Reggelt!Azta....jó kimerítő választ adtál.... ...amugy a xenon szett tényleg non drága/35-60E/között mozog az ára...attol függ hol és miet...nem tudom ez mien lehet ez a xenon szerű....lehet vmi kínai gyártmány...
Serius: nem tudom Tudod-e mia különbség a xenon és a xenon fényű izzó között?
De lehet mások se tudják.
Egy kis segítség mindenkinek.NEm saját írás:
Írnék egy bekezdést a "xenon izzókról"... Amit párezerért(?) kapni lehet, az nem xenon izzó, hanem "xenon fényű izzó". Persze "xenon fény" nincs, mert a xenon az nem egy fény (mint például a laser), hanem egy anyag neve. A "xenon fényű izzó" azt jelenti, hogy egy olyan normál, H4-es izzót kapunk, ami a xenon rendszerű lámpák fényéhez hasonló optikai hatást kelt. Persze nem fényerejében, hanem szinezésében. A hagyományos H4-es izzókat nem lehet (olcsón, egyszerűen) xenon rendszerre cserélni. Miért van ez így, mi az a xenon rendszer? A valódi xenon izzó tápfeszültsége nem 12..15V egyenfeszültség, hanem sokkal nagyobb feszültségű nagyfrekvenciás(!) jel. A nagyfrekvenciás jelet egy speciális tápáramkör állítja elő. A xenon lámpatest által kibocsátott fénykéve "magassága" (vagyis, hogy hová világít), folyamatosan szabályozható (kötelező is szabályozni!) mechanikai vagy egyéb (elektronikai) módon. A szabályzásért külön számítógép felel. A szabályzásra a fényerő miatt van szükség, a szabványok szerint ugyanis ekkora fényerő még pillanatokra (bukkanó, rugózás) sem világíthat a szembejövő sofőr szemébe. A teljes xenon rendszer tehát NEM a H4-es izzónk helyére berakott "tuning" izzót jelenti, hanem komplett lámpatestet, nagyfrekvenciás tápegységet, szabályozó computert. Ezek árát meg lehet nézni az autókereskedések hivatalos árlistájában, az extrák között: többszázezer forintba kerül az ilyesmi. Párezerért egyik "tuning cég" sem tudja prezentálni, ezt bátran kijelentem. Bár nagyon jó marketing fogás odaírni, hogy "xenon fényű izzó", azt hiszem az eddig olvasottak fényében (valódi tuning kontra vevőcsalogatás) mindenki önálló véleményt tud alkotni.
Kép:a xenon fényű (színű!) izzó"
Köszi, átgondolom még persze, de mint említettem nem szándékozom 10 évig fizetni, hanem mondjuk 4-5 év alatt összejönne annyi, hogy kifizetném a maradékot, meg még maradna is.
Egyébként én még régen a bringámra (merthogy én is nagy bringás voltam ám... ) egy Marzzochi Shiver telót néztem ki egy katalógusból. Aztán utánakérdeztem az árának is, és egyből nem kellett... (380 ezer volt akkor, ha jól emléxem) De jó is volt, szerettem bringázni, csak ellopták az enyémet is, de már vagy 6-7 éve... Akkor ért a brinyóm, majdnem 200 ezret... Az életem felét ráköltöttem, több éven keresztül... Sajnáltam nagyon.
hozzátesezm általában 80al megyek, de ha 30al megyek(ritka dolog ) akkor is ennyit ír ki, de csak rám, senki másra sem csinál ilyet, néztem már csomószor, aki mögöttem jön bringás annak meg jól írja ki, engem kinézett magának
na szevasztok elv társak segitsetek nekem xenon izzókat akarok bele tenni a mociba de nem találok olyan izzót még gyárit is rendelésre tudnak nem tudtok olyat xenonégőket ami bele megy előre is köszi a segitséget
Na nézzük csak, miket sceréltél eddig a moccodba? mert nekem eddig (4év kb 20e km) semmit nem kell bringán, a fülem itt is leérhet, kurvára be lehet dönteni aszfalton, és szoktam autókat letolni, jó érzés amikor letolom lejtön a faszba és csak úgy néznek, ált utánna ha útolérnek akkor még mondják is hogy 70-80 stb
És nekem ez az élmény, hogy önerőből feljutok valahova, mindenféle robbanómotor vagy elektromot nélkül, és nem mindegy hogy milyen hang kiséri ezt, enyémnek semmi hangja, aszfalton a guminak van, de terepen semmi, ez is egy külön élmény , de kinek aq pap kinek a papné , én szeretem ennyi, mocizni is szeretek, de az nem olyan fontos, nem is adok bele mindent...
nah beszállok én is
szerintem igen is jo a biciklizés
lehet, hogy nem ér fel a moccos élménnyel, de akkor is jo......
te neked kell teljesítened, és nem függsz semmitől, csak magadtól
na ennyi elég lesz asszem lépek aludni
bye, jo8 all
széles utat!
