hi
NA én 175 cm vagyok. Amúgy nagyobbat mito vagy rs 125 azért nem veszek mert csak b kategriásom van és azzal meg csak ilyet vezethetek.
Meg a másik dolog hogy 125/50 papírral irtó veszélyes rendőr ismerősöm mondta!
MIt vegyek nekem prima vagy rs 50 kell.
hy
az a fekete doboz az olajtartájon az a trafó. arra megy rá 2 vezeték. nekem a felső vezeték volt leszakadva. már oda sem megy áram?! akkor lehet h a tekercs szart be
Én anno mentem ezzel a géppel, de igen csak le volt pukkanva már akkor is, így nem tudom, milyen erő lenne benne. A végsebessége kisebb ember alatt 100km/h körül van egy jó példánynak.
Hogy egy 100 kilós embert felvisz e a dombon?
Hát ha pörgeted, akkor biztos...
De azt most mondom, hogy egy ilyen gép nagyon picike ám! Hány centi vagy?
Az alkatrészellátás olyan, mint általában az olasz motoroké: semmi sem biztos. Rendelésre minden van.
Hi!
Engem az érdekelne mennyire kell ezeket a motorokat szerelni és milyen gyakran?
JA meg az hogy van ezekhez egyáltalán alkatrész?
MEgbízhatók ezek?
HI!
na végignyálaztam, bekontaktspréztem mindent, de semmi... már a gyújtókábelben sincs ménykű.. sőt ahonnan az kijön, ott sem (az olajtartály falán van az a fekete dobozszerű bigyó, ami nemtudom mi.. mindegyik bemeneti vezeték föld, szóval már odasem jut el a fesz)... ebből szerelő lesz, én kevés vagyok hozzá
Én most csinálok egyet egy havernak. Jelenleg gyűrűt keresek hozzá. 10 rugót mondtak a 2 darabra, márpedig annyiért nem jó. 1,2mm-es és 1,5 mm-es lenne 1700-1800 Ft-ért, és nagyon tuti, az itteni robogósok ezt használják. De a Primában 1mm-es van.
DennyM nekem is ez volt csak én nem 20-al mentem hanem kb 70-el. Miután elindultam kb 1 km múlva szépen leesett a fordulat és leállt. De kb egy 2 perc és beindult. Aztán megint leállt de kb 2-3 perc és beindult. A gyertyát abszolút nem köpte be. Nézd meg a blokk jobb oldalán a lendkeréknél a jeladót, meg asszem ha lehúzod a lendkereket abban is van vmi tekercs, bár azt nem tom hogy lehet kideríteni hogy nem szakadt e meg vmi szál .
én úgy szoktam, hogy megvárom amíg a mutató a 40-et és határozottan mászik felfele.. olyankor már elindulok vele, de csak max 3-4000-es fordulaton gurulok, amíg nincs 60, utána pedig még pár percig csak max 7ig pörgetem
najó veszem apám feszmérőjét aztán végignyálazom a kábeleket... az a trafó vagy mi, amit mitho mondott az hol van pontosan? nem igazán néztem még meg és sajnos amúgy sem értek az elektromos részéhez
melegíted 1percig és indulhatsz,, ennyi,, vagymég addigsem, csak ne nyelezd egyből, várd meg míg eléri a 60 fokot, ez kb 2 perc alatt megvaN,, de mehetsz közben...
én bent voltam egerben a legnagyobb forgalomban a belső sávban ott még az út is jó volt tiszta egyenes, lámpától indultunk el és lejött az a szar. úgyhogy nincs ilyesmihez kötve
megnézem majd, de basszus 20-szal döcögtem sima úton, épp bemelegítés utolsó fázisában voltam, 3000-en pörgött stabilizáló gázon és egyszer csak leszakad egy vezeték??? mitől?? nem is rázott az út, semmi. és semmi átmentet nem volt, olyan mintha leszálltam volna a gázról és lefulladt egyből
de nem hiszem h annyira eltérő lenne az evo meg a régebbi mito technikája