Na leszögezem hogy ezek csak tervek nem végelegesek csak ötlet szintűek....
Tessék szavazni melyik tetszik és akkor azon a vonalon folyik tovább a fejlesztés...
Majd holnap adok ip-t, ma warozok egész este, úgyhogy sajnos nem tudunk együtt jáccani
fire: kinek mi tetszik... nekem pl a CoD nem jön be... de a MOHAA se... a moccon meg semmit nem csináltam még azóta sem, mert hideg van a tetőtérben, és nem tudok festeni, annak meg semmi értelme, hogy lefestem és egy hónap múlva meg lepereg róla... Sajnos, majd ha jó idő lesz...
sziasztok etx en ugyanaz a karbi van mint a az összes tuaregen? vagyis ugyanaz a blokk? nincs valakinek elfekvőbe egy használható gumiharang a karbi meg légszürő közé.... vagy karbi nevét megtudja mondani valaki hogy milyen gumiharang ez vagy egy linket ahol venni tudok köszi előre is csácsá
Na ja.Ez így van :)
Volt 125-ös Gilera RC 125-ösöm (az is Rotax m. volt) az is 33 LE volt.
De össze nem lehet hasonlítania kettőt. 4 T húz kis fordulattól egyenletesen, a 2 T meg csak fordulaton, de akkor nagyon.
De ha találok normális 2 T-t akkor veszek egyet megint.Könnyű, kezelhető , pörög , és a hangja, ahogy visít nagyfordulaton .Élmény velük menni.
Úgy ám ,Rotax motoros .Bár az oldal dekliben Aprilia van , de a láncvédő alatt (és még sok helyen)bele van vésve hogy Rotax.
33 LE-s nem is sok nem is kevés
A cél egy 650-es csak nincs semmi jó állapotú, ami rendszámos.
nemrossz.,.. de túl drága 2200 euro... fél milla fél milláért kapok egy 400 as sportot sőt 480 ezerért láttam 1000-es fzr-t hiába van jo állapotban annyi pénzből vezsek 2 darab honda xl 600 at
Tessék szavazni melyik tetszik és akkor azon a vonalon folyik tovább a fejlesztés...
fire: kinek mi tetszik... nekem pl a CoD nem jön be... de a MOHAA se... a moccon meg semmit nem csináltam még azóta sem, mert hideg van a tetőtérben, és nem tudok festeni, annak meg semmi értelme, hogy lefestem és egy hónap múlva meg lepereg róla... Sajnos, majd ha jó idő lesz...
Egyébként rendeltem fém fékcsövet előre :) Bolond vagyok :)
r vmi szervercímet
én szeretem a 2t pörgősségét
Volt 125-ös Gilera RC 125-ösöm (az is Rotax m. volt) az is 33 LE volt.
De össze nem lehet hasonlítania kettőt. 4 T húz kis fordulattól egyenletesen, a 2 T meg csak fordulaton, de akkor nagyon.
De ha találok normális 2 T-t akkor veszek egyet megint.Könnyű, kezelhető , pörög , és a hangja, ahogy visít nagyfordulaton .Élmény velük menni.
meg nem eszik annyit
33 LE-s nem is sok nem is kevés
A cél egy 650-es csak nincs semmi jó állapotú, ami rendszámos.
hol voltál mnostanába? 50réteg festéek fújtál a motorra?
én nem szeretem....
haverék is most mennek hétvégén vmi lanparty ra
azé ennyi sztem..először én is sokaltam..monyuk most is sokallom