Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja,én is oan 7-8decit mondok...
0.8 liter kb, de mindjárt jön a szaki és megmondja , kiváncsi vagyok mennyit tévedtem
na,akkor stimmel,hiába magyaráztam havernak,h ebbe ennyi van
a mito hűtőrendszerébe van kibaszott sok víz,lassan is melegedett be,ha északa kinn volt és reggel indítotam mocis talin....abba vmi 1.5litewr simán volt
ja és olajból menyi van benne kb,h mekora edénnyel készüljek?
Af 1 nél még könyebben marad bent, mtx en 3 különbőző helyen lehet leengedni a vizet, szivattyúnál is van, hengeren is van, hengerfejen is van , ebbe tényleg nem marad egy csepp se
AF-1 nél asszem 8 dl! De nekedis legalább olyan 0,5-1 l! Megjegyzem könnyen lehet, hogy a hűtőd még televan vízzel!
köszi a tanácsokat,maj nemsoká mek és szétrámolom a gépet..
am mennyi víznek kell lenni a hűtőrendszerbe,mer hvaeorm szerint,amit leengettem,az nagyon kevés...
ne add fel fire....hidd el ez bárkivel megeshet.....nya mi meg a rexel szoktunk sz*vni...most is bütyköljük
123-asnál semmi nem hullik szét :) De tuti, hogy ittse! Amúgy szerintem csak a kuplungbovden megy oda! Az olajpumpát meg jobb, ha előre leveszed, lehúzod a csövet a porlasztóról, és úgy egybe félreteszed, ahogy van! Hja, a gáz bowdenjét is le kell szedni, viszont ha leszedted, érdemes szigetelőszalaggal a kart leragasztani, hogy ne tudjon teljesen visszafordulni a rugó segítségével! (ugyan nemtudom, mit mozgat az ott benn pontosan, de azért jobb nem úgy tárolni, hogy 360 °-al el van forogva!)
1helybe ált,melegedett alapjáraton,és megált,nem mozdul 1 milit se a lendkerék,kuplungal se,üresb lehet tolni..szval tuti,h a csapágyak körül van a baj,meg fenn a hengernél minden rendben...ja,én is a kuplung deknit akartam levenni,csak meguntam a baszakodást,de maj este fojtatpm..és leengedem az olajat ,kicsvarom a cavarokat,és leveszem a deknit,nem hullik ott szét semmi? me mey oda midnenféle kábel,meg mitomén
ha a víz kifogyik ,ak is megáll a gép,csak ép hiába töltöd után,nem fog beindulni
víz nélkül szépen betud süln ia gép,kikell vern ia dugót a hengerből...
Hali!

A lendkeréknél forgatva picit se mozog? Mert azért kicsit mocorognia kell, ha nem állt be a főtengelyed!
AMúgy ha megmered csinálni, szedd szét a blokkot, ha nem, vidd szerelőhöz! Megjegyzem, ha járt magába, és nem tetted sebességbe, meg semmni, akkor valami a főtengely-henger körül lehet rossz!
HJa, és próbáld ki, hogy üresbe tolni tudod-e a motort! És az oldaldekli levétel tényleg jó ötlet Danitól!
A hűtővíz nem vicc, ha benzin kifogy leáll a gép, de a hűtővíz már fontosabb dolog,
nyugi Fire....reméljük télleg nem nagy a baj.....amúgy pár apró dolog van az enyémmel is....pl csöpög a benizn, vhonnan jön ki a hűtőfolyadék.....deh, már jó a világításom
Ezt akármelyik megcsinálja neked, pech, ez van, ki kell cserélni és jól lesz.
áh nekem ien pehem van a motorokkal...pedig ennek jó a blockja,és mégis beszarik... áh fasz kivanmá,eladom minyá a fenébe az egészet
ETXTuareg - te vagy a kék motoros? mer ha igen, ugyan oan a bukónk
jah, amúgy hello all Tuareg125 - nemtom, hogy msned van e, vagy telefonod, de vhogy akkor maj egyeztetni kéne, hogy mi si legyen holnap
azta K....fire ....komolyan mondom...non rád jár a rud...remélem meg tudjátok csinálni...
szerencséd hogy szilánkok nem mentek fel a hengerhez, és nem karistolta össze..
ja,de rem csak vmi csapágycseere v iesmi... szerencsére a henger dugó meg ott a hajtókar az ott rendbe van...
hát 1 biztos, szerelés nélül nem úszod meg...
kapd le oldaldeknit, szedd le főtengely fogaskerekét, azt úgyis le kell, és nézd meg hogy mi baja van, ha az nem forog az gáz, szét a blokkot, monjuk ha váltó szar akkor is szét kell szedni szóval mindenképpen szerelés
nem birok rárugni,ha behúzom a kuplungot,ak se...ak főtengelynél lehet abaj? gondolom ak kettétört a csapágy...
Ha behúzod kuplungot forognia kell, ha szétszállt a váltó akkor is, ha nem akkor főtengely szállt szét, blokkot azt valószínű kaphatod ki, de oldaldeklit nem tart semmibe levenni.
igen,azt néztem,fptengelybél minden oké..vagyis ,a főtengely csapágy az lehet,h nem,me lehet az tört szét ,vagy nemtom..vagy a kuplungnál,váltónál vmi...
az volt a mák,h nem 120nál szált szét,tőgázon,hanem alapjáraton..
me megáltunk,aztán 1 órra mulva odamer,rárugok,pöcc röff,pörög oan 3ezres ford,10mp mulva puf megál,azóta meg se mozdul...
Tűgörgők biztos jók?