Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ien ez...
nekemi van most egy kis fasza dugulásom föfuvoka sztem de szétkapom a karbit azt az összeset kitisztitom
+ légszürö puccantás
Majd, ha lesz időm megnézzük. A 26-ossal soha semmi baj nem volt, mennie kell
Nekem volt hogy nem indult a saját karbijával, raktam rá egy hasonlót csak más márkában, azzal ment, visszaraktam a régi utánna már azzal is ment
Bontott 125ccm aprilia af1,tuareg wind,rally,..stb bontva eladók!
pl.:gyujtótekercs(alaplap):17eft
lenkerék(forgórész
):17eft
öninditó+bendix:10eft
24delorto karburator kompletten:10eft
blokkfelek,váltók...stb
első futómű tuareg windbe 38-as becsuszó szár(másba is beszerelhető):14eft/pár
af1-be való első futómű:14eft/pár
enduroba hátsó teló:10eft/dbenduro kerekek:17 és 21 : 5eft/db
tuareg wind jó állapotú műszerfal kompletten:8eft/db
első kocka lámpa(tuaregbe és af1be való):4eft
féknyergek:8-10eft fékbetétekkel
féktárcsák:5-9eft/db
af1 jó állapotú bordó plexi:4eft
af1-re visszapillantó pár:6eft
enduro kormányok:2-3eft
..stb érdeklődj
email:patvaros87@gmail.com
msn:patvaros87@freemai
l.hu
mob.:0630/320-7630 delután vagyok elérhető
Italmondonál nézegettem, ott 3400-tól 12000-ig vannak, de azok kompletten szívótorokkal mindennel. Neked gondolom csak membránod van!?
Jó kérdés, utánanézek. Én olyan 3 ezer környékére tenném újonnan, de nem tudom.
hát gázolajjal nem indul be sztem... max ha má jó meleg a block ak teszel bele akkor megy,csak aztán meg se tod álitani leveszed a gyujtást meg tovább hát nemtom,mennyit ér 1 ien karbon membrán?
Neeem, nincs benne gázolaj, bár szerintem azzal is be kéne indulnia A membránt mennyiért adnád el?
a fejidom sztem nem rossz...
jó hát én se..csak odamennék ,és 1 laza mozdualttal lerugnám A gecibe azt az ocsmányságot róla azátn tennék 1 jó sárvédőt meg fejidomot,meg ak vmi értelmes kipuff és lehet is motorozni
jo az nekem sem tcc..meg a kipuff se igazán...de azért ha hozzámvágnák...nem dobnám vissza
istenem,hogy lehet 1 motornak igy elbaszni az első sárvédőjét és fejidomját.. undorito sztem de a ktm nél is sikerül ez mostanába
Ezt elviselném...
vagy gázolajat tankoltak bele tévedésből
am nekem van fasza carbon membránom ha érdekel
ahm...ismerős
Volt minden, persze, de mégse jó Le merném fogadni, hogy valami nagyon egyszerű baja lesz, ilyenkor mindig az van... Szétszeded már a fél motort, aztán kiderül, hogy el volt zárva a benzincsap vagy valami...
3 gyertyával próbáltuk, szimmeringeknek 99%, hogy semmi baja, de majd megnézem. Karbit 2szer is kitakarítottuk, bár nem mintha lett volna benne valami, mellesleg 2 szűrőn halad keresztül a benya. Az üzemanyag biztos, hogy eljut a hengerbe is, mert tiszta benzin a gyertya egy pár rugdosás után. Még a membránra gondoltam, mert az már nem az igazi, nem zár rendesen, dehát az meg nem egyik pillanatról a másikra megy tönkre, meg ugye eddig is így ment. Majd szerzünk újat, és azzal is megnézzük.
biztos hogy kap rendesen benyát? ...karbitisztítás volt?
Hát ezt nem értem én se, de már másra nem tudok gondolni...
Ha a porlasztót kipucoltátok, akkor télleg fura... MErt 2 hét után amúgy simán el tudott nekem is úgy párologni a benzin belőle, hogy nem indult! De a szimmeringeket is könnyű ellenőrizni, leveszed a karbit, befogod kézzel a szívótorkot, ha szív rendesen, van vákum, akkor minden OK. GYertyát meg érdemes másikkal megpróbálni, hátha elrepedt a szigetelőtest... A gyújtás meg ha kinn van szikra, akkor szerintem belül is van, ha a gyertya is úgy akarja...
de ha eddig jó volt minden ,ak a karbi mitől halt volna be? meg abba mi tud elromlani? max eldugul...
Lendkereket, meg az alaplapot is levettük már, egyiknek sincs baja, miért is lenne, tavaly vettem. Mondjuk a hengerbe nem látok bele, hogy van-e szikra, de hengeren kívül baszott nagy De az a gyanús mondom, hogy annyi sincs, hogy durranna egyet vagy valami. Olyan, mintha vagy tényleg szikra nem lenne, vagy üzemanyagot nem kapna egyáltalán. De van mindkettő, az a vicces
Levettük, mert már mi is mindenre gondoltunk... Tolásra sem indul, pedig előtte egy rúgásra hidegen-melegen pöcc-röff indult. Főtengely-szimmering sem lehet, mert a generál óta kb 3000 km-t ment, azalatt nehogy elkopjon már... De majd megnézem, bár úgy beindulna, csak nem pörögne ki. Nekem a 34-es karbi lesz a gyanús, sztem avval lesz valami, majd még azt kipróbáljuk, hogy visszatesszük a 26-os gyárit. Másra már nem tudok gondolni.
Tényleg, bazeg, most hogy mondod... Persze, hogy van.