Igen a vázat meg egy két cuccot először elvittem lehomokfújták, aztán pedig szinterezték. 9000ft volt. Szerintem megérte, meg az teccik ,hogy nem olyan mint a fújös fstékek, hogy odaütöd valamihez és lejön, hanem még ha jó erősen összeütöd őket akko sincs semmi. A blokk fújását meg én is kihagytam volna, de nagyon csúnya volt.
am tegnap megcsináltam a powert képzeljétek,forditva volt benne... és úgy a kipuff nyilás felét kitakarta.. és most jön a pon,nem nyitott 1 milimétert se.. tehát oan kicsi volt végig a kipuff nyilás igy ment oan 115-120at órája szerint... most nemtom mit fog tudni, má nagyon várom a kész legyen,mennék föl városba ,meg tesco parkolóba.. tegnap nagyon lekapott a vágy,me kin voltnuk tesco parkolóba,esténkénk ot bandázunk,és ott volt pár mocis haver,én biciklivel ,és ideatta a tuningszimót... úgy gyorsul az a moci,mint 1 150es mz kb... és oan,h 9ezernél indul meg... 60as 5felömlő,hangolt rezo... és boritottam párat vele,hú de jól esett marha jó ahogy jöttem ki a kanyarbó és elérte a 9ezret, mintha power lenne,kilő rohattul...
Amúgy állítólag minden km óra 10% al felé van hangolva. Nekem eggyik ismerösöm mondta hogy amikor voltak pályán az ő órája pont 300 at mutatott és a mérő csak 270 et irt. De több helyről hallottam már!
hát kitudja mennyit csal a mito meg akármeik km óta 160nál... szem több mint 10et.. haveromnak oan digitáis órája van ,amin belehet állítani mm pontosan,a gumi átmérőjét,és az pontosan mér.. és 55el megyünk,az összes normál óra 60at mér szval ez 150nél lehet mégtöb eltérés... én is hallottam má h tuareg wind polivival 170et megy mondom jó vicc,meg itt irta vki, xl talán,h 155öt megy az rx.. azt is kicsit soknak tartom
jóregelt, beszart babszi, a tengely amin hajtom a pedálokat az faszául elgörbült amikor felkaptam mind a 2 kerekét, és így a vékonyabbik lánc szarul nyult meg mer még rátekertem egy párszor mer nem akart menni... a két hátsó teleszkoponál a csomagtartó megrepedt 2-3 helyen... első telonak nincs baja a többi tropa...
:D:D:D Ne dőlj már be nekik! A 150 a sportmotorotól is szép a 125 ccm-es kategóriába... És valljuk be őszintén, ki vállalná azokkal a hosszú, puha rugókkal, és a nagy kerekekkel a száguldást? Én nem, az tuti!
Hja, és az a másik, mikor a Mito 170-180-at megy... Kíváncsi lennék én arra... De bepipulok, lehet próbálkozni, hogy lerázzanak :) Nemhiszem, hogy gyorsabban kell mennem hozzá, mint az eddigi 160 a hyoval... De psszt, ha apa meghallja, megesz :)
agysten én gozok, ja és a higito nem maradhat ki a benyából oil meg 1:10 es keverék és gyergya csee még nem nbagyon volt holnap lefényképezem miondet, ha összejön csőőő
ha hiszed ha nem ezeket nyomom majd holnap lefényképezem, 1 kerék menet közbe felkapom, stoppie megy mer ráállítottam faszán az első féket, menet közbe felkapom mind a két kereket egyszerre a levegőbe aztán stoppie és pörög a hátso kerék mint állat, burnout meg lazán, babszit már 6 éve uralom de már el van repedve aváz 4 helyen
amper ... azaz na mutass valamit ne csak a szád járjon akkor egy wheelie utána stoppie és egy laza burnout de csak keveset nehogy széttépje a gumit az iszonyatos erő mert ez a méret kegyetlen drága ...
am nem tudjátok honnan lehet szereni oan koptatót a lengővillára? a lánchoz.. me nekem nincs
Hja, és az a másik, mikor a Mito 170-180-at megy... Kíváncsi lennék én arra... De bepipulok, lehet próbálkozni, hogy lerázzanak :) Nemhiszem, hogy gyorsabban kell mennem hozzá, mint az eddigi 160 a hyoval... De psszt, ha apa meghallja, megesz :)
nah mivan alszotok?
nah ma nagyon felvidultam, ennyire jó napom régen volt
megyek is megpróbálok aludni, hátha sikerül
bey, jo8 all
széles utat!