Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

apám is azt monya,h drz supermoto .. de nemtom... vmi 4t be má elfogadnék 1 speed gépet
ha valaki tud légyszives segitsen!sehol sem kapok jobb első villát Aprilia touareg rally hoz.forditott telos.95 ös évjárat.antholz@freemail.hu Elöre is köszi!
Technikai adatok
Motor
2 hengeres, vízhűtéses, V 60 hengerszögű, négyszelepes négyütemű motor hengerenként két vezérműtengellyel és kiegyenlítő tengellyel. Szabályozott 3 utas katalizátor.
Lökettérfogat
998 ccm
Váltó
6 sebességes
Kuplung
Többtárcsás kuplung olajfürdőben, kerékmegcsúszást megakadályozó mechanizmussal, radiális kuplug főhenger, acélborítású kuplungcsövek.
Első fékek
Dupla tárcsa, tárcsaátmérő 320 mm. Radiális felfüggesztésű négydugattyús féknyereg, szinter betétekkel radiális főfékhenger, acélborítású fékcsövek.
Hátsó fékek
Tárcsfék, tárcsaátmérő 220 mm. Kétdugattyús féknyereg, szinter betétekkel, acélborítású fékcső.
Kerekek
gumiméret; elöl: 120/70 ZR 17; hátul 180/55 ZR 17 (alternatív: 190/55 ZR 17)
Akció
+ACRAPOVIC DOBSZETT
Akciós ár
2999900 Ft
Lista ár
3299900 Ft
hát nem gyönyörűűű...a színkombinácio...meg ugy minden az egész
áááá ezek az RSV-k nekem is teccenek
Nem akar átfordulni? Egyébként az a csap erősen kétlem, hogy elhajolt :) Inkább a centírozással lehetnek bajok.... Ami gumicentírozáshoz szokott embereknek furcsal lesz, mert itt a két sonka tengelyének egy tengelyben futását nézik, és állítják be, hiszen az alsó hajtókarcsap szilárd illesztésű kötéssel van a helyére szerelve (magyarul vastagabb, mint a luk, és beszorul) és ebből fakadóan bármilyen szögállásban betehető! A baj,. hogy ki kell szedni a főtengelyt, feltenni esztergapadra, rá legalább 2, de inkább 4 mérőórát, és kimérni, majd a hibát korrigálni! DE a fő, hogy ne legyen megkopva, mert akkor nem ér egy fabatkát sem!

Sok sikert hozzá!
csöcs jo8
na jóéjt mindenkinek páá
én is DRZ-t ugatok má mióta neki
nem megy, lehet szar az uj főtengely is ninjcskiegyensulyozva vagy mi a fax, vagy a csap el van picit hajolva vagy ilyemsmi, de ha ez a baja akkor a régi főtengőmböl meg az ujbol csinálunk egy jót
DRZ?
csöcs
megy má a talicskád végre?:
isten gépek azok az rsv -k. .. én azt modnom,a teljesitmény nem lehet tul sok,max elegendő de most vmi kiseb kéne, meg azé olcsobb sztetek mit kéne?
cső
pusztít
Vááá az RSV nekem is hatalmas álom! Pláne a retro AF-1 festéssel :) ÉS a V 2 be naggyon naggyon szerelmes lettem most, hogy megtapasztalhattam, mit is jelent az!
Bár megvallom őszintén, utcára már a 650-es is bőven több, mint elegendő, nemtudom mit művel egy ezres....
rsv 1000 kicsit vad fojtatás lenne..meg az sok pénz.. hát őszintén megmondom nemtom,vmi olasz import gépet akarok,szigoruan 4t és azé min 400ccm legyen benne
Az nem azért fúj ki, mert elkopott, hanem mert oda is kell tömítőanyag! Van ilyen hengerfejtömítő paszta, olyasmi, mint a szilikon, oylan a kiszerelése is, casdk hőálló, azzal kel összerakás elött bekenni azokat a "csuklókat"
Sziasztok. Van 1 kis problémám a motorral a kipufogó kezdete 2 részből áll és rugók fogják össze. Ezek a csuklók elkoptak és kifúj a kipufogó. Valami megoldást tudtok e rá mert én már le is hegesztettem de a motorgumibakon áll és a rázkódástól eltörik a hegesztés vagy a kipufogócsonk csavarjai kilazulnak.
remek programok
Csak az a baj, hogy lehetekl akármilyen lelkes, ha a végén szépen lehűtesz Pedig micsoda remek programokat találtunk ki itt neked
...ma non kis virgonc a társaság
Na mizu erre? Ed megy már a géped? Fire neked milyen motor jönne be következőnek?