ha valaki tud légyszives segitsen!sehol sem kapok jobb első villát Aprilia touareg rally hoz.forditott telos.95 ös évjárat.antholz@freemail.hu Elöre is köszi!
Nem akar átfordulni? Egyébként az a csap erősen kétlem, hogy elhajolt :) Inkább a centírozással lehetnek bajok.... Ami gumicentírozáshoz szokott embereknek furcsal lesz, mert itt a két sonka tengelyének egy tengelyben futását nézik, és állítják be, hiszen az alsó hajtókarcsap szilárd illesztésű kötéssel van a helyére szerelve (magyarul vastagabb, mint a luk, és beszorul) és ebből fakadóan bármilyen szögállásban betehető! A baj,. hogy ki kell szedni a főtengelyt, feltenni esztergapadra, rá legalább 2, de inkább 4 mérőórát, és kimérni, majd a hibát korrigálni! DE a fő, hogy ne legyen megkopva, mert akkor nem ér egy fabatkát sem!
nem megy, lehet szar az uj főtengely is ninjcskiegyensulyozva vagy mi a fax, vagy a csap el van picit hajolva vagy ilyemsmi, de ha ez a baja akkor a régi főtengőmböl meg az ujbol csinálunk egy jót
Vááá az RSV nekem is hatalmas álom! Pláne a retro AF-1 festéssel :) ÉS a V 2 be naggyon naggyon szerelmes lettem most, hogy megtapasztalhattam, mit is jelent az!
Bár megvallom őszintén, utcára már a 650-es is bőven több, mint elegendő, nemtudom mit művel egy ezres....
rsv 1000 kicsit vad fojtatás lenne..meg az sok pénz.. hát őszintén megmondom nemtom,vmi olasz import gépet akarok,szigoruan 4t és azé min 400ccm legyen benne
Az nem azért fúj ki, mert elkopott, hanem mert oda is kell tömítőanyag! Van ilyen hengerfejtömítő paszta, olyasmi, mint a szilikon, oylan a kiszerelése is, casdk hőálló, azzal kel összerakás elött bekenni azokat a "csuklókat"
Sziasztok. Van 1 kis problémám a motorral a kipufogó kezdete 2 részből áll és rugók fogják össze. Ezek a csuklók elkoptak és kifúj a kipufogó. Valami megoldást tudtok e rá mert én már le is hegesztettem de a motorgumibakon áll és a rázkódástól eltörik a hegesztés vagy a kipufogócsonk csavarjai kilazulnak.
Motor
2 hengeres, vízhűtéses, V 60 hengerszögű, négyszelepes négyütemű motor hengerenként két vezérműtengellyel és kiegyenlítő tengellyel. Szabályozott 3 utas katalizátor.
Lökettérfogat
998 ccm
Váltó
6 sebességes
Kuplung
Többtárcsás kuplung olajfürdőben, kerékmegcsúszást megakadályozó mechanizmussal, radiális kuplug főhenger, acélborítású kuplungcsövek.
Első fékek
Dupla tárcsa, tárcsaátmérő 320 mm. Radiális felfüggesztésű négydugattyús féknyereg, szinter betétekkel radiális főfékhenger, acélborítású fékcsövek.
Hátsó fékek
Tárcsfék, tárcsaátmérő 220 mm. Kétdugattyús féknyereg, szinter betétekkel, acélborítású fékcső.
Kerekek
gumiméret; elöl: 120/70 ZR 17; hátul 180/55 ZR 17 (alternatív: 190/55 ZR 17)
Akció
+ACRAPOVIC DOBSZETT
Akciós ár
2999900 Ft
Lista ár
3299900 Ft
Sok sikert hozzá!
megy má a talicskád végre?:
Bár megvallom őszintén, utcára már a 650-es is bőven több, mint elegendő, nemtudom mit művel egy ezres....