Én is köszönöm, nekem is ez volt a hiba, csak még meg is olvadt a szigetelés Olasz szutyok Olyan, mint egy hülye picsa, ha nem lenne ilyen szép és élvezetes, rég felrúgtam volna. Már csak a mosás utáni EFI villogtatásra kell valami megoldást találnom.
Csak menet közben csinálja, de ha picit behúzom a kuplungot, épp hogy csak a kapcsoló kattanjon, már nem villog.
Na jó estét!
Megnéztem a rellét! Kézzel lehetett mozgatni a kábelt ,tehát teljesen elképzelhető,hogy ez volt a hiba oka! Próbálgattam ,eddig jó de majd használat közben meglátom mi a helyzet! Kösz a segítséget !
Hi! Nekem 2006-os szezon végefelé kb. minden 5. indításnál eljátszotta ezt a bosszantó dolgot, aztán télen ránéztem a relére és a szigetelés már olvadozott. A tavalyi szezonban a tisztítás után hibátlanul működött. A relé az RSV-n az első ülés mögött-alatt van. Sztem a Falcón is vhol ott kell lennie, kérdezd a képen látható hölgyet A mikrofilmen 2-es számmal találod a relét meg a gumitokot, ez egy kb. 3-4 cm átmérőjű alkatrész
Hali zoner!
Nállam nagy valószinűséggel nem akksi hiba! Az nem úgy jelentkezik!A töltés o.k! 4000 fordulaton 13.4-13.5v.Szóval olyan kontakt szerű a dolog.Elsőre csak nyekken,/ilyenkor nullázott le/ aztán meg hosszasan ,és megfelelő fordulaton tekerte!Ez a hiba tíz inditásból talán ha egyszer előfordul! A télen volt hogy három hétig nem indíottam ,és utánna is tekerte az önindítót!
Nálam akku hiba volt. Meg amúgy a töltés sem teljesen ok, de ez meg típushiba. Egy oldalon láttam erre valami megoldást, át kell vezetékelni pár dolgot. A fesszabtól vékony, hosszú vezeték jön, ami kevés. De ezt csak akkor csinálom, ha az új akkuval is lenullázza magát, egyelőre még nem volt ilyen.
Csa pubec!
Tényleg hibátlan állapotú a ruha, csak már megint minuszba szalattam a lovával!
A hétvégi motorozás alkalmából, kétszer voltak indítási nehézségek!Annak rendje-módja szerint lenullázódott a műszerfal!Volt már itt tárgyalva ez a hiba! Abban kérném a segítséged, hogy "helyileg" hol találom meg azt a bizonyos indító rellét! Ha nem fontos ne borítsam már szét az egész gépet! Ugye jól emlékszem,hogy csak kontakt hiba szokott jelentkezni?
Na jó estét!
Nem kell a csizmám szidni! Ez a hideg ellen van,egy vékony zokniban sem fázik a lábam mégy egy egész napos -10 fokos disznótorozás közben sem!Különben ha meg kellenett volna vennem kb 50 ruppóba került volna! Tűzoltóék használják,de csak a kiválasztottak!A nyári csizma még a szekrényben!
Tényleg állat a cuccos! Grat hozzá, próbáld meg megőrizni hibátlan állapotát! Látom egy Schubertet is beszereztél, na az sem az occsó kategória. De mi van a csízmával? Húzzál bele a csincsilla tenyésztésbe!
OK, értem, hogy elmentetek motorozni, de mi a retket csináltatok egy kertészetben?
hi LENA! hogyha egy szóval kéne jellemeznem a mocit az a brutális lenne! várom már az igazán jóidőt! szal a lényeg h istenkirály a mocc! előtte nem volt másik, ez az első saját nagy gép, persze másokét próbálgattam rendesen!
Csak menet közben csinálja, de ha picit behúzom a kuplungot, épp hogy csak a kapcsoló kattanjon, már nem villog.