Nos!Most végeztem.Kipuctoltam a karbit.Mostmár nem fulladozik negyed annyira se,menni is lehetett vele.De a power nem müködik rajta az tuti,hah uzom a gázt menet közben akkor szaggatni kezd az egész,meg durrog!Ja a gyertya nem is belevaló ami benne van!Milyen kell bele pontosan?Köszi
Háát azért kár így lesarkítani... Mondjuk pl Bosh esetében hallottam sok hibásról... Bár nekem NGK szigetelése is repedt meg, nem is egyszer, és volt, hogy 100 km-esen... del egy Magnet Marelli se oylan rossz cucc :P Olyan van a szivattyúmotoromba :) Mondjuk nem a menőzés miatt, hanem mert 18-as menettel csak oylat sikerült szerezni :D
tele vannak az utaok motorosokkal,hihtetlen jó idő van én az elöbb pólóba motoroztam na mek is ,megyünk csapatni a haverokal..csinálok lehet pár képet
na maj este
Mibe? Az itt a kérdés! Nekem a simsonba igen jól üzemel :) Egyébként ha az adott motorhoz megfelelő hőértékű kerül bele, akkor tökéletesnek kell lennie! Más kérdés, hogy pl az apriliaba tűelektródásat ír elő a gyár, mondjuk én a másikkal sem tpasztaltam semmi kedvezőtlen tünetet.
Mire írták, hogy nem hozzávaló? szerintem ez a kék igenis hozzávalÓ! Még haver "94-es RS-ében,pedig abban már a kicsit átdolgozott 123-as Rotax fut is ilyen az elektronika! Egyébként mi az alján az a pötty? AVlami forrasztásnyom? Vagy kosz?
Hello! Nos, ezt a nontós "gyújtáselektronikának" nevezte, benn van atrafó, és valami vezérlőelektronika.. Azt is monta, hogy előfordulhat, hogy nem pörög a motor feljebb 3-4 e nél, ha rossz (egy ideig, amíg meg nem áll) de ez veszélyes, mert kinyírhatja a generátor állórészét is. Egyébként milyet vettél? mert a hasonló nem elég! Ugyanis voltak ebbe fekete, piros, kék színűek, és nem azért színesek, mert húdejólnézkiígy, hanem mert azzal különböztették meg őket. Szóval a tiedbe kék kell!
Amúgy ha nem ezzel van a baj (és reméljük, mert kb egy 20-as az a kis doboz) akkor először nézd körbe a blokkot! Ha mondjuk áradott szivatóval midnen jól megy, max kicxsit fuldoklik, akkor valószínűleg a porlasztó van eltömődve, vagy elállítva, vagy mindkettő! Viszont ezzel nem ajánlatos kísérletezni, egy szerelő, ha kipucolod a karbit, meg midnen ok, kb 10 perc alatt belövi, nem egy horribilis összegért, és akkor tuti nem akasztod meg a motort.... Azonkívül ellenőrizd a membránt, egyáltalán nem tört-e el, zár-e rendesen, nézd meg, nem szív-e falsot valahola motor, pl rosszul feltett légszűrő, repedt szívócső, esetleg rossz főtengelyszimmeringek... ellenőrizd a gyertyát, vagy inkább próbáld másikkal, nem baj, ha használt, csak kipróbáltan működjön.... Esetleg nézd meg a gyújtókábelt, nincs-e elrepedve, nem testel-e le alahl...
Sziasztok!
Új fejleménye van a dolgoknak!Ugye tegnap is segítettetek már sokat ti is, de gondoltam hivatalos helyről is kérek információt.Az italmondo.hu-ra irtam be hogy segitsenek.
2 dolgot irtak vissza.
1. Nem is hozzá való alkatrész,nem csereszavatos.
2 A hozzávaló,már nem is kapható,csak ujabb és az is 80000 ft..
Tehát érdekes a helyzet.
Nincs valakinek 1992 -es tuareg rally-ja?
Hellosztok skacok! vhonda- sztem sem a power a felelős...mivel nekem sem nyitott rendesen/persze most már minden klappol /.....és ugyanugy mint többiek nem tapasztaltam dadogást...meg h nem indulna...v fulladna...rem azért kiderül a hiba oké...és orvosolod
A lényeg, hogy voltam olyan hülye, hogy anyukámmal beszélgettem szerelés közben - néha mókás! A lényeg, hogy levettem a vezérműszíjat, de csak eme momentum után jutott eszembe, hogy elfelejtettem feljelölni a pozicióját. A lényeg, hogy senki nem ér bele semmibe, de kompresszióm sincs egyáltalán - maximum pár fokot fordulhatott a vezérműtengely. Az volna a kérésem, hogy aki ismeri a gyári jelölések nyitját vagy esetleg egy fotót tudna küldeni saját működő vezérműházáról és a jelölések poziciójáról vagy ismer egy olyan módszert amivel ezt a fatális hibát helyrehozhatnám a motor teljes szétbontása nélkül, semmi esetre se tartsa magába! Nagyon fontos lenne!
