Miért? az amerikai fostalicskákhoz olcsóbb? Mindegyik 3. ország,úgyhogy nincs nagy különbség. Max az,h toyotában egyszer kell kicserélni,mondjuk az amerikaiakon is,csak ott havonta egyszer!
Akkor járj ilyen őskövületekkel. Egy autó pörögjön, rég rossz ha valaki 40 évre vesz autót..Mitogeri autókat hord műszakiztatni,, és mindig milyen autókkal van a baj? Fostos trágyadomb VW,, 2003-as volt és tönkrement benne a vízpumpa :D:D:D Aztán opel.. és a többi hulladék... Nemtudom, hogy VW-t, hogy mered megemlíteni az autók közt.. Érdekes nekünk sokadik Hondánk van és egyikkel se volt semmi baj, edig nyüstölve voltak rendesen. Nagyon maradi vagy öreg...
a festés még gyári-gyakorlatilag nem igazán volt mit csinálni rajt.A kötelező dolgok voltak csak cserélve.
Bár hozzáteszem gyorsan,hogy soha nem volt nyúzva a gép
végre 1 igazat szolo...merci 123-egy csuf fos de igénytelen nagyon, én nemvagyok merci párti de le a kalappal a 123-as elött.Japán- csak motorban jó(nekem).Olasz:ha kiakarnék cseszni magammal vennék 1-et.De nem ocsárolom mert van akinek ez jön be.Izlések és pofonok....
Kár, hogy negyedik éve dolgozok autószerelőként a suli mellett...
Ezt természetesen ragozhatnánk reggelig oda-vissza, de nem lenne értelme. Nálam az autó a VW-csoport, a Merci és a BMW.
Japánok: A japánok csak prögős kis vinnyogó szarokat csinálnak. És semmi anyag nincs bennük, tiszta papírautók. Még a 2-es Golfomban is jobb anyagok vannak, pedig az enyém a legfapadosabb kivitel.
Franciák: hát amikor már a Renault márkaszervízben nem tudják megmondani, hogy az adott típushoz melyik pollenszűrő kell, akkor ott már bajok vannak... És nem az adott szervízzel, mert egyikben sem tudják. Az álladó computerhibákról meg üzemanyag problémákról nem is beszélve...
Olaszok: megfigyelhetjük például pl. az Alfa finom kis boxermotorjait. Érdekes módon még egyik sem ment el 200 ezret, de még a 100 ezer is ritka, mert állandóan főtengelyesek... A JTD-ről meg ne is beszéljünk, amin BOSCH CR van, mert azt már nem merték az olaszokra bízni...
Ezek az öreg Merci motorok meg érdekes módon elmentek már több mint félmillió kilómétert mire elfáradtak. Aztán fúrás, és megint jöhetnek a kilóméterek. És megy és megy.
És érdekes módon ebben a német iparhulladék Merciben már 76-ban olyan szervó volt - egyujjas kormánytekerés - mint az állat. Erre a többi autógyártónál még jópár évet kellett várni.
Én egyébként abszolút a VW-csoportba vagyok belebuzulva, de egy ilyen gépet ne szóljunk má le kérem...
Nem mondok inkább semmit mert anno majdnem üzletet kötöttünk
Bár hozzáteszem gyorsan,hogy soha nem volt nyúzva a gép
Ezt természetesen ragozhatnánk reggelig oda-vissza, de nem lenne értelme. Nálam az autó a VW-csoport, a Merci és a BMW.
Japánok: A japánok csak prögős kis vinnyogó szarokat csinálnak. És semmi anyag nincs bennük, tiszta papírautók. Még a 2-es Golfomban is jobb anyagok vannak, pedig az enyém a legfapadosabb kivitel.
Franciák: hát amikor már a Renault márkaszervízben nem tudják megmondani, hogy az adott típushoz melyik pollenszűrő kell, akkor ott már bajok vannak... És nem az adott szervízzel, mert egyikben sem tudják. Az álladó computerhibákról meg üzemanyag problémákról nem is beszélve...
Olaszok: megfigyelhetjük például pl. az Alfa finom kis boxermotorjait. Érdekes módon még egyik sem ment el 200 ezret, de még a 100 ezer is ritka, mert állandóan főtengelyesek... A JTD-ről meg ne is beszéljünk, amin BOSCH CR van, mert azt már nem merték az olaszokra bízni...
Ezek az öreg Merci motorok meg érdekes módon elmentek már több mint félmillió kilómétert mire elfáradtak. Aztán fúrás, és megint jöhetnek a kilóméterek. És megy és megy.
És érdekes módon ebben a német iparhulladék Merciben már 76-ban olyan szervó volt - egyujjas kormánytekerés - mint az állat. Erre a többi autógyártónál még jópár évet kellett várni.
Én egyébként abszolút a VW-csoportba vagyok belebuzulva, de egy ilyen gépet ne szóljunk má le kérem...
Egyelőre ennyi.