A "fröccsöntött műanyag" az a trafó, és egybe van a gyújtáselektronikával, ahogy Dani mondja. Ha a trafó rossz, akkor az kuka, és elég drága egy új, ha az alaplap rossz, arra 50% esély van, hogy javítható, ha pedig a lendkerék rossz, akkor az is kuka, és "új" kell helyette, mellesleg ez sem olcsó.
köszi a rajzot. szerintem sokra nem megyünk vele, a szerelőből kinézem hogy azért ismeri a különböző gyújtásrendszerek főbb elemeit. még amikor beszéltünk magyarázott nekem egy negyedik részegyszégről, valami fröccsöntött műanyagban lévő tekercsről. ilyen rész biztos nincs csak külön kedvtelése szopatni a kuncsaftokat ugye? ha lenne egy kibe*******ott garázsom már rég megbütyköltem volna de ilyen hidegben a tököm fog az udvaron szerencsétlenkedni...
A gyújása ugyanaz, mint a 123-asé. Sajnos a 127-hez nincs semmilyen leírás, csak 122/123-ashoz. Amúgy induktív gyújtásrendszere van mindkét típusnak, ami áll egy állórészből, egy lendkerékből, és egy trafóból, ami magában foglalja az elektronikát is. Itt egy kép, hátha segít valamit a megértésében (nem a Tuaregé, csak egy általános rajz!):
amugya gyujtása az ugyanolyan a 123nak és a 127nek is vmi svájci sem gyujtás van ezeken,én se szeretem me volt vele má bajom 1 párszor,meg sokaktól hallottam h szeret behalni ezaz rajta.. nekem 1 alaplap elszállás volt
Ha valakit érdekel még kép valamilyen perevrzió okán akkor cbr forumban fent van az összes
am valszeg én is speedes leszek újra