Van viszont egy hasonlóan fontos, bár kevésbé sürgős bajom is: az önindítómnál a szabadonfutó nem szeret beakadni. A nagyobbik baj az, hogy nem is teszi. Néha ad vmi darálós hangot, de ennyi. Szívok már vele egy ideje, de nem tudom milye fájhat. Az előfordulhat, hogy nem jó olaj van benne és ezért teszi? Mit ajánlotok?
Sztem sem a power a gond mivel nekem sem nyitott de ilyet nem tapasztaltam, én is inkább az üzemanyagellátásra gyanakodnék... lehet fals levegőt szív nem? nekem akkor csinált ilyet az előző... aztem először pucold ki, ellenőrizz és csak utána adj pénzt drága cuccokra... ha kell... remélem nem...
na ezt szeretem a szimóba!
elmentem a boltba,vettem 300huf ér 2 új gyűrűt,felraktam,öszeraktam,új lendkerék föl,és már megy is,a gyújtás tökéletes,és megjött az erő,majnem eldobtam ,2esbe annyira jön kerékre
szval hnap motorozás
na maj este
Amúgy ha nem ezzel van a baj (és reméljük, mert kb egy 20-as az a kis doboz) akkor először nézd körbe a blokkot! Ha mondjuk áradott szivatóval midnen jól megy, max kicxsit fuldoklik, akkor valószínűleg a porlasztó van eltömődve, vagy elállítva, vagy mindkettő! Viszont ezzel nem ajánlatos kísérletezni, egy szerelő, ha kipucolod a karbit, meg midnen ok, kb 10 perc alatt belövi, nem egy horribilis összegért, és akkor tuti nem akasztod meg a motort.... Azonkívül ellenőrizd a membránt, egyáltalán nem tört-e el, zár-e rendesen, nézd meg, nem szív-e falsot valahola motor, pl rosszul feltett légszűrő, repedt szívócső, esetleg rossz főtengelyszimmeringek... ellenőrizd a gyertyát, vagy inkább próbáld másikkal, nem baj, ha használt, csak kipróbáltan működjön.... Esetleg nézd meg a gyújtókábelt, nincs-e elrepedve, nem testel-e le alahl...
Új fejleménye van a dolgoknak!Ugye tegnap is segítettetek már sokat ti is, de gondoltam hivatalos helyről is kérek információt.Az italmondo.hu-ra irtam be hogy segitsenek.
2 dolgot irtak vissza.
1. Nem is hozzá való alkatrész,nem csereszavatos.
2 A hozzávaló,már nem is kapható,csak ujabb és az is 80000 ft..
Tehát érdekes a helyzet.
Nincs valakinek 1992 -es tuareg rally-ja?
Sürgős segítséget kérnék plz!
A lényeg, hogy voltam olyan hülye, hogy anyukámmal beszélgettem szerelés közben - néha mókás! A lényeg, hogy levettem a vezérműszíjat, de csak eme momentum után jutott eszembe, hogy elfelejtettem feljelölni a pozicióját. A lényeg, hogy senki nem ér bele semmibe, de kompresszióm sincs egyáltalán - maximum pár fokot fordulhatott a vezérműtengely. Az volna a kérésem, hogy aki ismeri a gyári jelölések nyitját vagy esetleg egy fotót tudna küldeni saját működő vezérműházáról és a jelölések poziciójáról vagy ismer egy olyan módszert amivel ezt a fatális hibát helyrehozhatnám a motor teljes szétbontása nélkül, semmi esetre se tartsa magába! Nagyon fontos lenne!
Van viszont egy hasonlóan fontos, bár kevésbé sürgős bajom is: az önindítómnál a szabadonfutó nem szeret beakadni. A nagyobbik baj az, hogy nem is teszi. Néha ad vmi darálós hangot, de ennyi. Szívok már vele egy ideje, de nem tudom milye fájhat. Az előfordulhat, hogy nem jó olaj van benne és ezért teszi? Mit ajánlotok?
Na előre is köszi mindenkinek!
(tuareg 350)
elmentem a boltba,vettem 300huf ér 2 új gyűrűt,felraktam,öszeraktam,új lendkerék föl,és már megy is,a gyújtás tökéletes,és megjött az erő,majnem eldobtam ,2esbe annyira jön kerékre
szval hnap motorozás