Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neeem! Az enyém simán ETX, semmi Tuareg, vagy Rally, vagy Wind. Létezik ETX Tuareg, de annak 30 literes tankja van. Ez csak 13! De a 350-es blokkok (két haveromnak is van, Tuareg Rally) az áttételek kivételével ugyanazok. A Rally 6 sebességes. Talán gondoltam, hogy a 600-asnak ugyanaz a lökete, ebböl következően a hajtókarhossza is, csak a furat nagyobb, meg a hengerfej égéstere. És így könnyű lenne köbcentit növelnem.....
Vedd le a pumpa fedelét, és vannak jelek azon a karon, amit mozgat a bowden, nekem fullgázon a szélsőn van, alapjáraton pedig asszem a pötty, és a másik jel között. Elvileg így kell lennie asszem.
Köszi mindenkinek, de vááá háát igazából tök nem ilyen hangja van... Fenn, mikor pörög, akkor kb ilyen, de alapjáraton messze nem ilyen hangos, és messze nem ilyen zakatolós... És hogy nem füstöl? hihi nem látod a sötétbe Akkora füst volt mögötte, mikor rávágod a gázt, vágni lehet DE ez engem sosem érdekellt, pláne, hogy motorozni kéne vele hosszú távon, hogy ne füstöljön, ez meg kb március óta nem ment 2 km, és olaj van a hengerbe öntve, hogy nehogy a pára korróziót okozzon. MIndenesetre tök jó elindítani, és hallgatni.. Ha száraz lett volna az út, és nincs hó, egy kis karikát is megyek vele itt Vonyarcon, persze óvatosan, mert se műszaki, se biztosítás, és még a forgalomból is ki van vonva
A bowdenen kell állítani. Ha kifele tekered a blokkból, akkor feszíti a bowdent, és több olajat ad, az ellentéte meg gondolom egyértelmű
Trakee - nagyon szép hangja van az Apriliádnak meg ahogy láttam nem is füstöl am az olajozást nem tudjátok, hogy a szivattyún, hogyan kell állítani? jah, és Citromm - nagyon állat a géped, teccik
Szerintem a 600-as elég sok mindenben különbözik a 350-estől, valószínűleg nem elég csak főtengelyt, dugót, meg hengert cserélni. Amúgy a Tuaregnek 3 típusa létezik: Tuareg ETX, Tuareg Wind, és Tuareg Rally, tehát a tied is Tuareg.
Jah, bocsi, nem beszólni akartam
Ááá, ez Isteni Ilyesmi hangja van az enyémnek is
Üdv Mindenkinek!

Egy kérdésem volna a hozzáértőkhöz... Van egy Aprilia ETX 350-em, és ha jól tudom, ez a blokk van a Tuaregben, és mindkettőböl létezik 600-as is. Kérdésem lenne, hogy elég szereznem egy 600-as dugót hengerrel és hengerfejjel, hogy az enyém is 600-as legyen, vagy még főtengelyt is cserélnem kellene? Adnék egy mailcímet, nem mindíg nézek be sajna hozzátok... xvadkutya@freemail.hu
Elöre is köszönöm.
szépen pöfög
maj lássuk,mi lesz
az igen...mindenesetre az eredmény jobban tetszik
Így vettem a pegasot még 1 éve
thx trakee fázott a kicsike mi...
Azon gondolkoztam szerzek előrre hátra egy cross gumit , csinálok belőlle szöges gumit aztán szántok vele
Levan fújva a kipuff is , képen ugy láccik mint ha rozsdás lenne pedig csak ráégett a sár Azért mondom kicsit koszos
Háát te akartad: http://youtube.com/watch?v=wzx... De mondom, nagyon vacak... Mint egy traktor, oylan hangja van alapjáraton ezen a felvételen... Pörgetve annyira nem torzít, de lenn nagyon...
pedig kivi lennék...a kis apriliára trakee
tyűűű....basszus de jók ezek a havas képek rola ...fire-azért majd ha végeztél a többi aprosággal..sztem egy uj fényezés nem árt ...pár helyen meg van picit pattanva a festék nem?...jah citrom- teee...ez a dizájn non el lett találva...bejön ez a kockás
telóvédő?
így nem tart sokáig...
mik ezek az esőgumik? így nem móka...
Hihi ez igen Hóba.... Persze énis maradjak csöndbe, aki tegnap kitolta az apriliat a hóra, és járaatta vagy 20 percet Video is készült, de igen vacak minőségre sikeredett, ráadásul a hang is fura, így nem töltöttem fel
A kipuffodat is lefújhatnád, sokat dobna az összképen
elég kaki áh csak vicc,am fasza nagyon én is csináltam képet ma