Hallod, szerintem az a gond, hogy az akura csak egy szálnak kellene rámennie és a másik szálnak kellene adnia a feszültséget a motor többi részének. Nekem is ugyanez volt a bajom. Miutan ezt átkötöttem minden jó lett.
Szép jó reggelt kívánok motoros társak.
Nemhiszem, hogy a töltés visszajelző lenne mert ugyan olyan áramot mértem rajta mint a másik töltés szálon.És amúgy nekem a fesszabra csak 3 szál van rádugva, és ez szabadon fityeg.
majd lesz az is,csak még járatós és így nem húzom powerre amúgy meg csak bicikli km óra van,mondjuk mégr 200ig,de anno honda civiccel és opel astrával lett mérve
haat gyári rx el 97 essel már mentem én is 140 el, csak azt nem tom, hogy akkor nagy áttételt ki tud e pörögni a motor... De ha csinálnál egy felvételt rólla szerintem nem lenne többet téma ez a végsebesség..Meg különbenis tiszta hülyeség hogy itt szidjatok egymást..
szerintem a tied többet szar mint az enyém te papírpöcs de itt be is fejeztem,tudatlan balfaszokkal nem vitázom,aki azt nem képes megérteni hogy a 2 motor váza nem ugyanaz.
nem fikázás volt,csak megkérdeztem a gumit....140et ment szar beállításokkal és most meg lesz a 150-160 új dugóval. de hát hiába te nem értesz ehhez,pancser vagy. Mi is voltunk sarazni egy picit
na süppettem én is, maj teszek fel oan képet ahol este van lefényképezve a mocc,világitanak a felnicsikok,nagyon zsir am rohattul megy most a gép,kerekeztem vele,2esbe belekuplungolok egyből fennvan keréken
hát igen csak itt okoskodik, és mellékesen jegyzem meg hogy az én motorom nem 600ezerbe van mint az övé, hanem igy sm szettel is kb 170ezerbe és ez nincs örökké szervizbe,me nem 1 leölt szart vettem,hanem 1 jó motort...
Nemhiszem, hogy a töltés visszajelző lenne mert ugyan olyan áramot mértem rajta mint a másik töltés szálon.És amúgy nekem a fesszabra csak 3 szál van rádugva, és ez szabadon fityeg.
lesz maj szélesebb,csak kaptam ingyen aztán felrraktam,kezdésnek jó az