Köszi!
Amúgy most jut eszembe, nekem van szervízkönyvem tele ábrákkal (thx to trakee) ott valószínűleg le is van írva, hogy hogy kell. Na majd megnézem
Basszus képet elfelejtettem csinálni, ajjajj trakee megöl Na majd a héten, úgyis itthon leszek valamelyik nap. Amúgy nincs olyan rossz állapotban, de jónak se nevezném már. Épp egy picit lötyögnek a csapágyak, de tényleg nem vészes, a szimmeringek viszont szarok már, főleg a vízpumpa, és a főtengely-szimmeringek. A kuplunk is eléggé el van kopva, bár az még működött rendesen, de szerintem az is csere lesz. Ami még elég szar az a dugó, és a gyűrűk, azok tényleg nagyon elkoptak (a henger és a dugó között itt is fél mm van, mint a Tuareg régi hengerénél és dugójánál), de még a hajtókar-csapágy, és hajtókar is új lesz benne, mert azok sem az igaziak.
Amúgy ebben már nicasilos hüvelynek kéne lennie, nem? Nekem nagyon úgy tűnt, hogy csak "sima" perselyes, bár nem sokszor lehetett fúrva, mert 53, ** (valamennyi... ) dugó van benne.
köszi fire.
azt gondoltam,hogy tele.
kb 8-9 deci ment bele csak egy kicsit keveseltem.de akkor ok.
cserélni kellet mert a fagyálló +2 ig volt jó, a benzinkutas szerint.
Nem, eladtam a pitlibe a két lánc (merthogy együtt cserélödik a vezérmű és a kiegy. lánc) 30e huf lett volna ennyit egy ilyen öreg gépre meg már nem költök.
Nem ügy beállítani a kiegytengelyt, össze van jelölve, csak azt lett volna érdemes megjegyezni, hogy a jelölések felső, vagy alsó holtponton érnek össze Egyébként a fogaskerekeket is fel lehet cserélni, mindegyiken minden jelölés megvan
Sziasztok! Valaki nem tudja, hogy miért van az, hogy a motor beintítása után, mikor elengedem az indítógombot az önindító akkorát csattan mint egy petárda. Ez még a kisebb gond! Miért van az, hogy új szimeringnél és csapágyaknál miért egy kicsit a főtengely. Lehet forgatni, de kissé nehézkesen. Normális ez, vagy a főtengejnél a forgattyúsházban levő alátéteket raktam rosszul. Dehát nem hinném és az illesztések is rendben vannak.
jaja basszák kicentirozni.. de gondolom az szétveri a csapágyat is,sokal kevesebbet bir ugya block... és mit tapasztaltál am a blockba,mien áll ba van ? dugo,f tengely ,csapágak? kéept szúrjál róla
Nem, a 123-as blokkban van ilyen. Legalábbis az enyémben van Amúgy van rajta valami jelölés, igazából még nem vizsgáltam meg, ma csak szétszedtem. De nem hinném, hogy túl bonnyolult lenne, hisz, amikor a dugattyú a felső holtpontnál van, akkor a kiegyenlítő-tengelynek is felfele kell állnia.
Fire, amit meg te mondasz, az azért van, mert amikor hajtókart cserélnek, ahhoz ugye szétnyomják a főtengelyt. Utána összepréselik, csak épp "elfelejtik" kicentírozni, és azért ráz, mint állat. Igazából ez a blokknak se tesz túl jót.
amikor hajtókart cserélnek akkor szokták elbaszni és nagy fordulaton ugy ráz h nem birod a lábad a lábtartón tartani..mentem pőr pár ilyej motorral..haverom tuningszimoja is igy ráz,1 mito,meg 1 rs el is mentem ami igy rázott,és mintbe hajtókart cseréltek... elkezded forgatni és ugy elkezd rázni h nem érzed a segged
Nem himba, bocsánat, erre a kiegyensúlyozó tengelyre gondoltam Álmos vagyok Amúgy nem ráz semmi, csak, hogyha rosszul állítanám be ezt a tengelyt, mert ugye nem mindegy, hogy hogy áll a főtengelyhez képest.
Ami össze köti a telot a lengő villával mármint a himba rendszer. Mivel kétütemű itt nincs kiegyensúlyozó tengely ergo nem értem, mi ráz? (tudom: a block)
Amúgy most jut eszembe, nekem van szervízkönyvem tele ábrákkal (thx to trakee) ott valószínűleg le is van írva, hogy hogy kell. Na majd megnézem