Szia Lacosz!
A katalizátor nincs benne teljesen nyitott a dob. Kb. az eredeti méret 1/3-val lett rövidebb, és kb. 58 mm átmérőjű perforált cső van a belsejébe.
A perforált cső és a sok-sok gyapot a legköltségesebb az egész műveletbe. Nehéz ezeket olcsón megszerezni.
Köszönöm! Csináltam egy nyamvadt videót is róla, majd lehet h. felteszem, bár nagyon kis béna lett ....
Ezt max. a carbon dolgokkal berhelem tovább, azt elfelejtettem, hogy a gyári leáttételezés is belekerült, meg a féktárcsák is le lettek cserélve a Factory Brembo változataira!
Amúgy meg már agyalok vmi újabb baromságon .......
Vettem egy RSV Factory-t blokk és váz nélkül Olaszországban. Ez-az meg volt sérülve, ezeket ebay-ről próbáltam pótolni, amire meg nem volt szükségem azt szép lassan eladogattam, illetve a gyári cuccok is eladósorba kerültek. Ha elmegy a régi futóművem akkor kb. nullában leszek.
Tényleg Edee! Milyen forrásból szerezted be a mochoz a cuccokat? Ebay? gondolom nem újonnan vetted (pl OZ v öhlins) Eddig mennyibe állt meg ha nem vagyok túl...
Az tényleg nem sok, de nálam az ilyen dolog elvi kérdés. Matricáért, főleg ha én is meg tudom csinálni nem adok pénzt. Meg aztán az a sajátom lesz, én csináltam
Szóval várom a képeket, amiket előre köszönök.
(még mindig nem fér a fejembe, hogy a carbontól nem lehet gyorsulni, a fene megeszi akkor azt a több "kilót", ami a motoromon lóg )
Vágom ám, csak húztalak vele, te írtad, hogy nem tudtad még megtépni, ezért írtam. mind1
Egyébként honnan lehet ilyen matricát rendelni? Nekem fehérben kellene.
Nem azt írtam hogy gyorsabb lett! Hanem azt, hogy brutális a különbség!
Ez sokmindenben megnyilvánulhat, konkrétan a kezelhetőségre gondoltam, számomra nem feltétlenül az számít h. 1 tizeddel jobban gyorsuljon vagy hogy 5 km/h-val gyorsabb legyen, hanem az, hogy pl. az egyik oldalról mennyire gyorsan lehet átdobni a másikra, vagy kanyarban mennyire hajlamos a felegyenesedésre ha épp mégis bele kell nyúlnod a fékbe, vagy esetleg ha a fék adagolhatóságán lehet javítani akkor miért ne tegye meg az ember?!
A carbon dolgokat meg ilyen szinten nem azért teszi az ember a motorjára mert gyorsulni akar tőle, hanem mert egyszerűen szép!
Az oldalidomokról nyomok majd Neked külön képeket, bár ezek 1-2e forintos tételek ha megrendeled őket!
"Mentem vele tegnap egy picit, brutális a különbség pedig igazán megtépni még nem is lehetett!"
Miért? Mitől lenne majd gyorsabb szerinted? Ha csak nem a blokkhoz is hozzányúltál, netán az elektronika kapott egy pc-t... mert az öhlinstől meg a carboncuccoktól hiába téped...
Na jó, csak szenyázni akartam, fasza lesz a gép, igazából egy kérésem volna. Szeretnék egy hasonló matricát csinálni az első légterelő idomelemre, mint amin neked gyárilag van egy piros oroszlán. Mintának kellene h meg tudjam csinálni, ezért nagyon megköszönném, ha csinálnál róluk egy-egy közeli felvételt amin, jól látszanak. Nekem ugyanis az az idom carbon és nincs rajta a lionking, viszont így legalább én is gyors vagyok, hála a carbonnak
JAJA! Pontosabban olyan mint egy RSV Factory. A Tuono Factory-n pl. nincsenek radiális munkahengerek, csak az RSV-n!
Nem volt egyszerű összevadászni a cuccokat.
Szia!
Lacosz vagyok,néztem a vidit,nekem bejön,és már itt a kérdés,nincs kedved még alkotni?lenne nekem is 1 pár az 1-ik sérült,de láttam amit csináltál az alapból rövidebb,a katalizátort benne hagytad?
Ingyenes APRILIA nyílt nap a Hungaroringen 2009. április 29-én!
Kapunyitás 08.00-tól, futamok félóránként!
(infó forrás: 2009 BR programfüzet)
Sajáttal is lehet, meg lesz aprilia teszt is, mint tavaly!
Kíváncsi leszek áldoznak-e be RSV4-et is...
bogar.joco@t-online.hu
Ugyan olyan kellene mint az enyém?
Üdv.