Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Soha!
Nagy nehéz mamlasz motorom van nekem is,hogy még kényelmetlen is legyen?köszönöm inkább a halál

Belépsz hozzánk! Gyöngyház anya is megmondta..
Nyilván azt is gondoltam hogy ezt a brutális érzést hogy tép a szél és kapaszkodni kell meg lehet szokni csak én már egy kopasz vén hülye vagyok és addig nem élek mire ezt megszoknám,már az új könyv belekezdésébe is gondolkodnom kell.
Na most jól felcsigáztál és olvastam hogy te megoldotta a rángatást sőt már azt is kitaláltam hogy csináltatok rá egy zselés ülést azt a mama sem rinyál.
Majd jövőre találkozunk és tényleg cserélünk,mondjuk utána az asszonykád nem igazán akar majd visszaülni a fotelből
Nem nagyon osztom a véleményed, mert kb 5OO-1OOO km-er és ott ahol az FJR-el mp3at nyomkodtál, ezzel majd rá is gyujtasz közben! (csak vicc) Nekem egy viszonylag nagy áttétel van benne 15-42 a gyári (16-4O) plusz az irridiumos gyertya, plusz a sportlégszűrő és teljesen kisimult. Nincs rángatás, 25OO fölött szépen elindul....jó nyilván nem teligázzal, mert akkor csapkodja a láncot, ez tény, hogy csak a sor4 privilégiuma, de szép finoman ráeresztve simán veszi a lapot rángás nélkül.
Én is sokat kétszemélyezek, sőt néha többet megyek úgy mint egyedül, nem panaszkodik a csajom, azzal sincs baj...nyilván nem megint egy FJR-el 9sszehasonlítva, de az annyira túrás az átlag motorokhoz képest, mint ez huligán. Ha egy 2OO6os modellt találsz, mint az enyém, annak még az utasülése kényelmes is az újabb típusokhoz képest!
Tehát a lényeg az hogy nem lesz vétel,mert bár Lacos mondta hogy alul nagyon nyersen működik de azt nem gondoltam volna hogy ennyire
Tényleg briliáns a futóműve,és fenomenális a fék rajta,olyan szép hogy áll tőle a f@szom,nekem kényelmes is volt tehát ezek a tulajdonságok mind ötös,brutális ereje van és minden v kettőt agyon alázóan pörög.
Mégis ezen a motoron két lehetőség van vagy a gáz vagy semmi,viszont akkor már elég combos a tempó ott meg kapaszkodni kell mint állat az meg már elég szar érzés.
Az FJR-en ha 160-nal lapon megyek egy kézzel fogom a kormányt és nyomkodom az mp3-mat,a tuncin 160-nál egyenesen örültem hogy kapaszkodni tudok,viszont lassan meg nem igazán lehet vele menni ezt olyan paradoxonnak éreztem.
Nem beszélve arról hogy nálam a mama is felmászogat még arra meg aztán tényleg nem az igazi,ha az lenne a cél hogy néha kimegyek barmulok fagyizok és áll a pöcsöm mert gyönyörő és felnyomta az adrenalint,szóba sem jöhetne más de ennél azért többet várok egy mocitol.
Na azért nem úgy van az, idén már úgysem de jövőre bárhova elmehetünk és annyit mész az FJR-el amennyit akarsz
Ez az utolsó próbálkozásom volt hogy keressek egy alternatívát az FJR helyett de nem ez a moci az,de az évek alatt semmi nem fogott meg annyira,azt tisztán látom hogy ahoz hogy valaki egy tuncival jól menjen nagyon nagy gyakorlatra van szüksége,amit egy sor négyen kirázol az ujjadból ahhoz itt nagyon ott kell legyél a toppon.
Eladó lenne ez a szépség.
Dob, és minőségi tükör
mikor lesz avétel?
De akkor én nem tehetek szert FJR tesztre!
Én is kösz az FJR-es tesztet
Jó stabil...túrázos moci De még nem az én világom
Majd 10-15 év mulva...........mert csopit azt soha nem veszek...inkább egy FJR-vagy egy Kopanord:)
Mondtam és az asszony is megmondta Fehér K8-tól lehet....
Belépsz sorainkba....
Ez megy lassan is....
Sziasztok megtörtént:)
Lacosz megengedte hogy kipróbáljam a gépét(ezt köszönöm is neki )
Eddig a 950sm-et találtam a legjobb v2-nek de szerintem ez sokkal brutálisabb,viszont tényleg nem lehet finoman menni vele vagy nyél vagy semmi,milyen lehet a régi?
Amúgy tetszett baszott könnyű és nagyon jól megy.
Zozi haverom gépe eladó ha valaki egy nagyon patent gépet akar venni akkor ne gondolkozzon - Abonyban Lacinál szervizelve - aki ismeri tudja aki meg nem annak meg nincs noalei gépsárkánya

hibátlan tuono eladó
Akkor ezt jól kifogtad!
30 ezerért találtam szabadonfutót Rotaxot, kb 50%-os kopással, nah az már most elkezdett az ősszel kopogni. Forralta a vizet ebben a 10 fokban, kuplung munkahenger is elment, karmanytyúzni kellett volna, de én ettől már besokaltam.
Szia. Igen sajnos. Én csalódtam benne, nagyon szervízigényes. 10.000Km-t mentem vele az idén, de ez kb 100.000 FT szervízembe is került, ami nem kopó alkatrész. Az újabb típusok gondolom megbízhatóbbak, de én belefáradtam az állandó szerelésbe...
Csao Imi eladtad a Tuonot?
Hali!
Eladó megmaradt alkatrészeim:
RSV/Tuono Gyári dob 15e
RSV/Tuono 2010 Italyrace tuning Chip 15e
Tuono 2-es Gyári tükör pár 15e
mondjuk nekem is már csak két hét, október végén én is kivonatom!
itt az ősz, fázom, céges ügyek kerülnek előtérbe, külföldi gyárlátogatások.................
de miért?
aprilia Alkatrészek és Szerviz

06 70 389 6486
nekem vége a szezonnak
Elég hamar ment....
sziasztok--olcsón volna rotax 122 es és 123 as alkatrészem---30 605 6883 gabor8181@freemail.hu