Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak nekem írja ki mindenre hogy forbidden? pl rámegyek az előzményre ezt írja ki képhez kommentárt akarok írni megint ezt írja ki
hadszoljon....
És állítgattál is valamit vagy csak feltetted és hadszóljon?
Valaki sport szűrövel használja a 125-ösét?
Én ma probáltam egyet és fuléadt vele....
nos a dakota 1éve van nálam,igazán igénytelen csak olajcsere meg tankolni kell !a 125ös höz képest irdalmatlan erös!(bár ez át tételtöl függ)kissé fent van neki a sujpontja ami a tuareghez képest rettentö szokatlan,meg jóval nehezebb!a többieknek általában 650es hondájúkvan de nem nagyon feltünö terepen az a 300ccm külömbség.lehet vel gosszú túrákat szervezni ki megy a világbol,a fogyasztása kb 5-6 liter ha szépen bánsz a gázzal (enyém dupla karbis igy a 10-13 litert is simán kilehet hozni belölle)
akkor jöhet a vélemény ;)
helló yahzee.nekem most egy 350es dakotám van,(ami elággé hasonlit a régi etx-re)ha érdekel,elmondom a véleményem!
Értem.
És akkor hova írjak? Azt mondták nagyon hasonlít a tuargehez,,,
szerintem nem sok mindenki tud neked segíteni.. mivel itt szinte mindenkinek ez a legnagyobb (forgalomban lévő) motorja. A 2t és a 4t pedig teljesen más kategória... talán a tuareg típushibákat visszaolvashatod.. pl: első teló szimerig ...
Sziasztok!

Találtam egy motort, ami érdekelne. Egy aprilia etx 350ről van szó. Kérhetnélek titeket, hogy többen is írjatok véleményt róla? Akinek volt, hallomás, hibák, alkatrészek...stb. minden érdekel! Amivel ezt a motort kapcsolatba lehet hozni;)
Nagyon hálás lennék érte!
Üdv
dávid
Rendeltetésszerű használatnál 32e -t simán ki kell bírnia...
Az igen:)
Én most hogy megvettem a masinámat az olajcserénél szembesültem hogy valami gáz van az olajal,kiderült hogy a vízpumpánál befolyt a víz a blokkba.(Az itteni kollegák segitettek amit köszönök még egyszer)
Úgy voltam vele hogy ha már idáig megbontottam akor széthúzom az egész blokkot és megcsapágyazom meg kicserélem a szimeringeket.Meg is történt,raktam bele most falyin hajtómű olajat remélem birja egy jó darabig a masina
Ja és a mienk mikor apám vette 16000 km volt benne és 21983 km-nél állt be.
Ahonnan az alkatrészeket szoktam venni ott azt mondták hogy 20000 km-ént fel kell újítani őket. Amúgy mindegyik 2T-t de azért vannak kivételek.(light-tos használat melett többet is kibír)
Amúgy ez a rotax 127-es blokk mennyire strapabiro?
(ez az első ilyen mocim)
Jaja van berugokarom.Igaz anélkül vettem de sikerült nagy nehezen hozzá szereznem egy jót.
Így könyebb az inditása mint tologatva
Sajnos segíteni nem tudok, de a tiédben is 127-es blokk van, mint az enyémben és van berugókarod is ha jól látom. Én is vettem berugó szerkezetet csak a kar hiányzik. Még nem építettem be mert van egy kis gixer, a tengelyt biztosító zégert a blokk középen való széthúzással tudom csak rátenni de ezért nem akarom szétszedni 3 éve újítottam fel prox hajtókar, wössner dugó és 3000 km-t mentem eddig gond nélkül.
műanyag tankos.
Kiprobáltam már ketö fajta sport szűrövel is de azzal elégé fúlad.Ezért akkarok venni hozzá gyárit.
Akinek jelenleg van szétszedve 127-es blokkja, kérem jelezze mert kérdezni szeretnék tőle.
szia!
Lenkerék 17eft
trafó:10eft
alaplap:17eft
kompletten 40eft
Komplett blokkom nincs sajna
A motorodról tegyél fel képet ha lehetséges. Telefonos is jó. Lemez vagy müanyag tankos a tuareged?
heló rotax 127 blokkot kompletten (ha van) és rotax 127-be komplett gyujtást mennyiért adnál?
kösz
Tenék fel képet de sajnos nincsróla.Mivel légszűrö nélkül vettem a gépet....
ha kell 25 kerékkel gyütt, ha nem akkor 10ezer ft külön a kerék
hali van egy honda elsőtelóm, de jó bármilyen endúróba 20ezer ft-ba mondom tökéletes állapotú