Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Valaki megtudná mondani, hogy a Rotax 123 blokkon a kuplung lamellákat lerögzítő központi 27-es csavar job vagy bal menetes?
ilyet se látni minden nap pláne eladót turbós gixxer...ilyennel egyszer menni egy kört...
Mondjuk az is nagy különbség hogy te terepen használod és ott azért jobban kell tépni a szarvát...
hát azt azért nem tenném nem azt mondtam h sose húznám neki mert ismerve magamat azt biztos nem tudnám megállni h haverok előtt ne villogjak de a nagy többségben azért power alatt akarom használni sztem ilyen 5E ig pörgetve is szépen lehet vele haladni...
Ez most akkor olyan hogy ki is szedhetnéd a power szelepet...
Mondjuk még annyira nem is mentem vele sokat sőt szinte alig de ennek ellenére én így gondolkozok.A Simsonomat sokat nyúztan hóba sárba fagyba is húztam neki rendesen, és volt is baja nem kevés...
Hát én úgy vagyok vele hogy inkább nem élvezkődök annyit, cserébe marad egy megbízható normális motorom
Ja és csak óvatosan!
A 2/ vagy M2 ki hogy ismeri Vácnál ma is le volt zárva ,mert volt egy hatalmas baleset.Azt nem tudom motoros volt e ott,mintha láttam volna egy motor kereket de ebben nem vagyok biztos amiben viszont igen,hogy mikor elmentem a helyszín mellett akkor valakit éleszgettek a mentősök.Nagyon úgy nézett ki hogy hiába
Barátnőm egyik falubeli ismerőse meg motorral csapta ki a szalagkorlátot hétfőn,sajnos meghalt, 24 éves volt.
A quaddal tényleg kanyarban ki kell dől,de nagyon.Mondjuk függ a kanyarodás sebességétől is.
Keresgéltem a neten 2 személyes quadokat de amiket kidobott azok akkorák voltak mint a hagyományos.
A másik meg néztem 200-as és 250-es et és a kettő között csak 500 watt volt a külömbség az lóerőben nem sok,na ez hogy van?
Vagy csak simán be kell állítani a karburátort
Hehe én nem tudom de akkor élvezetesebb a motorozás ha huzom neki.
A mocit is kíméled meg a buxád is vaskosabb marad...
Egyszerű ne húzd neki annyira...
Na ma motoroztam vagy 60 km ert meg is evett 5 litert. Tegnap is mentem vele egy keveset... és akkor is megevett annyit. Holnapra is tervezek spannal motorozást... első utam a benzinkúúúút. Benzinre fog elmenni a gatyám.
Nálunk itt voltak versenyek, és nagyon vicces volt ahogy kanyarodtak.. ki kell dőlni de veszettül.
Én egy Bombardier baja -val mentem és nagyon állat volt. 60 lovas, ment mint a dög csak hát azt is csak társaságban jó, mint motorozni.
Hát legszívesebben ezt a 350 -es rotax blokkot beletenném egy quad vázába és úgy használnám,mert ez a blokk nagyon jó állapotban van,csendes,semmi szelep hang,semmi kotyogás,semmmi...zaj.
A quad csak kanyarban szar,én mentem már quaddal és csak azért jött be mert nem kellet egyensúlyozni elindulás meg megálláskor.Meg ha megáll nem dől el.
Wexxtorokat nézegettem.De legalább 200-ast akarok.
Ahogy érzed,, én kb 2xer mentem quaddal de nem jött be...
nagyon pancser voltam vele
Sajnálom,mert nagyon jó állapotban van a motor és iszonyatosan szép
Köszi a bátorítást.Úgy néz ki,hogy maradok a 4 kerék mellet,szerintem egy quad lesz belőle,de a motor is marad ,bátyám megveszi csak nem viszi haza mert abból családi botrány lenne .
A mai kis motoroshordában mindenki lesérült,pedig csak én voltam a mazsol.
Ne add fel ha ennyire nemmegy ezzel én vennék egy kisebbet vagy ami alacsonyabb és nem ilyen nehéz mint a tuareg
Pl: simson etz stb... ezeken jó megtanulni..
Azt hiszem sose fogok megtanulni motorozni ,összetörni meg a motort sem,meg magamat sem akarom.Lehet,hogy eladom vagy elcserélem egy quadra.
Kétkerék nekem kevés.
Az enyémet most csinálják, 19 a hajtókar 6 a munka+posta költség, De ha már így oda van akkor valószinű dugó is kell, nem árt szimeringet, csapágyat cserélni. Egy ötvenest simán rá lehet dobni.
sziasztok!Mennyi lenne egy hajtókar felújítás a 125-ös tuaregbe?Mert 50-ért tudnák egy elsötelo hibás meg elkopott hajtókaros 160ccm-es papíros tuareget!Szerintetek megéri?
Köszönöm a válaszod, leköteleztél!