Én segítenék, de nálam tök más színűek a vezetékek. Egy képpel viszont tudok segíteni: www.kepfeltoltes.hu_.jpg" target="_blank">fesszab.jpg Én is ez alapján kötöttem be, és tök jó.
A 2 ugyanolyan színűn megy a váltófesz, azon mérd! Amúgy, ha meghalt a fesszab, az nem túl olcsó, 20-25 között mennek, de múltkor volt itt egy ember, aki bontotta a Tuaregjét, és ő 15-ért árulta a fesszabot.
Okés köszi, valamelyiken csak kellene jönnie áramnak, mert ha nem az szopacs, szar a generátor...az meg nemigen olcsó?!
Más:Van az a fém szarság amihez a hátsó lábtartó van fölcsavarozva, na nekem olyan kellene egy bal oldali!Ha valakinek van szóljon!
Előre is kösszt!
hát most megfogtál,igazad van..
de a feszszabbol meg ki 4vezeték,és az imént kérdeztem 3mal lejjebb én is hogy melyik melyik,
mert nem akarom szétlönni.. Én meg komoly restaurálásban vagyok,és lefüztem a kábelköteget,és
tanultam a hibákból,és inkább megkérdezem 2x.. Próbáld meg kimérni mind1kiet,a válzhoz képest milyen értékeket ad. Magyarul a test marad a válz a másik kivezetést meg a feszszab vezetékeire..
Csak jól told ki a méréshatárt a müszeren,mert egy közönséges simson egyenesen a tekercsröl a müszerbe 60voltot
is képes leadni terhelés nélkül.. Én is csak néztem mint pocok a lisztbe....
Helló!
De ha megmérném a feszszab előtt a feszültséget, kiderülne, hogy a generátor egyáltalán tölt e, és csak a fesszab szar, vagy a generátor se tölt!Csak nem tom melyik vezetéken kellene megmérni.
szerintem ha széthúzod a tank alatt nem fog menni,mivel onnan kap jelet a trafó is ..
Nem akarlak elkeseríteni,de szerintem a feszültség szabályzód (aluminium tokos az ülés alatt) dobott egy hátast.
Volt egy Gilera Xr1-em,dettó mint a tuareg,és az is ezt csinálta,és nekem a fent említett alkatrész halt meg
én akkoriban kb 5éve 10e ft-ért vettem egy olasz félkegyelmütöl,de átvágott,nem ért annyit...
Ha bizonyított,hogy az a szar,itt biztosan találsz olcsóbban is..
De várd meg mit mondanak azok akik nállam sokkal többet tudnak a tuaregról mint én..
Ez csak egy tipp volt szerintem ez lehet a nyüg..
Hellósztok!
Én is szeretnék ilyenkor motorozni, csak hát sajnos nincs töltésem, valamiért, így hát lámpám sincs.Amúgy mit lehet kezdeni vele ha nincs töltés?Ha a generátor szar?És az kb mennyi lé?Amúgy a blokkból kijövő vezetékek közül melyiken kell megmérni a feszt, hogy jön e ki, tehát a szabályzó előtt...?
A hűtőnél ugye szét lehet húzni, ott gondoltam, hogy rámérek, csak nem tom melyikekre kell?!
Előre is kössz!
extra kérdés. Van a tuaregon az ülés alatt egy kis aluhütőbordás feszültségszabályzó
elméletileg gyári a vezetékelés,és kíváncsi lennék a szín sorrendre
Íx1f Í x2 Í x3 Í x4 Í - Í - Í Íx1Í= kapocs a saruhoz Í - Í=nincs semmi ott
választható lehetöség ami a legkézenfekvőbb, sárga,sárga,zöld,piros
mi lenne a helyes szinsor?
Tudom jót kérdeztem... Választ írjatok légyszives..
Köszönöm..
Ki milyen gumit használ terepre? Mitas c10-hez mit szóltok? Nekem pirelli mt 21 van rajta, de eléggé csúszkál.
