Nincsen Aprilia RXV 550-em. Nem vagyok versenyző és nem hordok mellpáncélt. Európa egyik legszebb és legjobb enduróját vezetem, és rajtam kívül még több ezer motortulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom Rotax 123. A fordulatszám mutató simán elhagyja a 11.000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a Wind-et az ETX-el. Büszkén gondolok a Wind-re, a Rally-ra és számos más típusra. Szeretem a nicasilos hengert, a 38-as Dellorto-t, a Power szelepet és a Brembo féket. Itt élek Európa szívében. Terepen mi vagyunk a császárok, és igenis a Tuareg a legjobb enduró! Aprilia Tuareg Wind, én igy szeretlek.
Hat azt a blendixet nem olyan egyszerű megcsinalni, mert ahhoz, azt a nagy menetemelkedésű bordás csavarvonalat is meg kellene csinálni, amihez legalább egy 3D maró lenne szükséges, azt meg nem akasztanak le minden bokorban. De ha igen, az alkatrészt először pontosan le kellene rajzolni valami 3d tervezőrendszerbe. Ha pedig csak egyet akarnál gyártatni belőle, figyelmbe véve, a gép óraidejét, majdnem többre jönnél ki mint 50e!
Véletlenül pont tudom hogy a gyári bendix 45 ropi... mondtam is a csávónak hogy valamit elnézett mert ez az alkatrész max 3-4 e HUF lehet, erre odahívott hogy nézzem meg az árlistát... hát alig bírtam kiröhögni , NOOORMÁLIS?
Valahogy biztos lehet, ha már az olaszok egyszer megcsinálták! Am meg legyártatni biztosan több kerülne, mint gyárit venni. A legjobb ha bontottan vesz egyet.
elvileg lehet csinálni....azt nem tudom,hogy hogy, de lehet mer am meg k**va drága
nekem meg ujra megy a motor, alakulnak szépen a dolgok, már csak az első fékhez kéne maróztatni egy távtartót, csak nem tom h ki csinálná meg ha tudtok vkit itt miskolcon akk szoljatok már lécci köszike
szerencsére délutánra elolvadt...
http://www.gerecsemotor.hu/ind... nekik biztos van,egy telefont megér.
nekem meg ujra megy a motor, alakulnak szépen a dolgok, már csak az első fékhez kéne maróztatni egy távtartót, csak nem tom h ki csinálná meg ha tudtok vkit itt miskolcon akk szoljatok már lécci köszike
BENDIX
-e vagy -je.
Kéne ám. Megvenném.