Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De, igazad lehet, Showa. Bár itt mind1.
Igen, drága a benzin, meg most az idő sem lesz jó két hétig.
Nem showa az eleje?A központirugóstag a sachs..Vagy fordítva?
Nem sokat fogok vele motorozni a dolgok jelen állása szerint de majd látjuk,hogy alakul..
Sportszűrőm sincsen
Ha most a szezon elején feljön egy kis kincs, akkor elviszem a Prop-tech-hez, belövetem az injectorát a dobokhoz, ha ugy véleményezik, h érdemes a sporszűrő, akkor veszek azt is bele.
A fejlesztések között első és legfontosabb egy Laser Interceptor lézerblokkoló, a többi jobban ráér.
Nekem az a százhusz lóerő teljesen elég mindenre, amire használom ezt a motort.
Ha nagyon eszetlenkedni akarok, akkor inkább az egyik szupermotyóval gurulok ki.
A millét kisebb-nagyobb túrákhoz, külföldezésekhez veszem elő, ahol a legfőbb szempont, h patent legyen a futómű és az a 170-180as utazó tartható legyen erőlködés nélkül.
Jahm, én visszaraktam bele a tompítót, de így is jó hangja van.
Különben meg kell a füldugó, mert elég hangos a masina.
No meg a kutyák is vonyítanak miatta mindenfelé...
Sportlégszűrőd is van vagy az nem is szükséges?
Nem nincsen, az akra nyitott dob térképe van rajta, aminek nagyobb a folytása a mivvekénél. Ebből kifolyólag hullámzik az alapjárat, de ha hátramegyek és kézzel befogom mindkettőnek a felét, akkor stabilizálódik olyan 1200on. Viszont fordulaton nem torpan sehol.
Ennek az ingatag alapjáratnak, gyakorlatilag annyi a hátránya , h a pirosnál várakozva időnként csuklik egyet és leáll .
Az alapjáratot meg feljebb tekerni sem tudom, mert az állitócsavart vagy másfél évvel ezelőtt elhagytam
Neked be vannak lőve a Mivv-ek a motorhoz?
Vagy lengedezik az alapjárat mintha fújná a szél?
Gumikat is kellene már cserélnem, megy a guba...
Gyertyát is cseréltek 15-nél, nekem abból csak 2 kellett. Sztem fölösleges volt, ráért volna a következő szervíznél is , de ők tudják.
Az előző motoromban 24ezernél cseréltek gyertyát, amit kivettek ideadták, hazavittem , 1et belőlle kétéve beletekertem az egyik Husabergembe, azóta is indul vele második rugásra
Nem, ez a fekete sachs, de már 4,5 éves a gép, lehet cserés lesz.
Jó kis ára lesz ennek a szerviznek.
Ha öhlins villa van benne,akkor évente, mindegy h mennyit ment.
Helló Z! Már nem garis. Villaolajat elvileg mikor kellene cserélni?
A gépkönyv szerint gyertyákat is ki kell már cserélni 15-nél...
Ha még garis a motor és villaolajat is akarnak cserélni majd benne, akkor olyan 50-55 pénzre lehet számitani.
Akkor most már nyugodtan mehetsz mehetsz motorozni.
Kíváncsi vagyok, hogy mennyibe lesz a 15.000-es nekem is...
A z750 fejidomon is gondolkodtam, de sejtésem szerint majdnem ugyan annyiba kerülne, mint ha a gyárit venném rá, mondjuk van belőle bőven. Azért a műszerfalnak is kell a hely.

