Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sv se szereti a nagyon alacsony fordulatot, pedig azt hittem hogy igen , de kiderült hogy nem
Hogy nyomatékosabb-e? :D Háát nem picit.... Beteszed 70-nél hatosba, és poroszkálsz... Jön egy autó, vagy domb, max adsz neki egy harmad gázt, és midnent leküzd... Nem kell viosszaváltogatni, semmi, csak az a fontos, hogy legalább 3000 -es fordulaton menjen, mert alatta hajlamos rángatni. Ha harmadikban, úgy 50 nél (3500 -as fordulat) rácsavarsz egy félgázt, alaposan kapaszkodhatsz, mert nmem kicsit indul meg! Amúgy elvileg 220 a vége, én mentem vele 110 -et max :D Megjegyzem bejáratós,(max 5000-et forgott eddig) és otthon ünnepáélyesen megígértették velem, hogy nem megyek vele gyorsan... Én meg régimódi vagyok, így betartom amit ígértem, legalábbis egy jódarabig...
bejáratós, szerontem ő az aki szigorúan betartja, és ez jó dolog
trakee- és mennyi a vége a moccodnak? ...szedi a lapot rendesen?jo ez hülye kérdés volt tudom...csak kivi vagyok a teljesítményre ...nyomatékosság?
Semmi sport dob! A fülem is érzékeny, + garanciális, így a GPR mehet fel rá, meg amúgysem ér 75 e Ft-ot.... + én zsigerből ellenzek mindenfajta tuningot....

hát, ott a mm ek is sokat számítanak,de sztem az a tiszta,ha elviszi és belepróbálják a dugót.. az a biztos..me most mondasz 1 méretet és ak vagy akora vagy nem...
Ja és pontosan mérd meg a dugót tolómérőel, mert 1-2 tized sokat számít!
Látszik nem nagyon értesz a motorokhoz! A 38 az a dugó furata. A furatból meg a löketből lehet kiszámítani a ccm-t.
hát v2.. szp hangja lenne nyitott dobbal
na igen mégiscsak v2
aham.. hát azé csak 4t és ak semmi sport dob? én vennék 4t-t azzal a lendülettel venném le a gyári dobot,ahogy szállok le róla
Eddig,. a bejáratás alatt, nyugis tenmpóban evett kb 4 l -t. Hozzáteszem, majdnem így megy úgy, mint az aprilia...
T.Phisoo! Nagyon szépen köszönöm,hogy küldenéd ezeket a rajzokat,de sajnos nemigen tudok vele mit kezdeni.Amugy már jóformán ennyi hija van,de a cimbora szerint se feltétlen muszáj akksis gép,úgyhogy marad a hagyományos tekercsről.Mégegyszer bocsi!
haverom vágja a photo shopot,má bezéltem vele, h csinálja mwg az ötleteim maj elileg ma délután megcsinálja maj felteszem az eredményeket,azán lesz szavazás
hát lehet azt is sztem is jól nézne ki meg a hátsó lengővillát néztem..h mindne piros a motoron vagy fekete, a vázam is piros,és a hátsó lengőkar szükre nehogy azt is lefestessem pirosra, vagy feketére.. hogy lenne a jobb? ötletek?
akarom mondani gimp
szió Tuareg125 ...jaja vagy gippel is meg lehet csin....
Reggelt...
Fire sztem egyszerűbb lenne ha szerválsz egy photoshopot aztán csinálgatsz vele pár összállítsát...
vagy van itt olyan hogy virtual tuning topik abban kérj meg valakit... 1 kép a motorról, 1-1 a kerekekről aztán összerakják neked meg le is festik...
mért azt is lehet fujatni?...akkor igen
hé,szetek mien lenne,ha a kerékagyakat is le porfestetném pirosra?
hát, in kszemélyesen kel elmenni, ha nem tod pontosan,h mi kell.. elviszed a hengert,mondod,h rotax 127es és ak megmérik mekora a furat,és adnak dugót bele
azok meg néztek ,h mibajod van mi :D:D
gondolták,h mien motor ez baze,50ccm és 49es dugó van benne vmi rövid löketű fordulatgép
látom zajlik itt az élet
én meg holnap emgyek dugóért, ha nincs szétmenve a hengerem.....
megmértem és kb 38as dugo kell bele
a boltosnak meg magyaráztam, hogy nekem 49es kell 50es motorba
nah mind1, majd még holnap jövök
bye,jo8 all
széles utat!
Ja, és amúgy ETX-hez sajnos nem nagyon van leírás, pontosabban Rotax 127-hez, én már nagyon sok helyen kerestem a neten, de sehol sem találtam. Viszont van pár rajzom meg leírásom Rotax 123-hoz, ha érdekel!
Bocsi mégegyszer, nem beleokoskodni akartam, hanem inkább kiegészíteni Nem sértettél meg senkit, vita lezárva, nincs harag! Üdv!