nagyon szépen köszönöm!A rugót mennyire csavartad be a kupakjával? mert az is lényeges. igazából lassan húzva a a gázt, nyitási fordulatnál valószínű ki/be ugrálhat a powernyelv ,pulzál és küzd ellene. ha tőgázzal megyek akkor nincs gond.
en benne lennek csak az idopont kerdeses. mert julius elejen vagyok szabin nyaralas miatt, es konnyen lehet hogy nem engednek el honap vegen is, vagy mas lesz szabin es nem tok eljonni
Új fesszabot vettél bele vagy használtat?
Ha használt tuti jó?
Szerintem lehet rosszul kötöttél be valamit, vagy akkor csinál ilyet, ha szar a fesszab és zárlatot csinál magában, vagy szarok a diódái....
Ne cseszegesd így sokat mert elqurod a tekercseket is, meg még leégeted a kötegeket is talán...
Fényképezd le a szabályzót körbe-körbe és megmondom mit hova kössél. :)
Én tavaly vagy tavalyelőtt rendeltem a Pénzes Cart-tól rugót és membránt a pneumatikus poweremhez 127-es Rotax-hoz. (Rotax 127-123 power, a nyelvben és a házban különbözik, a többi alkatrésze megegyezik)
Képet később küldök. A rugó nem gyári volt és a membrán ki volt már szakadva, ezért cseréltem őket.
Akkor írtam ide is, meg tettem képet, de nincs kedvem visszakeresni.
Rotax motoros gokartokkal is foglalkoznak és azokon kizárólag pneus power van. Ezért felhívtam őket, mert alkatrészt is árusítanak. Beszéltem a tulajjal, mondta van minden persze, pár nap alatt ide is ért hozzám táborfalváról postával. Nem is volt drága 5 alatt megállt postával a gumimembrán, a rugó és a szívómembránok.
Sziasztok!
Vettem egy Aprilia Tuareg 125 Wind-et. Az lenne a bajom vele, hogy nagyobb gázadásra a lámpa, visszajelzők, műszerfal világítás, féklámpa, tompított, refi szóval minden fényforrás a motoron elhalványul. Nem sötétedik be teljesen, az eredeti fénynek kb az 50%-át világítja. Ha leveszem a kezem a gázról akkor visszavilágosodik. Most lett cserélve benne feszültségszabályzó. A hőfokjelzőm rázós úton ide oda mozog, azzal még nem is lenne bajom, dehogy az eredeti értéket nem mutatja az is biztos. Szintúgy a benzinszintjelzőnél, ott viszont hol mutat valamit ami biztos hogy nem az eredeti benzinszintet mutatja, de valamikor meg se mozdul a mutató. Kábelezést átnéztem, nem találtam szakadást vagy akármit rajta. esetleg ha valaki tudna küldeni egy kapcsolási rajzot a lámpákhoz, szintjelzőkhöz azt nagyon megköszönném.
Most van életemben először Apriliám, szóval teljesen süket vagyok a márkához.
Válaszaitokat köszönöm szépen.
Ne basszatok mar ki velünk gyerekek.Ezt a böfögős stílust nem szoktuk meg itt, én nem is szeretném.Ha valakinél nincs intelligencia,próbálkozzon esetleg máshol.
Na erre csak azt tudom mondani hogy nem böfögtem valamit ide, hanem normálisan leírtam. Mert a két blokk teljesen más fejlesztés . Te meg ha ilyen flegmán nagyképűen válaszolsz akkor, nyald ki a seggem , majom.
Help!
Főtengelyszimeringes lehet ha nyomja az olajat a kipunál,powernél és a hengernél full olaj minden én szimeringre gondolok,és nem is akar menni dadog! :/
Nagyon eltűntünk a fórumról, de remélem azért mindenki olvassa még a régiek közül is. :)
Rexy-vel elkezdtük szervezgetni a szokásos évi Pegaso találkozót.
Már tavaly megszavaztuk, hogy jobb lenne már egy "ottalvós" találkozó, így ugye 2 napra kell tervezni.
Mivel most Aug20-a nem hétvégére esik, így most ez kilőve.
