Hy mindenki nett
Én nem csináltam nagy problémát a kipuf ügyből,elvittem a gyárit Kiskunlacházán van 1 kipufos koma,ki a francba a közepe,maradt a palást,meg ő által gyártott perforált bélés,tömés!
Az eredmény:nagyképű nélkül szerintem a legszebb hang,nem járkál az alapjárat,1 hiba van hidegen néha torpan/mert nagyot öblít/de ahogy bemelegszik ez is a multé lessz,szépen durrog visszaváltásnál,szabályozás környékén meg nyomja azokat a finom kis lángcsóvákat,és még a fogyasztásom is átlag 6 körül van!
Én azt vettem észre,hogy 160-180 nál iszik a leg kevesebbet a gép!/5-6 max 7/de az már véglet!
A NAGY V-2 es Isten Legyen velünk
Én még nem adtam fel Balu, tegnap is néztem egyet, de kacat volt, szana szét volt karcolva, persze az ember nem volt képes telefonban elmondani, szerencse, hogy amúgy is arra volt dolgom, nem került az út többletköltségbe.
Igen, a Mivv valamiért ilyen, más nyitott dobbal sem lengedezett nálam. Ezért mondtam, hogy az Akrával megspóroltad volna a PC-t.
Egyébként azokat már eladtad?
Én is így vagyok ezzel, ha most költeni fogok a motorra, akkor marad, kivéve, ha valami jó ajánlat jön rá.
Nagyon nincs ára az Apriliak-nak, semmi értelme elpocsékolni...
Ráadásul alakul az idő is, menni kellene valamivel.
Bocs, hogy beleszólok, de minek költötök még a motorra ha el akarjátok adni? Inkább hagyjátok a francba ezeket a kütyüket és költsetek benzinre és szedjétek le végre a hirdetéseiteket!
Ha Akrapovic dobok lennének fent Neked, akkor nem nagyon kellene a PC. Elég lenne hozzá a mode2.
Nekem sajnos be kell ruháznom rá, mert csak egy gyári térkép van.
Most egy 150-et be kell ruháznom erre vagy pedig motorcsere.
Jahm, egy picit mentem vele.
De a 15-ös szerviz és egy gumicsere a nyakamon van.
A PC-t is bele kell nyomni, mert így nem az igazi.
A műszaki nem gáz és nem is egy vagyon...
Valamennyire javult,az összes motorral kapcsolatos költség ki lett fizetve.Műszakira kell még elvinnem a gépet és elvileg készenáll a szezonra..Ha összejön még egy kis pluszpénz akkor egy pc is befigyel majd.Veled mizu?Motoroztál már az idén?
Én 11-ért vettem műanyag tankra való Oxfordot a Safetybike-tól. De én csináltatok tankbőrt, mert úgyis összekarcolja 1-2 év alatt a tankot vagy a farokidomot!
Sziasztok!Én is folyamatosan küzdök a csomagok elhelyezésével pedig minden évben megyek hosszabb túrára.Eddig megoldottam úgy hogy a tankra hálóval lekötöttem egy nagy tanktáskát, hátra pedig szintén hálóval egy nagy Louisos táskát az ülésre, mivel nem lehet oldaltáskákat felrakni a kipuk miatt.Nem is volt eddig ezzel probléma,de az idén utassal szeretnék menni és valahogy neki is kell a hely. A neten találtam is gyári csomagtartót Tuonora Angliából,de a szállitás elég húzós lenne ezért ha valaki tudna segiteni ezzel kapcsolatban az nagyon jó lenne. Adom a linket nézzétek meg ti is. http://www.renntec.co.uk/iqs/c... Ha valakinek van valami ötlete ezzel a témával kapcsolatban az engem is érdekelne.
Sziasztok! A táska téma engem is érdekelne, ha valaki tud valamit! Oldaltáskákban gondolkodom, de a kipuffoktól valami igen pici fér csak el. Tanktáska is érdekelne! Tankbőrt nem akarok rátenni! Esetleg valami pántos táska, de olyat meg sehol nem találok tuonora valót! Köszi!
Jah és minél több balesetmentes km-t a Tuncikkal!
Üdv
Én nem csináltam nagy problémát a kipuf ügyből,elvittem a gyárit Kiskunlacházán van 1 kipufos koma,ki a francba a közepe,maradt a palást,meg ő által gyártott perforált bélés,tömés!
Az eredmény:nagyképű nélkül szerintem a legszebb hang,nem járkál az alapjárat,1 hiba van hidegen néha torpan/mert nagyot öblít/de ahogy bemelegszik ez is a multé lessz,szépen durrog visszaváltásnál,szabályozás környékén meg nyomja azokat a finom kis lángcsóvákat,és még a fogyasztásom is átlag 6 körül van!
Én azt vettem észre,hogy 160-180 nál iszik a leg kevesebbet a gép!/5-6 max 7/de az már véglet!
A NAGY V-2 es Isten Legyen velünk