Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van benne benzin?
próbáltátok tolni is meg minden,és semmi? havrernak volt olyan 1 simoval,hogy benzint kapott, szikra volt, még se indult,és kiderült a szar a tekercs,és bennt a hengerbe nyomás alatt má nem ad szikrát,aikor ki van véve...
főtengelyszimering
Amúgy nem lehet hogy egyszerűen hideg van neki? Próbáltátok tolni, vagy csak rugdostátok?
Jah azt nem gondoltam hogy az átnézésbe az is beletartozik hogy lehúzzátok a hengert..
Mondom, hogy átnéztük -beleértve a hengert is- és semmi baja. Azért egy gyűrűtörést csak észrevettünk volna Amúgy, mondom, csak állt 2 hetet, senki nem nyúlt hozzá, de előtte meg hibátlanul működött. Most meg semmi
Gyunus hogy gyűrűtörés....
Egy másikra gondolztam, de azt nem veszem meg, lenne másik sokkal közelebb, de aztán most megint találtam valami mást ami lehet mégjobb
Nem arra...
Mellesleg nem lett állítgatva rajta semmi, csak állt 2 hetet, és utána már nem indult...
Amúgy akinek eladtam a Tuareget, most megállt neki. Átnéztük valamelyik nap, és minden hibátlanul működik, baszott nagy szikra van, jól van beállítva a gyújtás (mondjuk hozzá se lett nyúlva), kap keveréket, tényleg minden jó benne, és mégsem indul. Még csak annyit se mond, hogy röff, vagy valami, és fogalmunk sincs, hogy mi baja lehet...
Arra a 250-es Gilerára? Sok baja lehet, ha 15 -ért viheted... LEgalábbis használtautón annyiért van.....
Újonnan nem is lehet kapni, csak felújítottat. Másrészt, a szerelő 350-es Tuaregjének a blokkja még csak egy kicsit sem hasonlít a 125-ösére, mivel az 4 ütemű.
Azért drága mert szét szokott szálni és van rá kereslet bőven...
Először azt oszd mar meg velünk hogy rotax 123,127 van e benne. De ezeknek az szokott a baja lenni, hogy vagy a trafó, vagy az alaplap, vagy mindkettő egyszerre elszál. Nem lehet vele mást csinalni, veszel egy újjat, csak az vele a probléma, hogy újonann nagyon drága, de még használtan is 20e pl egy trafó.
üdv!

kicsi 125ös tuaregemet kölcsönadtam egy cimborának, aki kb 30kilóval nehezebb nálam. motor másnap beszart, menet közben elment a gyújtás. azóta elkerült már szerelőhöz is, de több mint egy hónapja nem jutott semmire a szerelő bácsi mert fingja nincs hogy miért nem kap szikrát a gyertya. szegény öreg, hát nem is várom el hogy darabokra szedje és jó szerelőhöz illően addig próbálgasson mindent amíg a lehető legkisebb egységre le tudja szűkíteni a problémát. állítólag nagyon speckó a gyújtása a kicsinek. én erről nem tudok, de ha tudnék szerezni neki bármilyen műszaki szintű leírást a gyújtásról, akkor talán képes lenne valami diagnózist felállítani. egyébként fura hogy az egyik indok amiért odavittem a gépet (azon kívül hogy nagyon ajánlották) az volt, hogy az egyik szerelőnek elvileg egy 350es tuaregje volt. de ezek szerint ez sem jelent semmit.
szerintetek honnan tudnék szerezni egy ilyen leírást?
megilyett tőlled..h itt beszólt neked ,most meg látja h nagy figter lettél aztán fél
mert suttyó mindig ilyen volt
Én is vagyok csak a nagytöbbség, csak figyel...
hát van vidi,de netre nem teszem fel me csak lefikáznák,h rövid,meg telos meg mittomén.. nem oan minőségi fevétel,de azé láccik h 1kerekezünk 2en:D
vegyél fel msn re elissa ,és ak átküldöm ott
Legalább valaki xlzx nem írt azóta amiota kérdeztem miért szólt be nekem...
Mocira alkudozok de én vagyok, csak senki más nincs
Mi ez a punnyadás? Mindenki motort szerel? Én azt tettem , ide oda rohangáltam a városban biciklivel szakadó essőbe elvittem 2 felnit centíroztatni , szereztem végre távtartot az első fékhez is Be is kötöttem , lelégtelenítettem stb Szétszedtem az elsőtelokat holnap veszek bele szimeringet aztán emhet össze az is Felöntöttem olajjal a tartályokat stbstbstb pöpec lessz a moped
nya mi ez a pangás?vidi akkor senkitől?
tedd fel meglessük:D