Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért nem egészen, mert mit csinálsz a kihajtásával?betömöd rágóval?

az jó...
azé még meg gondolom..
rxnél leveszed a blokk deknijét,és kiveszed puritán módon ennyi lenne
de ha a 125ös hengernél nem szarik be,akkor mér szarik be a polininál?annyi embertől hallottam,h megragadt neki a polini...haver akart ősszel 1 mitot,az is megragatt,akk szekinek az evo ja is megragatt,endernek is tavaj,neked most...
gondolkodok h kiköttessem a különoil zást...ez mennyire bonyolult amúgy?
pár mito-s kép :)
:)))


Átfogalmazom: nekem bevált! Ez nem párszáz forintos Simson dugó! Anno haver is csináltatott a 350-es Tuaregjébe, azóta is csont nélkül megy. Ez itt már nem a "kísérletezés" fázis, hanem tényleg jó!

A végén még ki fognak rúgni a felháborodott Cagivások...
Erre azt mondom kisérletezzél,keresgélj ha ez téged boldoggá tesz.Olcsoságbol lesz a drága de te tudod, én inkább megveszem a bevált cuccokat.
Szó nincs önfejűségről. Ajánlom figyelmedbe előző hozzászólásom második bekezdését. Ez egyébként jellemző az emberekre. Ha valamiről nem tudnak, akkor az nem is létezik...
Nagyon önfejü vagy de te tudod(vagy nem?!)szerinted jo használd azt.
nekemis polini dugó volt :D csak nekem beszart a különolajpumpa :S
húú ma regényírók vannak csak itt?
végigolvastam,h miket irkáltatok,nemnagyon tok hozzászóni,mivel ninc stapasztalat.de nekem polini henger.benne a polini által gyártott dugó(30ezer huf)
csak jónak kéne lennie nem?
Na jól van srácok, én nem akarok meggyőzni senkit. Ha Ti úgy gondoljátok, akkor nyugodtan könyveljétek el szarnak ezeket a cuccokat. Én tudom, hogy lehet jót csináltatni. Mert tényleg lehet. Aki nem hiszi, az nem hiszi. Mindenki vegye meg, amit jónak tart.

Sajnos ilyen a társadalom. Ha valamelyik emberke valamit elront, akkor egyből általánosítás következik. Mert ha az egyik elcseszte, akkor balfasz az összes... Én tudom, hogy ez nem így van, és ez nekem elég. Mindennel a megfelelőhöz kell fordulni.

Matensr-f:
Olvasd el a 3356-os hozzászólást! Az úgynevezett "márkás" dolgok... csupa igaz dolgot írtam le, semmi kamu.
amúgy haver csináltatott nsr-be hüvelyt meg dugót öntetett.
Most van benne 1200km. nem indult önindítóra...szétszedte és mind a 2 gyűrű darabokra van törve....pedig járattta....na ennyit erről..
lehet hogy a kisipari jó...de a márkásabb az meg BIZTOS hogy jó....
Elbasztam...
Elfelejtettem mondani, hogy gyűrűt nem gyártanak az általam említett helyen. De a dugóik jók. A hajtókartuningra nem tudok mit mondani, egyszer már kérdeztem ezt a dolgot ezen a fórumon. A hajtókarnak azon része direkt edzett, amiben a tűgörgő van. Ha ezt eltűntetik, az utána lévő rész már gyenge. Tanulópénz...

A gond azzal a megfogalmazással van, hogy "kisipari". Kisipari az is, amit megveszek a piacon a Simsonhoz párszáz forintért. És kisipari az is, amit HOZZÁÉRTŐKKEL csináltatok. Pedig kisipari és kisipari között is van különbség.

