Én uyg tudom hogy a nicasil-os hengert nem nagyon kell járatni elég ha 2-3 száz km-t kiméletesebben használod és utána mehet a nyél Én igy tudom!!!És matensr-f-et ahogy én ismerem ö nem naon kíméli a motort húzza neki és semmi baja szal én hiszek ebben a nicasil-os hengerekbenmert neki az van!!
Hülye vagy!
1000 kell simán
az első 200km max 5-6 ezerig nagyon finoman
500-600km már lehet 7000ezer fordulat után 800km már mehet 4-5 ben a power is
én mondjuk mikor az enyémet járattam akkor 800km mentem nuku power használattal
amikor először adtam neki ami azt jelenti h lámpától 1-6. ig nyél és 11500 pörgetés akkor volt benne 1200km!!
Kb igy van a helyes bejáratás!!
Persze aztán meg fogod itt szidni a tecjnikát h ilyen szar meg olyan aztán közben te voltál a hülye!!!
NEkem az a véleményem hogy ezek a polini henger stb....felesleges,..vagyis nem felesleges de ha már valakinek erősebb kell akkor vegyen nagyobb mocit ami újra élvez...
nemértem amúgy hogy hogy történik ez hogy 2000km azt megragad....
én most cseréltem dugaszt....80km-t járattam....aztután meg használtam normálisan.....ilyen 200km-nél már mentem vele 130-140-eket...és semmi baja nincs....és én nem használok versenyolajat....sima fullszintetikus ELF olajat veszek..1700ft....páran mondták hogy ne vegyek ilyet bele hanem drágábbat...de sz.tem ez tökéletes...
Emberekl! Tegnapp láttam egy mitot , ujat a boltba! Az aztán 125-ös!! A legjobb cuccokból van összerakva, de ez az árán is meglátszik 1.200.000! Ilyet ujan nem lehet kapni olcsóbban?
helo
Cagiva elefant 650-hez keresek usermanualt meg servicemanualt (linket akármit),xar a net-.em ezzel nem érek rá keresgélni,tudok 750-hez meg 900hoz.köszi
Hát én bizti nem bírnám ki, hogy csak pályán tudjam használni (nem mintha járnék pályára). Nálam a motor kicsit munkaeszköz is. Azzal járok dolgoni meg terepbejárásra. A hétvége viszont csak az élménymotorozásé. Céltalanul bele a vakvilágba!
Tudom, hogy az új nagyon drága. Annyiért nem is venném meg! Én nem akarok reszelgetni meg sufni tuninggal bajlódni. Nem akarok hozzányúlni az amúgy gyári motormhoz, nekem nem éri meg. Viszont mióta mentem egy pollinis Super Cityvel...........azóta belém bújt a kisördög.
Ha polinit veszel,akkor ki kell szedni az olajozast es a karbeszt is at kell hangolni.
Az uj jobb,de dragabb is.
Viszont annyival jobb,hogy meg tudod nezni,mert beleletsz,nem ugy,mint egy hasznalt motornal. :)
háháháhháháháháháhháháháháhá
Hülye vagy!
1000 kell simán
az első 200km max 5-6 ezerig nagyon finoman
500-600km már lehet 7000ezer fordulat után 800km már mehet 4-5 ben a power is
én mondjuk mikor az enyémet járattam akkor 800km mentem nuku power használattal
amikor először adtam neki ami azt jelenti h lámpától 1-6. ig nyél és 11500 pörgetés akkor volt benne 1200km!!
Kb igy van a helyes bejáratás!!
Persze aztán meg fogod itt szidni a tecjnikát h ilyen szar meg olyan aztán közben te voltál a hülye!!!
nemértem amúgy hogy hogy történik ez hogy 2000km azt megragad....
én most cseréltem dugaszt....80km-t járattam....aztután meg használtam normálisan.....ilyen 200km-nél már mentem vele 130-140-eket...és semmi baja nincs....és én nem használok versenyolajat....sima fullszintetikus ELF olajat veszek..1700ft....páran mondták hogy ne vegyek ilyet bele hanem drágábbat...de sz.tem ez tökéletes...
A csomagtartón látható alu takarólapocskát szeretnék venni, de sehol nem találok!
V.mi ötlet?
Cagiva elefant 650-hez keresek usermanualt meg servicemanualt (linket akármit),xar a net-.em ezzel nem érek rá keresgélni,tudok 750-hez meg 900hoz.köszi
Hogy hogy a te hibád? Hogy ragadt be?
Üdv: polo
Az uj jobb,de dragabb is.
Viszont annyival jobb,hogy meg tudod nezni,mert beleletsz,nem ugy,mint egy hasznalt motornal. :)