Scharnebeck - igaz nekem 50-es tuaregem van.....de.....
nekem is 7-8-as kompresszió volt benne.....5litert evett, meg nem is bírt menni szinte.....
a gyári kompresszió pedig 11 kellett volna, hogy legyen.......
szal szerintem elég lehet egy dugó csere is.....csak az is kérdés, hogy nikaszilos hengered van e
nah de nem okoskodok én itt.....ez az én véleményem!senki ne szoljon le érte
amúgy már 67es a főfúvóka benne, és msot lett úgy néz ki, tökéletes a 70es hengerhez, nehogy nagyobb, hanem jóval kisebb főfúvóka kellett mondjuk ez azért is lehet, mert az 50esnél, kifújt a dugó melett is.....de nem tom, az a lényeg, hogy msot jó legyen
annyira lehet mostmár alázni vele, áhh
van benne kb 15lóerő
Üdv.Sikerült megmérnem a kompressziót a gépemen mertelég gyenge .Áprilia Tuareg rally125.
Hidegen 3 rugás után max8 bár.
Melegen 3 rugás után max 6 bár sokadik rugás után sem megy fel 8 bár fölé.
Szerintetek ez elég gánya?
De szinte első rugásra indul hidegen melegen.
Szerintetek uj dugó és gyűrű megoldja a problémát?
Telóval egyrész sz@r minőségű a kép másrészt mivel megelégszem egy olyan mobillal ami az alapvető funkcióit ellátja így adatátviteli lehetőség csak a kábel lenne de az meg nincs... szóval most sztem kép nélkül maradtok ... de amúgy is csak elindulásnál meg érkezésnél lehetne képet csinálni mert nekem is le kell addig érnem míg ők... szóval majd ha lesz valami verseny akkor csinálok... jeh meg gép
hát, sztem kell maj neki a nagy fúvóka.. csak bekell állítani a karbit,az nem úgy megy,h bele a nagyobb fúvóka, és ak megy.. hozzá kell álítani mindent... én meg a sártengerbe nézek ki de nem csak néző leszek.. aktivan részt veszek a gát lebontásában
Fire - 40ezer volt a hengerszett, minden benne volt a tűgörgőt kivéve....meg nem akart rámenni a tőcsavarra csak félig, elvittem esztergályoshoz, 500Ft-ért megfúrta, hogy rámenjen, és most már kész....annyi, hogy mondták, hogy nagyobb fúvóka kell, beleraktam 80, 90 eseket, és dadogott emg minden baja volt, beleraktam egy 72est, és tökéletes olajzás meg, msot is sokat kap, mertbaromira füstöl, jövő héten viszem beállíttatni a karbit is meg az olajzást is.
ma este meg megint kinézek a gyorsulásra, de most csak nézőként
nah majd később még jövök
bye all
széles utat!
ezér mek is kifele,émg van... dúrok maj,mint a varacskosdisznó
jah,új dugó bele,és jó lesz az
nekem is 7-8-as kompresszió volt benne.....5litert evett, meg nem is bírt menni szinte.....
a gyári kompresszió pedig 11 kellett volna, hogy legyen.......
szal szerintem elég lehet egy dugó csere is.....csak az is kérdés, hogy nikaszilos hengered van e
nah de nem okoskodok én itt.....ez az én véleményem!senki ne szoljon le érte
annyira lehet mostmár alázni vele, áhh
van benne kb 15lóerő
Hidegen 3 rugás után max8 bár.
Melegen 3 rugás után max 6 bár sokadik rugás után sem megy fel 8 bár fölé.
Szerintetek ez elég gánya?
De szinte első rugásra indul hidegen melegen.
Szerintetek uj dugó és gyűrű megoldja a problémát?
ma este meg megint kinézek a gyorsulásra, de most csak nézőként
nah majd később még jövök
bye all
széles utat!