Hogy nyomatékosabb-e? :D Háát nem picit.... Beteszed 70-nél hatosba, és poroszkálsz... Jön egy autó, vagy domb, max adsz neki egy harmad gázt, és midnent leküzd... Nem kell viosszaváltogatni, semmi, csak az a fontos, hogy legalább 3000 -es fordulaton menjen, mert alatta hajlamos rángatni. Ha harmadikban, úgy 50 nél (3500 -as fordulat) rácsavarsz egy félgázt, alaposan kapaszkodhatsz, mert nmem kicsit indul meg! Amúgy elvileg 220 a vége, én mentem vele 110 -et max :D Megjegyzem bejáratós,(max 5000-et forgott eddig) és otthon ünnepáélyesen megígértették velem, hogy nem megyek vele gyorsan... Én meg régimódi vagyok, így betartom amit ígértem, legalábbis egy jódarabig...
Semmi sport dob! A fülem is érzékeny, + garanciális, így a GPR mehet fel rá, meg amúgysem ér 75 e Ft-ot.... + én zsigerből ellenzek mindenfajta tuningot....
hát, ott a mm ek is sokat számítanak,de sztem az a tiszta,ha elviszi és belepróbálják a dugót.. az a biztos..me most mondasz 1 méretet és ak vagy akora vagy nem...
T.Phisoo! Nagyon szépen köszönöm,hogy küldenéd ezeket a rajzokat,de sajnos nemigen tudok vele mit kezdeni.Amugy már jóformán ennyi hija van,de a cimbora szerint se feltétlen muszáj akksis gép,úgyhogy marad a hagyományos tekercsről.Mégegyszer bocsi!
haverom vágja a photo shopot,má bezéltem vele, h csinálja mwg az ötleteim maj elileg ma délután megcsinálja maj felteszem az eredményeket,azán lesz szavazás
hát lehet azt is sztem is jól nézne ki meg a hátsó lengővillát néztem..h mindne piros a motoron vagy fekete, a vázam is piros,és a hátsó lengőkar szükre nehogy azt is lefestessem pirosra, vagy feketére.. hogy lenne a jobb? ötletek?
Reggelt...
Fire sztem egyszerűbb lenne ha szerválsz egy photoshopot aztán csinálgatsz vele pár összállítsát...
vagy van itt olyan hogy virtual tuning topik abban kérj meg valakit... 1 kép a motorról, 1-1 a kerekekről aztán összerakják neked meg le is festik...
hát, in kszemélyesen kel elmenni, ha nem tod pontosan,h mi kell.. elviszed a hengert,mondod,h rotax 127es és ak megmérik mekora a furat,és adnak dugót bele
látom zajlik itt az élet
én meg holnap emgyek dugóért, ha nincs szétmenve a hengerem.....
megmértem és kb 38as dugo kell bele
a boltosnak meg magyaráztam, hogy nekem 49es kell 50es motorba
nah mind1, majd még holnap jövök
bye,jo8 all
széles utat!
Ja, és amúgy ETX-hez sajnos nem nagyon van leírás, pontosabban Rotax 127-hez, én már nagyon sok helyen kerestem a neten, de sehol sem találtam. Viszont van pár rajzom meg leírásom Rotax 123-hoz, ha érdekel!
hát, ott a mm ek is sokat számítanak,de sztem az a tiszta,ha elviszi és belepróbálják a dugót.. az a biztos..me most mondasz 1 méretet és ak vagy akora vagy nem...
Fire sztem egyszerűbb lenne ha szerválsz egy photoshopot aztán csinálgatsz vele pár összállítsát...
vagy van itt olyan hogy virtual tuning topik abban kérj meg valakit... 1 kép a motorról, 1-1 a kerekekről aztán összerakják neked meg le is festik...
gondolták,h mien motor ez baze,50ccm és 49es dugó van benne vmi rövid löketű fordulatgép
én meg holnap emgyek dugóért, ha nincs szétmenve a hengerem.....
megmértem és kb 38as dugo kell bele
a boltosnak meg magyaráztam, hogy nekem 49es kell 50es motorba
nah mind1, majd még holnap jövök
bye,jo8 all
széles utat!