Egyébként a kiválló nagyvas szlogenje tetszik:
"Olcsó benzint, örök nyarat":)
Pontosan Szeretek ilyenkor mocizni a belvárosban Sok ilyenkor a motoros uismerős és dumálunk meg alk mentes serecskék....stb tudod h van ez Egy kis vandálkodás
Más:Van az a fém szarság amihez a hátsó lábtartó van fölcsavarozva, na nekem olyan kellene egy bal oldali!Ha valakinek van szóljon!
Előre is kösszt!
de a feszszabbol meg ki 4vezeték,és az imént kérdeztem 3mal lejjebb én is hogy melyik melyik,
mert nem akarom szétlönni.. Én meg komoly restaurálásban vagyok,és lefüztem a kábelköteget,és
tanultam a hibákból,és inkább megkérdezem 2x.. Próbáld meg kimérni mind1kiet,a válzhoz képest milyen értékeket ad. Magyarul a test marad a válz a másik kivezetést meg a feszszab vezetékeire..
Csak jól told ki a méréshatárt a müszeren,mert egy közönséges simson egyenesen a tekercsröl a müszerbe 60voltot
is képes leadni terhelés nélkül.. Én is csak néztem mint pocok a lisztbe....
De ha megmérném a feszszab előtt a feszültséget, kiderülne, hogy a generátor egyáltalán tölt e, és csak a fesszab szar, vagy a generátor se tölt!Csak nem tom melyik vezetéken kellene megmérni.
Nem akarlak elkeseríteni,de szerintem a feszültség szabályzód (aluminium tokos az ülés alatt) dobott egy hátast.
Volt egy Gilera Xr1-em,dettó mint a tuareg,és az is ezt csinálta,és nekem a fent említett alkatrész halt meg
én akkoriban kb 5éve 10e ft-ért vettem egy olasz félkegyelmütöl,de átvágott,nem ért annyit...
Ha bizonyított,hogy az a szar,itt biztosan találsz olcsóbban is..
De várd meg mit mondanak azok akik nállam sokkal többet tudnak a tuaregról mint én..
Ez csak egy tipp volt szerintem ez lehet a nyüg..
Én is szeretnék ilyenkor motorozni, csak hát sajnos nincs töltésem, valamiért, így hát lámpám sincs.Amúgy mit lehet kezdeni vele ha nincs töltés?Ha a generátor szar?És az kb mennyi lé?Amúgy a blokkból kijövő vezetékek közül melyiken kell megmérni a feszt, hogy jön e ki, tehát a szabályzó előtt...?
A hűtőnél ugye szét lehet húzni, ott gondoltam, hogy rámérek, csak nem tom melyikekre kell?!
Előre is kössz!
extra kérdés. Van a tuaregon az ülés alatt egy kis aluhütőbordás feszültségszabályzó
elméletileg gyári a vezetékelés,és kíváncsi lennék a szín sorrendre
Íx1f Í x2 Í x3 Í x4 Í - Í - Í Íx1Í= kapocs a saruhoz Í - Í=nincs semmi ott
választható lehetöség ami a legkézenfekvőbb, sárga,sárga,zöld,piros
mi lenne a helyes szinsor?
Tudom jót kérdeztem... Választ írjatok légyszives..
Köszönöm..
Ki milyen gumit használ terepre? Mitas c10-hez mit szóltok? Nekem pirelli mt 21 van rajta, de eléggé csúszkál.
Egyébként a kiválló nagyvas szlogenje tetszik:
"Olcsó benzint, örök nyarat":)
Üdv. Gábor
legyetek jók!
Széles utat!
ez az msn címed is?
Nekem egy arrow van fent, és kurva jó hangot ad
Mitóra tervezték, de felszerkeztettük a Tuaregre
nagyon vad
Dakartothz@freemail.hu
erre a cimre kéne nekem
köcike elöre is