Ja a sportkipufogó nem tetszik, azt nem szeretném hozzá megvásárolni, ugy mennyi?
Meg az én motoromat is a halálba alkudozzák, nem tudom mennyi guba jön össze. :D
Abban kérném a segítségeteket, hogy véletlenül nem ismeritek azt a 2OO6-os szürke tuonot, amit a használtautón 1,59M-ért hirdetnek? Éppen egy Tuonot akarok venni..... SM-ATI meggyőzött, hogy nekem nem való a Shiver. :D :D
Ha jól tartották nem sok az 5 év. De gondolom ezt a gumit nem közúton hoztad így össze. Miért ugrott a gari? Motort már törötten vetted? Nem raksz rá vmi szép fejidomot?
Na meg lesz az első hozzászólásom is it! :D
Szóval gumi
Nekem ami a legjobban bevált a tónyó gyári gumija, dunlop sportmax d208 RR. A legtutibb! Én igen erősen az extrém motorosok táborába tartozom, szeretek menni! A dunlopot teljesen kidöltöttem és majdnem belement 8000 kilométer csere előtt, hátul. Mondjuk minta eltűnt előröl is meg hátulról is a végére még a széléről is. Ja és esőben is kurva jó!
Idénre megpróbálkozok előre egy 209gp-vel , hátra meg egy 208rr kombinációval.
És egy kérdés.
Szerintetek egy új gumi 5 év állás után megkeményszik, normális tárolás mellett?
bagoly
Igen az is jó. Ugyan az mint a 2ct, csak annak a szélén egy pár centi puhább, de azt a részét közúton nem nagyon használod. Utcán nem hiszem hogy lenne köztük különbség.
Nekem michelin power van..asszem a 2ct-nek az az elődje.NEkem gondom nem volt vele és úgy látom az első tulajnak sem mert pályán is lehetett vele a tulaj..Vagy csak a gumi volt pályán nem tudom..
Hát akkor én Pirelli Diablo Corsa III (120-180as pár van 55ért az apróban), Michelin Pilot Power 2 ct, Metzeler M3-at mondanám. Vagy ez a kategória. Ha normálisan még hidegen nem téped neki, nem kerekezel, el kell menjen 6-8 ezret egy gumi.
A német Motorrad magazin dicsérte a tesztben szárazon 2. vagy 3. lett, de itthon nem nagyon szeretik és nem lehet tudni hogy mennyit fizettek az újságnak (állítólag így megy). Attól függ, hogy túrásabb vagy sportos stilusban vezetsz, mert ha nem téped neki és kanyarban is fonoman mész, semmi szükség egy supersportgumira ami 4000 km után KO, mert most már a sport túra gumik is nagyon jók. Én már régóta nézegetem őket. Tippeim:
Sport túra gumik: Dunlop Roadsmart, Michelin Pilot Road2, Bridgestone BT023, Continental Road Attack2
Sport gumik: Pirelli Diablo Corsa vagy Corsa III, Michelin Pilot Power 2ct, Metzeler Sportcet M3, Continental Sport Attack. Vagy ezekből az új változat, amik most jelentek meg, de azokról még nincs teszt: Pirelli Rosso Corsa, Michelin Pilot Pure, Metzeler Sportec M5.
Supersport: Dunlop D209GP v D 211 GP, Michelin Power One, Metzeler Racetec K3, Continental Race Attack Street, Pirelli Supercorsa.
Biztos van amit kihagytam, de kb ez a felhozatal. Olvasgass vagy nézegesd melyik tetszik vagy felel meg a stílusodnak, esetleg ha megmondod hogy motorozol, segítek szűkíteni a kört.
Hy
Látom jó téma lett a "kötelező"szervíz,és tanulságossak a hozzászólások
Más évadnyitóra jön valaki?mi Márc 15-én az M-O Szigetszentmiklósi kijáratától indulunk,8-30 kor(Sell kút)
Ez normállis tempó,kb 15-25 motor eddig
Sziasztok!
Olvasgatom a fórumot..... igen én vittem a veszprémi szervízbe a gépem és én vittem az olajat! Előtte felhívtam őket, hogy vihetem e? Ennyi volt csupán! Nem foglalkoztak se a márkával, se a minőséggel! Megcsinálták és kész! A szervízfüzetbe meg ment az igazoló pecsét! Az csak plusz nekik ha ott vesszük az olajat, de így is jócskán megvan a pénzük!
Mielőbbi tavaszt!
Üdv
Vki mondta az hiszem, hogy neki a veszprémi Aprilia szervizben megcsináltál a szervizt úgy, hogy ő vitte a dolgokat! Ha ugyan azt veszed meg, ami kell bele, legalább a munkadíjon nyernek, ha nekik az nem elég, akkor vessenek magukra.
Én nem tudom de pl:van olyan aprilia amihez Ip olajat ajánlanak..Na egy híres márkaszervízt sem láttam még aki ilyen olajjal operál de még agip márkájúval sem..
Sziasztok!
