+dugo 50E szal mostmár 800körül vagyok és egy 95 ös gép.
Full gyári a blokk egy nagyobb karbival + optika.
A Dennym tudja hogy milyen a motorom:) ( hátulról:))
Én azért költök rá és nem adom el ha vmi gáz van vele mert sztem az egyik ha nem a legjobb 125 ös speedgép.
Halihó.... na szóval tényleg jó állapotban van. az előző tulaj egy 40feletti csákó volt ,azt nem tom hogy mennyire hajtotta és hogy járatta be de nagyon hibátlan a blokkja... képet nem tok feltenni de majd csinálok róla a közeljövőben... az árával kapcsolatosan: nem akarom túl sokért eladni mert szeretnék venni egy 125ös sm-ot (KTM) és kel a lé...
900 rohadt sok...lehet egy motor akármilyen állapotú, de használt...és a használtságnak maga a ténye évente 25%-ot levon az akkori összegből...ehhez jöhetnek mínuszok plusszok, de én 900ért tudtam volna venni már 2004es mitot és rs-t is...2-3 ezer kilóméterrel, tökéletes állapotba (megnéztem...)szóval akármilyen pöpec egy gép, akkor is évente öregszik -25%ot...
A gyári állapot és a 4230km azért mond vmit. Ha az égvilágon semmi baja, akkor szemtelenül el lehet kérni egy 2002-es mitoért 900ezret is szerintem. Persze azért a vevőnek át kell nézni, mert attól hogy keveset volt használva, lehetnek vele apróbb bibik, pölö azért, mert már 3 telet átvészelt, és kitudja hogy volt tárolva. Ha az állapotával nincs gond, akkor meg szinte egyenértékű a 2004-es, 2005ös mitokkal, szóval ezek tükrében a 900.000 bőven reális. Gondolom én. Ja hát meg, hogy hogyan volt bejáratva. Ezek a használtmotor "zsákbamacska" faktorai :)
Ugyanis egy 125-ös nem tud teljesíteni 30 LE többet, sőtt inkább olyan 27 LE körüliek
Persze ez lehet több is, ha már piszkálva van a moci...
egy 16 évesnek egy mito sztem bőven elég, sztem elég meglepetést tud okozni mondjuk egy rs50 után is hát még egy robogó után.
A 900E lehet sok de inkább mint egy uj 1,3 ért akcióba,
de mondom nem 900ba adom...amúgy nekem is bejön a zxr:)
nem attól tudsz majd motorozni hogyvan.
nagyonsok embernek van jogsija mégsem adnék a kezébe még egy dongo-t se
ha esetleg megálít a rendőr, akkor meg kell 1 jó ismerős azt kész
vagy max 150 e pénzbirság.
ha esetleg érdekel vkit, akkor beirom majd hogy én mit kaptam( jogsi nélkül 600 motorral balesete okoztam)
De amúgy lehet, hogy én is így döntenék!
És én ezt azért mondom mert üres a piac az Evo k ból és én az enyémet 500 ba állitottam meg papirokkal és azóta volt egy telófelujitás40E majdnem full motor170E és most megint henger+dugo 50E szal mostmár 800körül vagyok és egy 95 ös gép.
Full gyári a blokk egy nagyobb karbival + optika.
A Dennym tudja hogy milyen a motorom:) ( hátulról:))
Én azért költök rá és nem adom el ha vmi gáz van vele mert sztem az egyik ha nem a legjobb 125 ös speedgép.
ÉS még 1x sztem nem sok a 900se!!
Engem lehet, hogy érdekelne