hát ez az de huztam neki... ....én is gyanakodtam a gyertyára de most lett benne cserélve nem rég...mind1...lényeg h már okés de köszi fire a tapasztalat megosztást ...valszínű a benya minőség lehetett...nem lenne ujdonság ha a miatt...
elissa
szte mazér csinálta,mer nem huztad neki,és telizabálta magát.. a forgattyúsházba sok benzin jutott,az nem tudottt elégni, és aztán a kipuffba gyulladt be, és az durrant.. az én etx em is ien,mek vele marha kis fordualton ,úgy bezabál,h megáll és nem megy sehova,aztán gyertya ki,kidurgalom,beindul, aztán kipörgi magából a cuccot,utána megy.. vagy esetleg még a gyertyád kakkanhatott be..de ha utána ment ak csak nem azzal van a baj.. hajcsd meg a gépet
csinálok képeket nesmoká.. várjuk a te képeid is
fire- oksa...majd dobjad a fotokat rola ...én meg moccoztam majd később lexnek fotok...de bakker olyat csin a mocc....itthon pöcc-röff indult....aztán elmentem tankingolni...semmi prob...megálltam fotozni...aztán beindult a vas és egyszer csak...leállt magátol ...aztán nem akart ujraindulni ....megnéztem a benzincsapot semmi...nem szivárog..aztán mikor ujra ráindítottam durrant egyet a kipuff...nya fasza mondom...probálgattam indítgatni...sikerült ...hazaértem...de nem tudom mért csin...lehet h az uj benya amit beletettem tréé minőség volt? ...sztetek?Nektek volt már ien reakció? ? ?
Üdv .
Lekell hozzá vennem a hengerfejet.
Hol kell nyitnia a termosztátnak,mert nekem a pirosba belemegy akkor nyit.
Hogyan kell légteleniteni jó lenne tudni?
Na azért...
Maxi veled meg van egy kis megbeszélni valóm msn en majd holnap ha hazaértem kereslek...
Na sztem teszem el magam holnapra, jóccakát mindenkinek... (helyett... mára)
jaja, igazad van Fire, legközelebb kipróbálom, akkor már úgyis sötét van, nem látszik a Malossi felirat
nekem (50)-es tuaregem van....és nekem a fesz.szabályzó egy kis doboz, vagy 5*5cm-es, semmi extra nincsen rajta.....az, hogy a 125-ösön milyen van azt sajna nem tom....
Még elég friss ember vagyok a fórumon, de máris szükségem lenne pár okosságra!
Nekem egy 1990es RX125 van, bátyámnak pedig egy 1989es Tuareg Rally125.
Az utóbbival lenne pár kérdésem! Elég hülyén viselkednek rajta a műszerek, az index és a műszerfal kijelzők. Pár példa: behúzom az első féket, világít a helyzetjelző. Bekapcsolom az indexet, a visszajelző hol működik, hol pedig csak világít egyfolytában! Levettük a burkolatot, hogy átnézzük a vezetékelést, és akkor tűnt fel a feszültség szabályzó, hogy elég érdekes fest! Két külön fajta fesz.szabályzó van a két tipusnál (RX és Tuareg Rally), csak nem tudom eldönteni, hogy gyárilág másfajta lenne-e! Az enyémen egy nagy bordázott dobozka van, míg a Rally-n egy hasonló, bordázott kis dobozka, de kb. negyede mint az RX-en, és egy tekercselés található! Milyennek kell lennie a Rally-n? Nektek ez hogyan fest?
úgy gyorsulj majd,h 50esnek mond.. csak monyad,h azé megy elég jól,mer felujitott block,meg sport dugó meg minden monyuk ha a hengeren feigyel 1 malossi felirat,az necces
de én korábban keltem
na ma egész du a mocit ápolgattam, oan szép lett
lemostam letörölgettem, brigéciollal leszetem midnen kis oljat a blockról,emg midnenhonnan, lánc beolajoz minden nagyo pöpec lett, beinditom, hallom oan furcsa hangja van ,és halk... pöfög kiicsit,húztam nek i1 gázt, ki kilőtt vagy 2deci vizet a kipuffon egyből viszajött a hangja és most megy rohattul, jót tett neki a mosás leeht könynebb let 10kilóval
szte mazér csinálta,mer nem huztad neki,és telizabálta magát.. a forgattyúsházba sok benzin jutott,az nem tudottt elégni, és aztán a kipuffba gyulladt be, és az durrant.. az én etx em is ien,mek vele marha kis fordualton ,úgy bezabál,h megáll és nem megy sehova,aztán gyertya ki,kidurgalom,beindul, aztán kipörgi magából a cuccot,utána megy.. vagy esetleg még a gyertyád kakkanhatott be..de ha utána ment ak csak nem azzal van a baj.. hajcsd meg a gépet
csinálok képeket nesmoká.. várjuk a te képeid is
elissa! vetem új teloharmonikát,szép piros,mostmá nem tucc maj ezzel bastatni,h rózsaszin
meg vettem sx sárvédőt,az is nagyon faja
Lekell hozzá vennem a hengerfejet.
Hol kell nyitnia a termosztátnak,mert nekem a pirosba belemegy akkor nyit.
Hogyan kell légteleniteni jó lenne tudni?
Maxi veled meg van egy kis megbeszélni valóm msn en majd holnap ha hazaértem kereslek...
Na sztem teszem el magam holnapra, jóccakát mindenkinek... (helyett... mára)
hnap mek sm sárvédőt venni a parillába, me megyünk apámmal perste,és útba ejtjük ezt is
hogy áll a járatás?
nekem (50)-es tuaregem van....és nekem a fesz.szabályzó egy kis doboz, vagy 5*5cm-es, semmi extra nincsen rajta.....az, hogy a 125-ösön milyen van azt sajna nem tom....
Még elég friss ember vagyok a fórumon, de máris szükségem lenne pár okosságra!
Nekem egy 1990es RX125 van, bátyámnak pedig egy 1989es Tuareg Rally125.
Az utóbbival lenne pár kérdésem! Elég hülyén viselkednek rajta a műszerek, az index és a műszerfal kijelzők. Pár példa: behúzom az első féket, világít a helyzetjelző. Bekapcsolom az indexet, a visszajelző hol működik, hol pedig csak világít egyfolytában! Levettük a burkolatot, hogy átnézzük a vezetékelést, és akkor tűnt fel a feszültség szabályzó, hogy elég érdekes fest! Két külön fajta fesz.szabályzó van a két tipusnál (RX és Tuareg Rally), csak nem tudom eldönteni, hogy gyárilág másfajta lenne-e! Az enyémen egy nagy bordázott dobozka van, míg a Rally-n egy hasonló, bordázott kis dobozka, de kb. negyede mint az RX-en, és egy tekercselés található! Milyennek kell lennie a Rally-n? Nektek ez hogyan fest?
na ma egész du a mocit ápolgattam, oan szép lett
lemostam letörölgettem, brigéciollal leszetem midnen kis oljat a blockról,emg midnenhonnan, lánc beolajoz minden nagyo pöpec lett, beinditom, hallom oan furcsa hangja van ,és halk... pöfög kiicsit,húztam nek i1 gázt, ki kilőtt vagy 2deci vizet a kipuffon egyből viszajött a hangja és most megy rohattul, jót tett neki a mosás leeht könynebb let 10kilóval