Július 26-27-re gondoltunk egy Balaton körüli kis vadkempinges találkozóra.
Ha bárkinek lenne valami ötlete, hogy hol is álljunk meg, vagy esetleg merre motorozgassunk, azt szívesen fogadjuk. Természetesen ha eszetekbe jut egy jobb hely az összeröffenésre, azt is meghallgatjuk :)
Jelenleg csak arra lennék kiváncsi, hogy a fent leírt időpontban ki ér rá és kinek lenne kedve egy Aprilia találkozóhoz? :)
Ha használt tuti jó?
Szerintem lehet rosszul kötöttél be valamit, vagy akkor csinál ilyet, ha szar a fesszab és zárlatot csinál magában, vagy szarok a diódái....
Ne cseszegesd így sokat mert elqurod a tekercseket is, meg még leégeted a kötegeket is talán...
Fényképezd le a szabályzót körbe-körbe és megmondom mit hova kössél. :)
Én tavaly vagy tavalyelőtt rendeltem a Pénzes Cart-tól rugót és membránt a pneumatikus poweremhez 127-es Rotax-hoz. (Rotax 127-123 power, a nyelvben és a házban különbözik, a többi alkatrésze megegyezik)
Képet később küldök. A rugó nem gyári volt és a membrán ki volt már szakadva, ezért cseréltem őket.
Akkor írtam ide is, meg tettem képet, de nincs kedvem visszakeresni.
Rotax motoros gokartokkal is foglalkoznak és azokon kizárólag pneus power van. Ezért felhívtam őket, mert alkatrészt is árusítanak. Beszéltem a tulajjal, mondta van minden persze, pár nap alatt ide is ért hozzám táborfalváról postával. Nem is volt drága 5 alatt megállt postával a gumimembrán, a rugó és a szívómembránok.
Vettem egy Aprilia Tuareg 125 Wind-et. Az lenne a bajom vele, hogy nagyobb gázadásra a lámpa, visszajelzők, műszerfal világítás, féklámpa, tompított, refi szóval minden fényforrás a motoron elhalványul. Nem sötétedik be teljesen, az eredeti fénynek kb az 50%-át világítja. Ha leveszem a kezem a gázról akkor visszavilágosodik. Most lett cserélve benne feszültségszabályzó. A hőfokjelzőm rázós úton ide oda mozog, azzal még nem is lenne bajom, dehogy az eredeti értéket nem mutatja az is biztos. Szintúgy a benzinszintjelzőnél, ott viszont hol mutat valamit ami biztos hogy nem az eredeti benzinszintet mutatja, de valamikor meg se mozdul a mutató. Kábelezést átnéztem, nem találtam szakadást vagy akármit rajta. esetleg ha valaki tudna küldeni egy kapcsolási rajzot a lámpákhoz, szintjelzőkhöz azt nagyon megköszönném.
Most van életemben először Apriliám, szóval teljesen süket vagyok a márkához.
Válaszaitokat köszönöm szépen.
Főtengelyszimeringes lehet ha nyomja az olajat a kipunál,powernél és a hengernél full olaj minden én szimeringre gondolok,és nem is akar menni dadog! :/
Rexy-vel elkezdtük szervezgetni a szokásos évi Pegaso találkozót.
Már tavaly megszavaztuk, hogy jobb lenne már egy "ottalvós" találkozó, így ugye 2 napra kell tervezni.
Mivel most Aug20-a nem hétvégére esik, így most ez kilőve.
Július 26-27-re gondoltunk egy Balaton körüli kis vadkempinges találkozóra.
Ha bárkinek lenne valami ötlete, hogy hol is álljunk meg, vagy esetleg merre motorozgassunk, azt szívesen fogadjuk. Természetesen ha eszetekbe jut egy jobb hely az összeröffenésre, azt is meghallgatjuk :)
Jelenleg csak arra lennék kiváncsi, hogy a fent leírt időpontban ki ér rá és kinek lenne kedve egy Aprilia találkozóhoz? :)
robogoalkatresz@t-online.hu
vagy
visual@visualracing.hu