Esetleg nem tud valaki gyári fejidomot?
A fejidom kérdésbe csak a műszerfal szólhat bele bár az újabb tuono műszerfala szerintem bárhol elfér..
Szerintem olyat rakj rá, amilyen tetszik. Én hiába mondom neked mi tetszene nekem, neked kell eldönteni. Meg ugye hogy mit talál jó árban kevés pénzért.
Nekem nagyon bejön a Tuono. Össze sem lehet hasonlítani a Fazerrel. Lassú sebességnél kicsit küzdős, de városon kívül szuper. Majd nemsokára bizonyíthat a svájci szerpentineken.
Egy Kawa Z fejidom is jól néz ki.... ha már nem a gyári van rajta, tök mindegy, hogy japó van rajta vagy nem szerintem.
www.streetfighterfejidom.com-r... gondoltál szerintem..Gondolkodtam egy régebbi tuono-n cserébe az enyém helyett és akkor az lenne az első,hogy lerugnám az a bamba fejidomot a f@szba..
Mondjuk arról a honlapról raknék valami fain idomot rá..
Sokan mondják, hogy soha ne kezdjuk a mondatot hát-al, de én most megteszem!
HÁT................... :), egy szép olasz motorra tegyek rá egy japán tömegcikkről származó lámpát? Ezen sokat gondolkodtam, mert tetszik és pont FZ1-es fejidommal akartam variálni, de ugy döntöttem hogy nem teszem, a feljebb említett indok miatt. Valami minőségi utángyártott feidom kellene, amit én eddig még nem találtam. A streetfigter fejidom keresőszóra google-ban, kiadott egy oldalt ami állítólag minőségi fejidomot forgalmaz, de én ebbe kételkedem és nem is annyira tetszik. Még a ktm duke II fejidom jött szóba, de nem az igazi és nem is nagyon lehet találni. Esetleg valami más ötlet? :) Amúgy idén rengeteget alakítok a vason, nemsokára kész lesz. Az összhangot pont egy fejidom fogja elrontani. :( Na és eddig hogy szuperál a tuono?

bagoly
Hát én még erősen gyári gumit, mivel 2700 km van a motorban.
Fejidom? Hát én vagy vennék után gyártott műanyagot, ami sztem max 30 ezerből meglenne, vagy rátennék, mondjuk egy Yamaha FZ1-es lámpát, sztem az nagyon szép. De nem tudom azt mennyire lehetne ráfabrikálni....
De bizony közúton, egy méter pályázás nincs benne. Ezért is írtam hogy nagyon meg vagyok vele elégedve. Én már tötötten vettem. Gyakorlatilag törött fejidommal és törött sárvédővel, de a motor többi része sértetlen volt. Tavaj ráraktam kóracél konzolokkal egy lc4 fejidomot, ami végülis jól sikerült, de nem nagyon illik a motorhoz. Esetleg nem tudsz valami jó fejidomot, vagy ötletet hogy mit kellene rárakni, mert a gyárira úgy sem lesz elég pénzem? Te milyen gumit használsz?
bagoly
Lehet, többféle megoldás is van a műanyag tankra, bár nem olyan jók, mint a fém tankok. A legjobb venni egy tankbőrt és arra rárakni, így biztos szép marad a fényezés. A másik ami rossz, hogy a tanksapka nem csavaros, így nem lehet rá rakni utaskapaszkodót. De vmit vmiért....
Ki tudja még, a csajomnak meg a Shiver tetszik...

lehet ezekhez a Tuonokhoz tanktáskát szerezni? Gondolom a mágnesesem nem fog megtapadni.
Szevasz Pici! Most olvasgatom forumot! Az a szürke fekete tuono kb 1 éve már fent van hasznaltmotoron, vagy használtautón. Mikor én vettem akkor nézegettem is, akkor 1.890.000 ért volt fennt 12000km-rel! Szerintem egyben lehet a gép nagyon, amiket irnak róla..................csak hát a válság miatt nem mennek a motorok. Azt hiszem pápa környéki, uhogy szerintem egy próbát megér!
Látom lemondtál a shiverről...............................jól teszed, hogy tuonóval szemezgetsz!
Sikeres vásárlást!
Üdv mindenkinek
Hát ez az. Esetleg olaszban lehetne venni ilyen motort, na meg nagyon drága is és nem tudom mennyire lehet megbízható.