Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én már nem is akarok sm-t építeni, mindenki azt akar, úgy döntöttem, hogy nekem jó így ahogy van Amúgy tegnap lakkoztuk az idomokat meg a tankot, gecc naggggyyonn durva lesz Csak a tankot lehet megint lakkozni, mert megfojt, a k. annyát Nagyon nehéz fújni, meg még meg sem száradt, úgyhogy le sem tudom csiszolni, csak holnap. Na nem baj a héten meglesz, 7végén már tépem a száját
csácsá megy az etx a két vezeték nélkül nem kis munka volt ko9pasz vázra mindent visszarakni:) de sikerült de azért ha van kedvetek a 8347 es üziben irt vezetékeket megnézni kösz szépen:) sztetek az új főtengely csapágynak jó lex az ha 100 km erig csak max 4 ezres fordulattal mekk vagy hogy járassam meg őket amugy fag csapágyak..
csudijóóó..akkor már nemsokára összeáll a dolog
hát azér még neeem de alakul a dolog meglezs a felni,ak átkell küllőzni,emg valszeg gyártatni kell pár küllőt,aztán centírozás,és mehet össze
az kira..és akkor már lehet sm-ni?
400kilós motor az má vmi buldózer
lehet,h má hnap ideér a felnim
hát jo nagy masine az tény
odacsípné a kislábujjamat az biztos nekem soha se lesz ien goldwingem vagy mim,kell a fenének oan nagy dög
semmi nyitott dob? mi a fene,hát így semmi hangja,gyári fojtott dobbal..nekem legelső dolgom lenne,h hajítom le a gyári dobot,és rá vmi brutál nyitott cucc,had szóljon az szép hangosan
agyonnyom bazki lehet a goldwinget má nem emelgetnéd oan vígan a 100kilós haveroddal 1ütt
14cm? az lófasz maga a felni szélesebb mint 14cm,+ még rá a gumma.. áh azt felejcs el,az nem fog belemenni
400kiló? anyás mien lehet azzal 1kerekezni?
hú azzal felborulsz,hívhatod a tűzoldókat,h daruval felállítsák a mocid
hát,nem mondom 100% ra,de a mitonak széles hátsó kereke van,150es gumi megy rá, ,oan széles gumma még a 125ös tuareg villájába se menne be sztem.. max 130as gumival ,de nemtom... milyen széles a hátsó lengővillád?
hát megy ott anyi vezeték én meg nem modnom meik hova megy
jaja...sztem sem
Na jah, de szerintem azt senki sem élvezné...
hát nekem már az is gáz lenne...ha rámbillenne...
Attól függ, milyen magasról...
Sziasztok ...zoltan-nem moccoztam tegnap...mert pihentem a lacházai honda talit ....trakee- már non várjuk a képeket ha nálad lex a mocc... ...nektek pasikank ien nagy probláma a mocc sulya ...mert h nekem számít h ne 200-250 kg-os leen...jol van nya megértelek titeket...a tuareghez pl. a 400-as bandita pehely volt számomra ...de a 600fzr se tünt nehéznek ...
Neeem szó sincs sportdobról! Így is szép a hangja, az én fülem pedig érzékeny! Nekem gyári állapot kell, és sok sok km!

Zoltán: Nemtudom, ugye kell műszaki, meg papírmunka stb stb ezt mondták, ez van. Amúgy ugye új forgalombahelyezés, nemtudom, te újat, vagy használtat vettél-e, de ezekszerint náluk ennyi. Hozzátartozik, hogy azért vidéki város, ott lassabban szoktak mennia dolgok. (pl van olyan, hogy egy adott napon vizsgáztatnak csak motorokat, másik napon nem, vagy az okmányirodába időpontot későbbre adnak...) De ősziontén szólva nemtudom :D:D:D:D Jogsim úgysincs rá, így annyira nem szörnyű a helyzet.
Jah amúgy ez csak érdeklődés igazából elég nehéz döntenem ezért köszönöm előre is aki jószándékú véleménnyel segít. Szóval előre is nagyon KÖSZÖNÖM.
Szép jó reggelt!
Nekem már nap van
Tuareg 125 - Miért nem jó szted a kéthengeres soros túrázni? Az addig O.K. h a gyári gumma nem kifejezetten a terepre készült de a mocc magában magasabb mint a storm és rövidebb is. Ebből gondoltam h terepen is használható lehet. Jó talán nem a friss megázott szántáson de a softosabb helyeken szerintem még elmegy.
Ha RÁDESIK AZ MÁR GÁZ
De, ha mondjuk menet közben esel vele, az már kellemetlenebb...
Amúgy a Goldwinget sem olyan nehéz talpra tenni mivel nem valami keskeny motor ... neki állsz háttal , fogást veszl osz kész csak nehogy átbillenjen