Ez egy kicsit hülyén volt megfogalmazva... Szóval Chuck Norris pofán tudja rúgni magát, mert ha van valaki, aki megsebesítheti Chuck Norrist, akkor az Chuck Norris...
Safee
a történet a következő és nem is 10 évvel ezelőtti, csak tavaly nyári.
csináltam egy fe600 husaberget(komplett motorgenerál) főtengely felujitó lett volna prox ból 40 ropi, a kovácsolt dugó+gyürü 40 ropi.
ez mivel elég soknak tünik nem valósult meg .
ehelyett egy neves pesti cégnél azt mondták hogy ezt meg lehet oldalni másképp is.
a főtengelyföl dörzsárazták, megedzették és nagyobb tügörgöt kapott.
a dugóból körbe leesztergáltak, viszavperselyezték a hengert, és öntöttek hozzá dugót.
mindez került 38 ezer ft ba.
szép és jó volt addig amíg szeptember végén elkezdte jobban csipegetni a olajat, meg nem indult meg csörgöt a főtengely.
februárban ujra szét lett szedve, hát a spécin csináltatott hajtókar közel fél 1 milit lóg.
a gyürühézag a megengedett 3 század helyett 1,2 miliméter.
hát ezek utánn köszönöm nem kérek a magyarországon csináltatott dolgokból.
ismerek és is olyan embereket akik megcsinálnák nekem, de én inkább csak szerszámot csináltatok velük, az alkatrészeknél megmaradok az úgynevezett "gyárinál" de inkább a máskásabb dolgoknál.
és többnyire nem az öntöt dugókkal van baj hanem a gyürük azok amik szarok.
aki foglalkozott már jamahával, az tudja hogy van egy olyan nevü utángyártott cuc hogy"for yamaha"
na a dugoja kurvajó csak épp a gyürü az ami 5000km alatt szétkopik.
ellenben keressetek egy pl:cr-nek a gyürüjét és probáld meg széttörni, eredmény nem tudod, 18 at tudtam csvarni a 125-ös cr nek a crom gyürüjén anélkül hogy eltörött volna, öszeviszatudtam hajlitgatni, és mégse tört el.

huh ez hosszú let akinek van kedve olvassa el akinek nincs az meg I. J.
látom nemérted...nem az a baj hogy öntött,hanem a miböl...hidd el szarok,tapasztalat,most is van itt nálam.
Ez a "gyári alkatrész"-es duma egy iszonyatosan nagy parasztvakítás. A gyári dugó az, ami a vadonat új motorban van. Onnantól kezdve cserélheted bármilyen márkás nevűre, az már gyári nem lesz. Az egész dolog úgy néz ki, mint amikor fogják az ABS, Delphi vagy bármelyik utángyártott féktárcsát, beviszik a "gyárba", belegravíroznak egy feliratot aztán eladják kétszeres vagy háromszoros áron. Mert az ugyebár "gyári". Ugyanez igaz az undorító optikai tuningokra, amiktől az emberek hanyatt vágják magukat... Az egész egy undorító gusztustalan fröccsöntés, képtelenek két darab ugyanolyan műanyagot csinálni. Vagy legalább egy szimmetrikusat... A felnyíló szárnyajtókra pedig hiába van ráírva, hogy LSD, attól még ugyanaz a gagyi szar marad. A kipufogókra pedig hiába írják rá, hogy Walker vagy Remus, hogy ha pillanatok alatt elkezd rozsdásodni, és ledobja magáról az ún. "krómot". A légszűrőkből pedig ugyebár a K&N a király. Ugyanúgy nem szűr semmit, és ugyanúgy átengedi a port mint bármelyik másik sportlégszűrő, de ez legalább K&N.

Na, az offból mára ennyit...
Nem egészen így értettem a dolgot. Régebben bizony voltak gondok ezekkel az anyagproblémákkal, de azóta sokat fejlődött a világ. Magyarországon is.

Gondolom annak idején valamelyik emberke, kb 10 éve öntetett dugót egy faluvégi kisiparossal, és mivel nem vált be, azóta szarnak nevezi a kisipari dugókat. Aztán ez így pletykaszerűen megy emberről emberre, hogy a kisipari dugó egy kalap szart nem ér. De mondom, történt fejlődés. Sokkal komolyabb alumíniumot öntenek. Továbbá a hőkezelés nem egy egyszer melegítés-lehűtésből áll, hanem egy 24 órás sütésből elektromos kemencében. Lehet jót csináltatni. Ha pedig nem, akkor azt a szaki megmondja. Ennyire kell értenie hozzá.
A fater Hajóson szokott motort furatni, és ott öntet dugókat is. Ha jó áron van jó minőségű kész dugó, akkor azt is szoktak rendelni hozzá, de többnyire öntenek. Konkrétan motorkerékpárokkal nem foglalkoznak, de nagyon ügyesek, esztergályosmunkában is meg sok mindenben.
én még nem is láttam iet soha,nem is hallottam róla...csak véletlenül megláttam motor-hu-n az elöbb...
hé nincs vkinek 1 eladó speed csizmája?:)43as...
Én egyszer néztem egy Cagiva Bluest, majdnem megvettem, jó áron volt. De sajna nem volt papírja...
A kipuffból itélve így is jó lehet a hangja:-))))