hát gázolajjal nem indul be sztem... max ha má jó meleg a block ak teszel bele akkor megy,csak aztán meg se tod álitani leveszed a gyujtást meg tovább hát nemtom,mennyit ér 1 ien karbon membrán?
jó hát én se..csak odamennék ,és 1 laza mozdualttal lerugnám A gecibe azt az ocsmányságot róla azátn tennék 1 jó sárvédőt meg fejidomot,meg ak vmi értelmes kipuff és lehet is motorozni
Volt minden, persze, de mégse jó Le merném fogadni, hogy valami nagyon egyszerű baja lesz, ilyenkor mindig az van... Szétszeded már a fél motort, aztán kiderül, hogy el volt zárva a benzincsap vagy valami...
3 gyertyával próbáltuk, szimmeringeknek 99%, hogy semmi baja, de majd megnézem. Karbit 2szer is kitakarítottuk, bár nem mintha lett volna benne valami, mellesleg 2 szűrőn halad keresztül a benya. Az üzemanyag biztos, hogy eljut a hengerbe is, mert tiszta benzin a gyertya egy pár rugdosás után. Még a membránra gondoltam, mert az már nem az igazi, nem zár rendesen, dehát az meg nem egyik pillanatról a másikra megy tönkre, meg ugye eddig is így ment. Majd szerzünk újat, és azzal is megnézzük.
Ha a porlasztót kipucoltátok, akkor télleg fura... MErt 2 hét után amúgy simán el tudott nekem is úgy párologni a benzin belőle, hogy nem indult! De a szimmeringeket is könnyű ellenőrizni, leveszed a karbit, befogod kézzel a szívótorkot, ha szív rendesen, van vákum, akkor minden OK. GYertyát meg érdemes másikkal megpróbálni, hátha elrepedt a szigetelőtest... A gyújtás meg ha kinn van szikra, akkor szerintem belül is van, ha a gyertya is úgy akarja...
Lendkereket, meg az alaplapot is levettük már, egyiknek sincs baja, miért is lenne, tavaly vettem. Mondjuk a hengerbe nem látok bele, hogy van-e szikra, de hengeren kívül baszott nagy De az a gyanús mondom, hogy annyi sincs, hogy durranna egyet vagy valami. Olyan, mintha vagy tényleg szikra nem lenne, vagy üzemanyagot nem kapna egyáltalán. De van mindkettő, az a vicces
Levettük, mert már mi is mindenre gondoltunk... Tolásra sem indul, pedig előtte egy rúgásra hidegen-melegen pöcc-röff indult. Főtengely-szimmering sem lehet, mert a generál óta kb 3000 km-t ment, azalatt nehogy elkopjon már... De majd megnézem, bár úgy beindulna, csak nem pörögne ki. Nekem a 34-es karbi lesz a gyanús, sztem avval lesz valami, majd még azt kipróbáljuk, hogy visszatesszük a 26-os gyárit. Másra már nem tudok gondolni.
+ légszürö puccantás
pl.:gyujtótekercs(alaplap):17eft
lenkerék(forgórész
):17eft
öninditó+bendix:10eft
24delorto karburator kompletten:10eft
blokkfelek,váltók...stb
első futómű tuareg windbe 38-as becsuszó szár(másba is beszerelhető):14eft/pár
af1-be való első futómű:14eft/pár
enduroba hátsó teló:10eft/dbenduro kerekek:17 és 21 : 5eft/db
tuareg wind jó állapotú műszerfal kompletten:8eft/db
első kocka lámpa(tuaregbe és af1be való):4eft
féknyergek:8-10eft fékbetétekkel
féktárcsák:5-9eft/db
af1 jó állapotú bordó plexi:4eft
af1-re visszapillantó pár:6eft
enduro kormányok:2-3eft
..stb érdeklődj
email:patvaros87@gmail.com
msn:patvaros87@freemai
l.hu
mob.:0630/320-7630 delután vagyok elérhető
am nekem van fasza carbon membránom ha érdekel