Ez nem mindenhol működik így sajna! Én is egy márkakereskedésben dolgozom ,szintén olasz cég.Ők komolyan veszik azt ,hogy a gyár által ajánlott olajat rakd bele.Ezt értsd úgy ,hogy ha Agipot irnak elő akkor azt ,ha motult akkor azt stb. Ha a blokkal garis problémád van és nem tudod bizonyítani hogy gyári olajat használtál ,akkor ugrik a gari! Ha kell odáig elmennek ,hogy bevizsgáltatják az olajat ami a motorban volt ,és a költségeket te állod!(úgy tudom ilyen még nem volt ,de ezzel fenyegetnek).
Csak azért irtam le ,hogy tudjátok ilyen is létezik!
Hajrá V2!
Szerintem lehet úgy is csináltatni kötelező szervizet, hogy mi magunk visszük az olajat, a szerviz meg csak szolgáltat, illetve kell még egy szűrő is. Annyi a feltétel, hogy az olaj az előírtnak megfelelő minőségű legyen. Korábban volt egy SV-m amit újonan vettem, és a 6000-s szervizre vittem saját olajat, a szűrőt ők adták. Tehát a szolgáltatást tőlük vásásroltam. Ez így működnie kell, nem kötelező az olajat márkaszervizben vásárolni! A garanciát tovább az biztosítja, hogy a szakszerviz szakszerüen végezte el a kötelező szervizet és nem te mókeroltál. Az csak egy plusz számukra, hogy az olajat és a szűrőt is tőlük vásároljátok. Ezek úgymond kopó alkatrészek kategóriájába minősülnek (mint pl lánc, gumi, hűtőfolyadék, fékfolyadék stb) amihez nem gyári alkatrészeket lehet/kell használni ezért ezeket mi magunk beszerezhetjük. Csak ezt nem reklámozzák, mert ez nekik lóvé.
Meg az én motoromat is a halálba alkudozzák, nem tudom mennyi guba jön össze. :D
Mire gondoltál, gondolom van egy limit ami alá nem engedsz?
Amúgy nem ismerem a srácot bár lehet itt valaki segíteni tud majd neked.
Abban kérném a segítségeteket, hogy véletlenül nem ismeritek azt a 2OO6-os szürke tuonot, amit a használtautón 1,59M-ért hirdetnek? Éppen egy Tuonot akarok venni..... SM-ATI meggyőzött, hogy nekem nem való a Shiver. :D :D
Szóval gumi
Nekem ami a legjobban bevált a tónyó gyári gumija, dunlop sportmax d208 RR. A legtutibb! Én igen erősen az extrém motorosok táborába tartozom, szeretek menni! A dunlopot teljesen kidöltöttem és majdnem belement 8000 kilométer csere előtt, hátul. Mondjuk minta eltűnt előröl is meg hátulról is a végére még a széléről is. Ja és esőben is kurva jó!
Idénre megpróbálkozok előre egy 209gp-vel , hátra meg egy 208rr kombinációval.
És egy kérdés.
Szerintetek egy új gumi 5 év állás után megkeményszik, normális tárolás mellett?
bagoly
Sport túra gumik: Dunlop Roadsmart, Michelin Pilot Road2, Bridgestone BT023, Continental Road Attack2
Sport gumik: Pirelli Diablo Corsa vagy Corsa III, Michelin Pilot Power 2ct, Metzeler Sportcet M3, Continental Sport Attack. Vagy ezekből az új változat, amik most jelentek meg, de azokról még nincs teszt: Pirelli Rosso Corsa, Michelin Pilot Pure, Metzeler Sportec M5.
Supersport: Dunlop D209GP v D 211 GP, Michelin Power One, Metzeler Racetec K3, Continental Race Attack Street, Pirelli Supercorsa.
Biztos van amit kihagytam, de kb ez a felhozatal. Olvasgass vagy nézegesd melyik tetszik vagy felel meg a stílusodnak, esetleg ha megmondod hogy motorozol, segítek szűkíteni a kört.
Vagy mit érdemes rárakni?
Látom jó téma lett a "kötelező"szervíz,és tanulságossak a hozzászólások
Más évadnyitóra jön valaki?mi Márc 15-én az M-O Szigetszentmiklósi kijáratától indulunk,8-30 kor(Sell kút)
Ez normállis tempó,kb 15-25 motor eddig
Olvasgatom a fórumot..... igen én vittem a veszprémi szervízbe a gépem és én vittem az olajat! Előtte felhívtam őket, hogy vihetem e? Ennyi volt csupán! Nem foglalkoztak se a márkával, se a minőséggel! Megcsinálták és kész! A szervízfüzetbe meg ment az igazoló pecsét! Az csak plusz nekik ha ott vesszük az olajat, de így is jócskán megvan a pénzük!
Mielőbbi tavaszt!
Üdv
Ez nem mindenhol működik így sajna! Én is egy márkakereskedésben dolgozom ,szintén olasz cég.Ők komolyan veszik azt ,hogy a gyár által ajánlott olajat rakd bele.Ezt értsd úgy ,hogy ha Agipot irnak elő akkor azt ,ha motult akkor azt stb. Ha a blokkal garis problémád van és nem tudod bizonyítani hogy gyári olajat használtál ,akkor ugrik a gari! Ha kell odáig elmennek ,hogy bevizsgáltatják az olajat ami a motorban volt ,és a költségeket te állod!(úgy tudom ilyen még nem volt ,de ezzel fenyegetnek).
Csak azért irtam le ,hogy tudjátok ilyen is létezik!
Hajrá V2!