Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit szóltok a Benelli TNT-hez? Sor 3, nagyon csinos, van is egy a használtautón, elég baráti áron, de ilyet nem vesz az ember. Elkezdtem turni a netet, egy olajszűröért, 55 helyre telefonáltam, mintha tulajdonos lennék és szűrőt akarok venni, de semmi, egyszerűen nem lehet venni hozzá semmit.
A Triumphnál nagyon elszálltak. 1-2 éve a Speed Triple még 2.9 millió volt, most meg asszem 3.6. Kegyetlen. Hát 1 millával nem ér többet a Tuono-nál, lehet semmivel sem. Kb ugyan azt tudja, esetleg kicsit használhatóbb a blokkja.
Na az még igen csak feküdne csak sajnos elég magas az áruk..
Esetleg egy jó kis sor 3......
Hát na..asszem nekem is megmaradnak a v2-es gépek..Max a márkában lehet majd változás bár sok lehetőség nincs sajnos..
Nekem is ez volt a Yamahával, pedig amíg meg volt nem tűnt gyengének. Utána már nem is volt kedvem menni vele....
Nekem sem..volt olyan alkalmam,hogy 2 motorom is volt z750 és egy sv1000s..A z750 eladása előtt még mentem egy kört utoljára és nem hazudok olyan gyengének éreztem az sv után mintha nem ment volna csak 2 henger.. A jót hamar megszokja az ember..
6 a / helyett.
Még jó, az egyik 1O/ lovas, a másik meg 72..... ezt azért nem nehéz megérezni.
Csak az egy 4 hengeres.....izé.... az nekem nem.

Elvileg jövö 7en jönnek az enyémért, csak felvetettem, mert emlegetted az olcsóbb motort.
Az fasza..Viszed a primet de még a prímást is ezzel az árral..
Akkor az én ezres szervizem 57 ezerért? Igaz cseréltek első lánckereket az plussz 1000 rugó, meg átállíttattam a programot az volt 8 rugó... Ha átállították. Lehet úgy csináltak és lehúztak. Ez a baj, sosem bízhatsz meg bennük.
Köszi de kihagynám inkább..Próbáltuk kawa tesztnapon még 2005-ben de gyengécske volt anno még a z750-hez képest is..
Lenyomtam a szervízt..25-30 között mondták a szervizesek az árat..Csak kijött 33-re
Nagyon szívesen. A Pirelli Diablo Corsa III-ról tudni kell, hogy magyar superstock 600-ban ez volt a versenygumijuk talán 2 évvel ezelőtt és utcán is nagyon dicsérik. Sztem kb ugyan olyan jó lehet mint a Michelin Pilot Power 2ct, az talán kicsit tovább húzza, de drágább is minimum egy 10-essel. Én is akarok majd venni tavasszal. Majd szólj, hogy melyik lett belőle!
Nem érdekel ER-6N csere? 62OO km-eres, karcmentes. SM-ATI ismeri, gurultunk párat. Ez is 2 henger, csak sor.... 2vel nagyobb a nyomatéka, mint a V2-svnek.
Brutus: köszi az infót, szerintem akkor Pirelli lesz ebből.
Balu: már nyomod is le a tavaszi szervizét a motornak?
Lassan nekem is mennem kell rá, mert marad a masina...
Nem adnám el de sajnos szükségem van motorra és mellé egy kis pénzre..Sajnos meg kell lépnem ezt a dolgot bár ki tudja,ha találok valami melót akkor mindenképp megmaradna..V2rulez
Igen, azért irtam, én is árulom az enyémet, mindenki közértben érzi magát, féláron szeretné.
Balu bakker el ne add már 1.55-ért. Az nagyon kevés érte. Ne viccelj már 7500 km van benne, szinte új!
Nehéz most eladni bármit is...A vevő kevés,a motor meg sok.Igazából ez a helyzet annak kedvez aki venni szeretne.Vásárlás előtt érdemes körűlnézni és érdeklődni itt-ott.
Értelek én, motorozok én is, meg én sem szeretem a dolgaimat elkotyavetyélni.
De az is tény, hogy aki akart, lassan bevásárolt, megvette az idei motorját, igy a következő szezonig nem kell eladni nagyon semmit. Ettől félek én is, remélem el tudom adni az enyémet, csak akkor aktuális a vásárlás.
/reklámblokk/
gyári új bukógomba szett 2006 utáni tuonora
22.000ft házhozpostázva
ha valakit érdekelne :)
Ezt jól megírtam... Szóval 15e kilóméterig nem lesz vele gond ami a szervízt illeti.
Szervízkönyves,garanciális még 2011-ig.Részletes info a használtautón van de a kipufogóból itélve megtaláltad..Ha nem kellene valami olcsóbb autó akkor nem is adnám el..
Természetesen van limit ár..1,75-be hirdettem,abból ha levonjuk a kipufogó árát ami 199eft kijön mondjuk 1,55mft..Eladó de nem minden áron,főleg úgy,hogy holnap megy kötelező szervízre és így 15e km színtiszta adrenalint kínál