Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Nincs valakinek mitoba való eladó vízhőfokmérője? Szerintem jó lenne a freccia is. (méretük asszem ugyanaz) Az sem baj ha nem működik csak kívülről legyen szép. Ha van valakinek akkor írjon ide mert megvenném vagy az e-mailomra: zoo2@freemail.hu
Üdv
Sziasztok!

Baromi fontos lenne! nem tudjátok, hogy mennyi olaj kell a cagiva supercity 125 elsőtelójába? vagy tudtok telefon számot adni?

sűrgős lenne!

előre is köszi
NEmtudom ti hogy vagytok vele...de sz.temegy chopper legyen 4 ütemű

http://www.motor.hu/motor_popup_fmotor.jsp?id=22436 - - - erre írom...
JA. 2 dugót szoktakmondani egy hajtókar életének....de sz.tememég jó addig jó
Huu vaze nem piti,(kevés-km) gondolom alkatrészben sem olcsó(dugoszet mennyi?)
Chevy
Az enyémnek ugy van megadva gyárilag hogy kibír 20ezret egy dugó azért mondtam
Nem biztos h el fog menni 20 ezret de persze az élettartam sok mindentől függ.

Rs-nél például 10 ezernél dugócsere 20ezernél dugó-hajtókar
lehet hozzá kapni azért...cs német nem ? cs lenne már kééész
Nekem a prox-al semmi bajom,barátom most wisecot teszteli...kérdés:olaszoknál 12-14 ezrenként dugocsere
hát nem tom
jó pár motort raktam ösze prox dugóval, meg vertexel is, az árkülömbséget saját tapasztalat alaján irtam.
de az Aszalós P. is azt mondta hogy a proxnak a leánycége a vertex.
mellet az öreg is akihez én hordom a cuccot, ő is ezt mondta , meg katalogusból árakat mutatott.
de nem akarok vitatkozni, mindenki azt tesz bele amit akar vagy amire futja.
én ha csinálok egy motort egadom melyik fajták vannak hozzá melyiknek mi az előnye hátránya, és hogy én melyiket ajánlom, oszt utánna eldöntheti.

ez alól egyedül xlxz motorja a kivétel,mert az övéhez nem lehet dugot kapni, ugyhogy egy kicsit másab lesz benne.
Igen de tudod miért nem ajánlotta a gyárit!!!!!?????
Azért mert az simán 30ezer és így a te pénztárcád kímélte!!!

Mondjuk én a gyári alkatrészek híve vagyok ugyhogy amiután szétdurrant a Gilera blokkja csak gyári dugo-hajtókar-főtengely + minden más csak gyárira lett cserélve és most nyugodt vagyok mert tudom h nem kell még hozzányúlni legalább 12-14 ezer km-ig
árat nem figyeltem,nem valami tág a pénztárcám ilyen szempontból de azért dugaszt nem kellminden nap cserélgetni,szóval érdemesebb valami jobbat választani.
igazság szerintem fogalmam sincs hogy mennyi a gyári dugó.
Lementem a körzet sz.tem legjobb és legnagyobb motorszerelőjéhetz és megkérdeztem hogy mit ajánl.
Ő egyértelműen aztmondta hogy NEm a PRox,nem a gyári,és nem a rendelésre kiöntött,hanem a Vertex a legjobb....
ÉS nemtom miről beszélsz hogy a Vertex az olcsóbb....NEkem a VErtex 20900ft volt kereken.
A PRox meg 19500ft.
NEm nagy különbség..de ahoz képest hogy te mit írtál ahoz képest hatalmas.És fordított a rangsor is.

MEg különben ha olvasgattok motoros fórumokat..A Proxot csak szídják hogy eléggé ragadós(csak olvastam,nekem nem volt soha PROX-om.)
a vertex a prox nak egy alcége, minőségben kicsit a prox alatt marad de viszont árban sokkal jobb, és hát megkell mondani hogy nagyon sokszor a választást a pénztárca befolyásolja, mert nem mindegy hogy 28 ezer a prox vagy 16 a vertex.
safee
itt nem a technikával van a baj, mert télleg vannak olyan emberkék magyarországon akik lepipálnál a prox vertex vagy hasonló gyárakat techinkában, csak sajnos eben a kurva országban nem lehet beszerezni azokat az anyagokat miből a nagy gyárak csinálják.
és hiába csinálod meg 1000red miliméterpontosan a dugót ha gagyi anyagból van.

az auto, főleg a dizel digókról ne beszéljünk , mert teljesen márs fordulatra hőre, nyomásra vannak gyártva ezáltal teljesen más az anyaguk.

ya és hidd el fűztem már össze pár dizel autot, és benzines motort is.
Miért van benne Vertex????
Jobbb mint a gyári???
Vagy olcsóbb????
egyimébe polini
Enyémbe amúgy vertex dugasz van..sz.tem nagyon jó
amúgy a gyűrűnek sokkal nagyobb fontossága van mint a DUGÓNAK...mivel főleg az súrlódik a henger falához..és az törik elés az akadhat el......és az kopik el
hát jah,megy vele
ennek a mocinak az előző blockja meg fullra kilett nyírva,1× elfelejtett oil-t tenni bele,és megragatt,de aztán kihúlt,kevert oil- és még ment neki..igaz 2.ba már alig,de működött szoult a dugó,alig leehtett berugni,meg nyikorgott
olaj olaj....abba mindegy mit raksz..nem egy pörgős motor.
olaj olaj....abba mindegy mit raksz..nem egy pörgős motor.
jó de szocimotoba 800ft 1 új dugó lengyel utángyártott haver felfúratta a sinyót,bele ez a dugó,véletlenül 4t váltóoil-t kevert bele,és járatás nélkül tőgázon pörgette éssemi baj nincs,megya mai napig,mint az állat
Azert azt is hozzakell tenni hogy a magyar szaki tulnyomo tobbsegben szocimotorhoz csinalja...Itt minden a befektetes es megeri e kerdesre vezetheto vissza.Kurva trivialis dolgok ezek :) es a komarba(majd mutatok kepet :D) en se fogok jarkalni hogy juj milyet is vegyek bele mert nem er annyit az egesz :)
Holnap fasza asvanyi olaj alltal halt dugot felrakok,faszan nez ki :) 2t forever!!!
tapasztalatbol mondom igen megragad.Vegyél a kezedbe maszek/gyári dugot rájösz a különbségre.Magyar szakikal csak az a gond nem feltétlen a minöségre mennek(olcsó anyagbol dolgoznak..)tisztelet a kivételnek(1000-1)A lényeg dugon nemszabad sporolni,sokszor az olcsó a drága!
"Léteznek komoly gépműhelyek, attól függetlenül, hogy valaki tud róla vagy sem. De ez nem a reklám helye..."

Errol a temarol irhatnal nekem mailben vagy ide is ha publicus.Erdekel a tema.