Én amit eddig a letöbbet mentem vele, az 140 volt, de az már halálfélelem, meg ött már szétpörgi az agyát is. Nekem olyan 6500-tól kezd el nagyon húzni, kb 10 ezerig, a felett már eléggé elgyengül. Üresben meg kiakad a fordulatszámmérő, csőgáznál (kb 13 ezer) Hát nem tudom, hogy fogom megállni a bejáratás alatt, hogy ne tépjem neki
Hááát, talán kicsit erősebb lett, meg kicsit többet pörgött, magasabb fordulatszám-tartományban húzott. Nagyjából ennyi, de írták is, hogy nem kell tőle csodát várni, kicsit sportosabb lesz azt annyi
De egész jó lett, én tűreszelővel csináltam, direkt nem kapkodtam el, sztem fain. Simson.hu-ról töltöttem le rajzot, az alapján csináltam. Rezó nem kell ehhez a fajta tuninghoz, hanem a gyárit kellett kicsit átalakítani. Majd csinálok képeket róla, ha faternál leszek egyszer, mert ott a henger
hát,értelem szerüen tedd be,bele a hoszú csvart és az ak elvileg jó, lehet ak nincs benne menet vagy iesmi nem?
am sikerült ma venni a tárcsafékhez csavarokat
Azt valaki megtudja mondani, hogy a htsó villában van a két láncfeszítő, de nekem valamiért nem akar megfeszülni a csavar. Meg az így két félből áll. Szal ha valaki tudja hogy kell azt betenni az irja mar meg.
még ma se lett kész az a kurva porfestés úgyhogy úgy néz ki ,nem saját motorral,hanem utasként kell menni talira faszom ezé utálom,ha vmit más csinál nekem.. me nem halad.. küllők 3hétig készültek,felni töb mint 1 hete van ott...
hát igen,erre jöttek rá,h nerm kell oan sok kicsi,hanem töb nagy.. hát igen,othon nem tucc oan komoly tunigot csinálni,arra van vmi tervező porgi,meg ien orvosi fúró külyüvel csinálják a felömlőket... meg aztán 1 progival terveznek kipffot is,me hangolt rezo nélkül 1 kalap kaka de jól mennek téleg,elképeztő miket kihoznak a kis szimókból...
am sikerült ma venni a tárcsafékhez csavarokat