Hümm nehéz? Vagy gyenge vagy És mindíg elromlik valami? rendesen meg kell csinálni, vagy venni kell egy zsír újat, és kész :P (pl egy CBR 600RR, és 100 e km gond nélkül...) Nincs benne technika? Na ezt te sem gondolod komolyan.... Nem élmény? hümm mikor kanyarba a füled is leér, vagy 150 vel tolod le az autót az útról? Háááát akkor biciklizz csak! Bár azthiszem, motoros fórumon ezzel nem találsz megértésre....
a biciklin is van fék, meg váz meg futómű(nem mindegyiken, enyémen van elől, következőn lesz hátul is, de nem azzal fogok franciákhoz letekerni , vagy legalábbis idén nem , majd jövőre valami egzotikusabb helyre, ázsiába valahova
De lehet mások se tudják.
Egy kis segítség mindenkinek.NEm saját írás:
Írnék egy bekezdést a "xenon izzókról"... Amit párezerért(?) kapni lehet, az nem xenon izzó, hanem "xenon fényű izzó". Persze "xenon fény" nincs, mert a xenon az nem egy fény (mint például a laser), hanem egy anyag neve. A "xenon fényű izzó" azt jelenti, hogy egy olyan normál, H4-es izzót kapunk, ami a xenon rendszerű lámpák fényéhez hasonló optikai hatást kelt. Persze nem fényerejében, hanem szinezésében. A hagyományos H4-es izzókat nem lehet (olcsón, egyszerűen) xenon rendszerre cserélni. Miért van ez így, mi az a xenon rendszer? A valódi xenon izzó tápfeszültsége nem 12..15V egyenfeszültség, hanem sokkal nagyobb feszültségű nagyfrekvenciás(!) jel. A nagyfrekvenciás jelet egy speciális tápáramkör állítja elő. A xenon lámpatest által kibocsátott fénykéve "magassága" (vagyis, hogy hová világít), folyamatosan szabályozható (kötelező is szabályozni!) mechanikai vagy egyéb (elektronikai) módon. A szabályzásért külön számítógép felel. A szabályzásra a fényerő miatt van szükség, a szabványok szerint ugyanis ekkora fényerő még pillanatokra (bukkanó, rugózás) sem világíthat a szembejövő sofőr szemébe. A teljes xenon rendszer tehát NEM a H4-es izzónk helyére berakott "tuning" izzót jelenti, hanem komplett lámpatestet, nagyfrekvenciás tápegységet, szabályozó computert. Ezek árát meg lehet nézni az autókereskedések hivatalos árlistájában, az extrák között: többszázezer forintba kerül az ilyesmi. Párezerért egyik "tuning cég" sem tudja prezentálni, ezt bátran kijelentem. Bár nagyon jó marketing fogás odaírni, hogy "xenon fényű izzó", azt hiszem az eddig olvasottak fényében (valódi tuning kontra vevőcsalogatás) mindenki önálló véleményt tud alkotni.
Kép:a xenon fényű (színű!) izzó"
Remélem tisztába tettük a dolgokat
Egyébként én még régen a bringámra (merthogy én is nagy bringás voltam ám... ) egy Marzzochi Shiver telót néztem ki egy katalógusból. Aztán utánakérdeztem az árának is, és egyből nem kellett... (380 ezer volt akkor, ha jól emléxem) De jó is volt, szerettem bringázni, csak ellopták az enyémet is, de már vagy 6-7 éve... Akkor ért a brinyóm, majdnem 200 ezret... Az életem felét ráköltöttem, több éven keresztül... Sajnáltam nagyon.
És nekem ez az élmény, hogy önerőből feljutok valahova, mindenféle robbanómotor vagy elektromot nélkül, és nem mindegy hogy milyen hang kiséri ezt, enyémnek semmi hangja, aszfalton a guminak van, de terepen semmi, ez is egy külön élmény , de kinek aq pap kinek a papné , én szeretem ennyi, mocizni is szeretek, de az nem olyan fontos, nem is adok bele mindent...
szerintem igen is jo a biciklizés
lehet, hogy nem ér fel a moccos élménnyel, de akkor is jo......
te neked kell teljesítened, és nem függsz semmitől, csak magadtól
na ennyi elég lesz asszem lépek aludni
bye, jo8 all
széles utat!
bringatúra is sok lesz , remélem kijön egy 100ból