Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem lehet gyertya hiba? olvastam hogy nagyobb hőrtékű miatt lehetséges ilyen gond
megesik....
Ja és Eduárd! Olaj! Ajánlom neked a Motorex Cross Power 2T olajat, valamint az Igol Propulse Competition STSR 2T vagy Igol Propulse Racing STS-t! Igaz, hogy 4000 ft körül mozog a liter ára, de legalább normális kenést ad a motornak! Nem érdemes kísérletezni ilyen félszintetikus Sthil és társai olajokkal hosszabb távon!
Akkor nem vágom. Vissza kell pörgetni az eseményeket, hogy mi lett benne cserélve és minek lehet köze az égéshez, ha előtte 5 évet hibátlanul ment, akkor valamilyen alkatrész cseréje miatt csinálja ezt. Bár általában ez a gyertya miatt szokott lenni, sztem tegyétek bele a gyárit! Milyen Tuareg amúgy? Blokk?
Jah néha... Sok a meló
oksa...dobj már egy mail címet akkor légyszi
Eduárd: én is most járatom be dugózás után az RX-et, javaslom a ~1:40es keverést a benyába, plusz még hagy menjen a különolajzás is! Igaz, így füstöl mint a kémény, de legalább nem agyalok azon, hogy beáll alattam a vas! Ja és mégvalami! Egyhuzamban ne járasd túl sokáig! Én 20 percenként leszállok róla, és hagyom hagy pihenjen pár percet!

elissa: akkor majd ha legközelebb erre jársz, szólj csak bátran!:) Igaz én csak korlátozott hatótávon vagyok aktív, a már említett bejáratás miatt, és amiatt, hogy nincs jogsi!:)
Hiába volt benne alacsony hőfokú gyertya úgy is kiégett a dugó, amúgy ez a motor előtte ment kb öt évet gond nélkül. És még a gyertya is elég.
phisoo- téged is látni ...
Ed, te meg ne szarakodj, keverd a tankba 1:40-1:30-ba az olajat és kész Váltóba nekem speciel Castrol 10W-40 4T full szintetikus olaj van és teljesen jó (meg persze egy kis Prolong, de az mindegy ). Keverékbe meg én is a Repsolt ajánlanám, nekem soha nem volt gondom vele, nagyon jó olaj, 3000-3500 körül van egy liter. Üdv.
Rossz hőértékű gyertya van benne!
megnéztem az adatlapodon a képeket....ahhh szépek a gépesek grat ...
az jóóó...multkor is arra felé voltam moccozni és várom a képeket a tiédről+bátyádérol is...végre vki a közelben
Van nekem egy nagy problémám, hoztak hozzám javításra egy Aprilia tuareget már negyedszerre és megint ugyan az a baja hogy a dugó tetején van kb 0,5cm átmérőjű lyuk, teljesen mindegy volt hogy milyen dugó volt benne annyi volt a különbség ha jobb dugó volt akkor többet ment el vele. Ilyenkor mi a teendő? Vagy már valaki találkozott ezzel a hibával? Olajat kap rendesen, meg már az utolsó menetbe már keverék lett bele öntve. És nem tom hogy mi lehet a baja, mert ez már nem normális, hogy 3 hónap alatt 4 dugo
Szia elissa!

Bocs, hogy csak most válaszolok, de nem igazán van időm mostanában netezni!
Én mátraballai vagyok, szóval tőled kb. 30-35 km-re. Képeket majd még rakok fel ha akarod, az enyémről is, meg a bátyáméról is!
igaz
2k ér epres olaj? hun? miféle olaj az?
bazki
elmontuk párszor micsinálj váltóba 10w 40es olaj, külön olajzásba meg szintetikus vmi szarság, max az olaj szivattyút vedd kicsit nagyobbra és csá... tankba sztem ne keverj,főleg ne 1:40et ,amikor ott a szivattyu is mellé.. ak mine ka szivattyú... hát 1:40es keverék elég neki simán... am meg anyi,h nem kell széthajtani az agyát járatósan, és megvan oldva...
hát akkor mit vársz, 700ft os olajjal
Ed- helyes
Add meg az msn-ed.
tanultam az esetből elissa, én néztem 4 ezerér krosszmotorolajat, de hogy motantól jó cuccokat adok neki az 100
+l kimaradt..totál meg vok zakkanva ...összecseréltem a 2topicot ...Ed- te tudod...de az bizti h én a helyedben nem tennék bele ien olcso...és rossz minőségű cuccokat! Motorexet használok, fullshyntetic-usat...non jó cucc 3700-huf ért vettem szoval meg adom ennek a kis drágaságnak a minőségi cuccot...persze píztárcához mérten
húúú basszus ez meg nem is ide ment vona BOCSESZ
hihi...miket nem írtok ...szeretnél kapaszkodni mi ...az nem baj ha van fantáziád....nem egy hátrány...én is szeretek fantáziálgatni