Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben teljesen igazad van.Badogos olyan postaladat csinalt a multkor, ami kurva faaruhaz es barkacs boltban ontott csilivili femladatol fenyevekkel jobb fele aron.Nem errol van szo,en is ismerek szakikat akik nagy guruk a sajat teruletukon es megtudja csinalni,de nem teszteli es nem fejleszti mint a vertex ami a versenycsapatoknak szallit es erre van specializalodva es dollar ezreket koltenek anyagfaradas,surlodas es hokezelesi tesztekre.
ja jáh igen,te feléd mégszarabb a helyzet,ez tavasszal is így volt mi mocizunk a napos időbe te meg havat lapátolsz...
Nem. Inkább a "fos" kategória.
huhúú,micsoda forgalom a topicban..
miaz?nállatok is szar az idő?
Hjajj...

Kezdjük ott, hogy én konkrétan az eggyűrűs versenydugóról egy szót sem szóltam.
Kérdés: mitől olyan nagy szám ez a dugó? Ezt nem öntik? Úgyanúgy öntik, hőkezelik, esztergálják stb...
Ha pedig egy hozzáértő A személy meg tudja csinálni, akkor meg tudja egy ugyanúgy hozzáértő B is. Attól függetlenül, hogy a "másolat" nem a Vertex gyárban készült. Attól még lehet jó, bármilyen hihetetlen.
Igy igaz es ez tuningra is igaz.Kulonben meg aki egy vertex prox dugot akar cr125be de nem 50 uzemre (versenybe megkevesebb) vagy 250esre de nem 80-100 uzemorara az ne vegyen ilyen motort.Ott vannak a szaros crfek vegye azt.Lehet menni szervizbe mert hullanek mert egy fos szardarab 4t a szelephezagolasal egyutt.
Egy diesel meg benzines auto dugojat jo lenne ha nem hasonlitanad,(mert abba regota jo...) eggyurus, grafitos 2t dugokhoz ami versenytechnika.Kiserletezni lehet,majd elvalik megerte e a befektetes de gyanitom nem.
mito EV-Racing-en gyárilag lapos, egy gyűrűs dugó van.
GYÁRI ALKATRÉSZEKET KELL HASZNÁLNI ilyen egyszerű a helyzet.............
Aki ilyenen akar sporolni az megérdemli h jól beálljon alatta!!!!
De az 1 gyürüs sportdugo nem megy el 20ezer km-t!!!!
És gondolom a Cr dugoja sem bír sok üzemórát!!!
Ragadt már le nálatok ilyen dugó? Vagy csak hallottatok róla, hogy az unokatesó barátnőjének a régi szobatársánának nem vált be?

Mi nem egyszer csináltattunk dugattyút autókba, turbódízelekbe, és érdekes módon sok százezret elmentek, egészen a következő fúrásig. Pedig egy turbódízel motornál nem semmi nyomásokat kell kibírnia.
Anno a bratyó robogójába nem mertünk dugót öntetni, de biztos meg lehetne csináltatni egy ilyet is. Többnyire az emberek hozzáállása az, hogy ami magyar, az csak szar lehet. Pedig ez nem így van. Léteznek komoly gépműhelyek, attól függetlenül, hogy valaki tud róla vagy sem. De ez nem a reklám helye...
kisipari dugok kb 8-12eFt-prox 18-25eFt,kb harmadát birják a maszek dugok,anyaguk beolvasztot(ujrahasznositott fos)Elkezded kergetni a mocit tágulnak mint az állat.Nem szabad sporolni ezen nem éri+.
Ezt én is akartam mondani, de féltem, hogy el leszek küldve a francba...

Sok mindenbe olyan anyagokból készülnek a dolgok, amit egyszerűen nem kell járatni. Érdemes megnézni pl. a Forma1-es motorokat. Ott az alkatrészek nem kopnak. Ott ha valami gáz van, akkor inkább törnek a dolgok. (bár általában csak a tömítések nem bírják)
Ugyanez igaz arra is, ha egy autó motorját fúrják. Ma már sokkal komolyabb technológiát alkalmaznak, sokkal komolyabb a dugók hőkezelése stb...stb... A kisipari dugóké is.
én a cr-t addig járattam míg megnéztem hogy nem e folyik a viz vmeik tömitésnél, meg míg becsatoltam a csizmát+a bukot, oszt utánna nyélgáz.
Ez igy igaz.Be is baszna jaratni kene a versenyzoknek a versenymotorokat.
Amugy nem tom hogy megyek-e,de szerintem nem,mert alig van már olajam és ma veszek egy ts-t is
a lényeg,jó dugó+szaki(aki maszek dugot használ az számitson rá megfog szorulni neki)
a járatás hosza függ a megmunkálástól, a hengertől, és a dugatyútól.
az 1 gyürüs sport dugókat, 15-20 percig szokták járatni, alapjáraton, utánna 1-2 km kiméletesen és utánna meg nyél.
sokban függ a dugatyú anyagától is, mert ha kisipari gagyi magyar kanálaluminiumból lett öntve akkor 1-2000 km mire normálisan bekopik.

a több száz kilométert én is hülyeségnek tartom.
2 tankot egy kis plusz olajal el kell motorozgatni és utánna gó, de a bejáratás időtartama alatt is meg kell néha huzni neki, mert azal hogy sokáig nem forgatod ugyanagyit ártasz mint ha állandóan nyeleznéd.
Szeva Csaba.Szó nincs arrol hogy eladom vagy megveszem,csak tavaly elfikáltam és most lett kész a festés(ha ismered a luckys festést rájössz hogy ez nem olyan mint a szériákon)
te hülye vagy.....:)
Aki úgygondolja hogy járatja az járassa..aki nem az meg ne..
ennyi.....

de ha acélperselyes akkor nem gondolhatod másképp...csak járatásba...
ne ijesztgessetek már...az rx-em most kap új dugót...top 80as henger van rajta...és úgy tervezem hogy 200km 5-max6ezres fordulat utána 500ig kicsit több mondjuk 7-8 utána pedig szép lassan kipörgetni a sebességekben...olyan 900-1000km-ig
SchreiberCsaba láttam a képeidet amiket feltöltöttél naon jók GRAT az érdekelne h az a Díszcsík a felnin mien árba van ??
helyesbítek: nem most állt meg mind a 3 hanem az elmúlt fél évben
több haveromnak is van NSR-e.
abból 3 most állt meg....az egyik vett új nikasilos hengert...ő járatta 200km-t.....húzza neki rendesen és semmi baja...
a másik 2 meg acélperselyt rakatott bele...az megszorult egy pillanatra 1200km-nél meg 1500-nál. pedig csak100-alment 2személlyel.és rendesen járatta...
A másikba is acélpersely lett rakva ő nagyon finoman ment vele..meg még megy is most van benne 1300km körül...és ha húzza akkor megszorul...igaz csak kerék beblokkol egy pillanatra..azt meg kell várni hogy kihüljön..pedig ő nem húzta az új dugóval 10000 felett...és még mindig járatja picit....

ezért nem kell acélperselyes
Én sem járattam szinte semmit!!!!
És semmi baja.....