Elállítódna menet közben az alaplap?
Nem lehet, hogy amíg állítgatsz és hül a motor attól "jön" vissza a szikra?
Simson, rossz, után gyártott kondikkal szerette ezt csinálni...
Próbáld másik gyertyával is, vezetékcsatlakozásokat is nézd át.
Ez egyik probléma... dús az anyag mint a franc, attól sem pörög ki.
Megnéztem a videódat, az enyém is csinált ilyet pár éve. Így terhelés nélkül 7 ezertől szaggatva ment a motor és nem pörgött tovább. Terhelés alatt országúton kibírt jobban is pörögni, de csak max. egy 1000 fordulattal tovább.
Egy kis karbi állítgatás után gondolkoztam rajta és arra jutottam, hogy a szikrával lesz valami. Gyertya kép alapján, meg a motor viselkedése alapján a karbi jól volt beállítva, előgyújtást ezen soha nem kellett állítani az ott jó ahogy a gyárba felrakták, a gyújtás sem romlik csak úgy el... szóval a szikraközön (elektróda távolság) állítottam kisebbre (0.4 mm) és megszűnt a problémám. (rotax127, Tuareg)
Egy ismerősöm Tuaregje is így csinált és a javaslatomra csökkentett a hézagon és az is jó lett.
Próbáld ki, nem vesztesz vele semmit sem szerintem.
Mondjuk lehet, hogy többet kellene menni vele és nem volna ilyen gond.
Csak ilyenkor mindig eszembe jut a szimó és hogy annak sosem volt ilyen baja....
Még eddig nem sikerült csinálnom semmit, mert nem volt időm foglalkozni vele. De megjáratom majd friss olajjal.
A levételhez meg majd csinálok speckó szerszámot, amit mind a 6 csapra fel lehet csavarozni vagy inkább az agy méregerőseiben kapaszkodnak majd.
meglesem majd akkor. :)
meg nem volt idom de fejben tartom es ha odajutok feldurom a maradek cuccokat.
amugy ha erdekel vkit akkor potom penzert van 1-2 doboz cuccom rotaxhoz es tuareghez. kidobni sajnalom, de arulgatni sincs energiam
nekem egy gileram volt regen annak is ezt csinalta a kuplungja, az elotte mielott megvettem majd 2 evet allt, szetszedtem ripityara a kuplungot, olajfurdo par napra, osszeraktam es egy par napig meg eloszor ugrot meg nehezen oldott, de egy het utan mar tokeletes volt a kuplungja.
bontaskor volt egy jo modszerem, egy af1 fejidomtarto konzolt ha racsavaroztam a kuplung belso kosarara akkor azzal nagyon jol meg tudtam fogni, ez jol mukodik ha nincs nagyon durvan raallva az anya, amikor raallt akkor sajnos volt hogy meg az is torte a csapot
barbar dolog de van hogy nem erdekelt mert nem kellett senkinek komplett kuplung, mingig csak a lemellaszettet tudtam eladni belole...
amugy a tuti az a legkulcs
szabadonfutom sajnos meg ugy all ahogy volt, melo miatt megint nem foglalkoztam azota a motorral, talan a jovoheten vegre
sajnos ha igy atforog es csattog neha az csak egyet jelent....cseret....
Sziasztok!Nekem egy 50-es tuaregem van.Egyszer csak menetközben elkezdett dadogni és utána leállt kivettem a gyertyát és nem volt szikra.Ezután állítottam az állórészen utána lett szikra,mentem is vele egy kört, aztán megint leállt.Utána állítás aztán megint indult.Aki esetleg tudna segíteni mi lehet a probléma azt megköszönném!
Kurva nagy bajom van még mindig nem pörög ki a gépem!Már kezd az idegeimre menni...már állítottam karbi,gyújtást mindent és még mindig semmi....első rugásra indul szivató nélkül hidegen is!hnap csinálok videót felrakom,de mindenképp várok válaszokat h mi lehet a baja mert még nem motoroztam 1 jót az éven ezzel a szaral!
http://olx.hu/hirdetes/aprilia...