berugo kartól nem függ mer 127es blocknál is van öniditos meg berugos,és 123asnál is van öninditos,berugos is... de amugy ez 127es block,ez a régebbi... láccik magán a tuaregn h is h a régebbi fajta me sima telo van benne a 123as blockosba má forditot telo van
Citromm, az ajánlatod jól hangzik. ha a szerelő úr nem boldogul vele, lehet hogy élek az ajánlatoddal. még mindig nemtudom mi a különbség a kettő között, de azt már sejtem hogy van valami köze a berúgókarhoz. na az enyémen az nincs. akkor 123-as? na itt egy kép is, és vége a spekulációknak.
Jah skacok..most jöttem haza a Zweiradbol megnéztem az uj B-King-et...basszus...mami...lehidaltam akkora nagy dög....reklámban nem tűnik olyan monstrumnak...de élőben... ...jah és fire kedvéért...sm-et is kattogtattam ..meg mert teccet is nya
köszönöm a felvilágosítást. igazából nemtudom hogy milyen blokk van benne, a gázt meg a féket tudom húzni, lámpánál ha lefullad be tudom tolni, van egy kis józan eszem is, de szakértő szemmel nem látok bele a gépezet működésébe. minden tiszteletem srácok mindenkinek aki érti a dolgot. a motor 91-es évjáratú az adásvételi szerint ennyi többletinformációval tudok szolgálni. viszont mind szép és jó és valóban hasznos információ amit elmondtatok meg túl is van tárgyalva, de az a probléma hogy hiába mondom ezt a szerelőnek, attól ő még diagnosztizálni akarja a hibás alkatrészeket, de ez érthető is, hisz ez a dolga. szóval szegény drága ember tényleg csak annyit kívánt, hogy ha tudok, szerezzek neki egy használható műszaki leírást. ha akad 123-ashoz és a 127-eshez is valami, akkor azt hiszem hogy a kettővel együtt is többre mennék mint egyikkel sem. ha nem túl nagy fáradság, tényleg hálás lennék egy kis segítségért. üdv
Ehh nekem volt ilyen, mert a hengerhez kaptam szívótorkot, meg membránházat membránnal. Azon valami fura carbon cucc volt, de nem oylan, mint az AF-1 gyárija, mert az is carbon, de az vékonyabb... NA betettem ezt, -0,5 l /100 km, és sokkal nyomatékosabb volt alul... Aztán haver elkunyizta az eredetieket próbaképpen, mert az RS -ébe az problémás volt, végül azzal adta el, így csak megfáradt gyáriak vannak... (meg a henger, szívótorok, gumicsonk, és persze a telopár -tartalékba...)
De basszus rájötem, olyan vagyok, mint nagypapám volt... Mindent szeretek spejzolni... Pl ma hoztam el a tartalék gyertyákat a Hyohoz... Pedig elvileg hozzá se nyúlhatok, de múltkor is én cseréltem Ezeket meg csak majd tartalékba... ÉS fékbetétet is akarok... Meg légszűrőt... MEg néztem, van otthon az apriliahoz is gyertya, pedig az is 2 e Ft volt, meg ilyenkis peckek... Hümm lehet öregszem?
jaja,karbon membrán.. haverom aszonta ,hogy 1 kis darab karbon vmi 3ezerbe került ,amikor vmi robogot szerelt és kellett hozzá veni,és kise volt vágva meg semmi csak 1 kis tábla volt
De basszus rájötem, olyan vagyok, mint nagypapám volt... Mindent szeretek spejzolni... Pl ma hoztam el a tartalék gyertyákat a Hyohoz... Pedig elvileg hozzá se nyúlhatok, de múltkor is én cseréltem Ezeket meg csak majd tartalékba... ÉS fékbetétet is akarok... Meg légszűrőt... MEg néztem, van otthon az apriliahoz is gyertya, pedig az is 2 e Ft volt, meg ilyenkis peckek... Hümm lehet öregszem?