itt meg nagyban hallom mindenkitől hogy húúú de mekkora vihar jön meg hogy végigment Miskolcon aztán itt is elkezdett fújni a szél aztán abbahagyta... ennyi
Jaja nálunk is nagy vihar volt, most ment el nem rég. Fateréknál is elment az áram Gondold el, nekem meg csak az udvaron van kint és le van takarva egy ponyvával... 1 percenként mentem ki megigazítani meg lesújozni, mert el akart szállni állandóan...
4 pólusú gyertyákat amúgy meg rétegzett töltésű autókban/motorokban használnak.
"Ilyenkor csak a gyújtógyertya közelében alakul ki gyulladóképes benzin-levegő keverék, míg a henger többi részében jóval kisebb a benzin aránya. A gyertyának így hosszabb és nagyobb energiájú szikrát kell a biztos gyulladás érdekében biztosítania."
basszus mien vihar van felénk...1perc alatt ideért...egyből hőmérséklet változás következett be...csak néztem nagyokat .....gyorsan csuktam a garage ajtókat...aztán már a szél telefujta a szemecskémet porral alig láttam ...rohantam be az ablakokat zárni...az udvaron szana-szét fujt mindent ...áram meg csak most jött vissza....a tűzoltók+a mentő is össze-vissza rohangált...haverék előtt kicsavarta az orgonafát tövestől ...meg állítólag az utak szélén a nagy fákat is ...még most is dörög
Nem ez volt az első motor amit megcsináltam, eddig mindig jó volt bele az NGK gyertya vagy a Chanpion, mindegyik motorba azt tettem eddig és még egyet se hoztak vissza, csak akkor teszek bele mást ha mondják vagy ha muszáj mint pl HONDA CBR. de még eddig egyikkel se volt gondom. Amúgy mikor először kiégett benne a dugó akkor azt kicseréltem garanciába, de mikor másodszorra is kiégett akkor már nem tudtam mit csinálni vele.
Jééézuss... Mi a ráknak 4 pólusú gyertya bele? Ne is csodálkozzatok ha kiégeti... Ha 125-ös, akkor NGK B10EG vagy NGK B10E a belevaló gyári gyertya. Kb 2000 ft. Egy gyertyát meg amúgy is illik már 5 év után kicserélni Utángyártott dugókat meg felejtsétek el, mert gagyik amúgy is... Malossi nem tudom milyen, de amik (véleményem szerint) a legjobbak, az a Pro-X és Vertex dugók.
köszi szépen mindenkinek a segítséget, vettem oilt, castrol 15 40 eset, majd ugylesz h olajszivattyu meg 1:40 be , nem érdekel ha füstölha nem megy jól de bejáratosan nem iskell huzatni, olyan negyedgáznál váltás lesz... 6 ban 40 -50 el szal nem érdekel ha füstöl vagy ha döglenek utánam a csajok csak jó legyen
Tuareg rally, azt nem tom hogy pontosan milyen blokk van rajta, így annyit tudok hogy vízhütéses, meg öninditós , még nincs itt a gép és nem tom a fejembe tartani ezeket, mert sok a motor. Nem lett cserélve benne semmi, még a gyertya se lett nem hogy kicserélve még kivéve se lett 5 évig, szépen is ment nem volt vele semmi baj, azt egyik hétvégén elmentünk motorozni, és egyik pillanatról a másikra elment belőle az erő aztán teljesen meg ált. az első dugó, az eredeti dugó volt, meg egy sima mezei NGK gyertya lett beletéve olyan is volt benne öt évig. A második dugó az egy után gyártott valami volt egy 4polusú gyertyával(többet elment mint az eredeti), utána meg lett fúrva és egy Malussi(valahogy így kell írni) dugó lett bele téve ez húzta a legtovább 3hétig, a gyertyát egy másik ugyan olyan apriliából szedtem ki, ami most bent van ez 20km-t ment ez is egy urángyártott valami, gyertya az meg alacsony hőfokú volt benne és ugyan az a jelenség. Ezért nem értem hogy miért csinálja, ráadásul a gyertyák se egyformák voltak.
szar gyertya van benne! de ezt 1 szerelőnek jó lenne tudni nem dobott volna ki szegény srác 100ezret feleslegesen dugóra meg szerelésre,csak 2ezerér vett vna 1 új gyertyát,ami bele való...
meg ak belépek az iwiw es tuareg klub bba is
és Elissa, majd vmikor ha tudsz gyere msnre, a héte folyamán
hé nekem is van iwiw em
vegyetek föl! hajdú tamás ,szarvas
"Ilyenkor csak a gyújtógyertya közelében alakul ki gyulladóképes benzin-levegő keverék, míg a henger többi részében jóval kisebb a benzin aránya. A gyertyának így hosszabb és nagyobb energiájú szikrát kell a biztos gyulladás érdekében biztosítania."