Ha a bowdenen már nem tudsz korrigálni akkor az oldaldeklit leveszed,a közepèn lesz egy csavar! Azon tudsz állitani! De könnyen lehet hogy már a lamellák rosszak! Nèzd meg mielőtt állitani akarod,mert ha elcsuszik a kopottság miatt akkor dupla szètszedès lesz a vège! Ha meg ugy is szètszeded,az olajat is cserèld ki benne ha már règi,vagy ègett! Nagyja ennyi!
Érdeklődöm hogy Wind 125-öshöz (89-es évjáratú) van-e valakinek hátsó telója ? Kit tudtok ajánlani, ahol ilyet frankón-korrektül megcsinálnak és lehetőleg az ár nem a csillagos ég ? Kb mennyiből lehet megcsinálni ? (a teló maga, illetve a beszerelés ára?)
Fórum hozzászólásokat olvasgatva úgy tűnik, mintha ez a hátsó teló a Wind125 "gyenge pontja" lenne.. amolyan típushiba-szerűség.. vagy tévedek ? (Nem ismerem a motort, csak próbálom megismerni.)
igazából nekem egy rotax 127 es blokkon van , de ugyanez a 6 v motoplat electronico gyújtás. szét volt szedve a motor és a gyujtás nincs megjelölve hogy hogyan is kellet volna neki állnia tudsz tud valaki segiteni? Meg igazából van szikra ,de gyenge szóval ha meg is fogom nem lehet érezni hogy áthúz :(
Szia
Köszönöm a képet ,de viszont amit pirossal bekarikáztam az egy sérülés igaz ? megmérnéd nekem amit kékkel karikáztam, hogy a külső kör átmérője menyi? ha lehet erre az email címre: ------lajt22@citromail.hu---- írj a továbbiakban. köszönöm
Valakinek van ötlete ennek a hibának az orvoslására?
A jelenség: ha lehúzom a tankról a csokikat így kiakad az üzemanyagszintmérő. De ha rajta van akkor szimplán nem mutat semmit, mintha rá se adnám a gyújtást. A hőfokmérő meg egyáltalán nem csinál semmit. Csak ha lehúzom és hozzádörzsölöm a hőgombához, de nem a tetejére ahová rá kell dugni hanem a csavar részére amivel ki lehet venni, vagy a hengerhez, kicsit megmoccan de szintén semmi.
Érdeklődöm hogy Wind 125-öshöz (89-es évjáratú) van-e valakinek hátsó telója ? Kit tudtok ajánlani, ahol ilyet frankón-korrektül megcsinálnak és lehetőleg az ár nem a csillagos ég ? Kb mennyiből lehet megcsinálni ? (a teló maga, illetve a beszerelés ára?)
Fórum hozzászólásokat olvasgatva úgy tűnik, mintha ez a hátsó teló a Wind125 "gyenge pontja" lenne.. amolyan típushiba-szerűség.. vagy tévedek ? (Nem ismerem a motort, csak próbálom megismerni.)
Valakinek van 125-ös Tuareghez önindító, henger(jó állapotú vagy új)és első lámpa(búra vagy egész).127 Rotax blokkos.
Gyújtás nélkül!
Önindítóval+ 24-es Dellorto karburátor+ szívócsonk+ power( nem elektromos)
Ár: 60.000 Forint
Email: olasz.alkatresz@freemail.hu
motoplat gyújtás beállítás hogyan?
igazából nekem egy rotax 127 es blokkon van , de ugyanez a 6 v motoplat electronico gyújtás. szét volt szedve a motor és a gyujtás nincs megjelölve hogy hogyan is kellet volna neki állnia tudsz tud valaki segiteni? Meg igazából van szikra ,de gyenge szóval ha meg is fogom nem lehet érezni hogy áthúz :(
Köszönöm a képet ,de viszont amit pirossal bekarikáztam az egy sérülés igaz ? megmérnéd nekem amit kékkel karikáztam, hogy a külső kör átmérője menyi? ha lehet erre az email címre: ------lajt22@citromail.hu---- írj a továbbiakban. köszönöm
Dellorto 34-es előnybe!
Képes ajánlatokat várok (kivül, belül)
van müszerfalam ha kel
A jelenség: ha lehúzom a tankról a csokikat így kiakad az üzemanyagszintmérő. De ha rajta van akkor szimplán nem mutat semmit, mintha rá se adnám a gyújtást. A hőfokmérő meg egyáltalán nem csinál semmit. Csak ha lehúzom és hozzádörzsölöm a hőgombához, de nem a tetejére ahová rá kell dugni hanem a csavar részére amivel ki lehet venni, vagy a hengerhez, kicsit megmoccan de szintén semmi.
Ha valakinek van rotax 127 (rave) hengere, ne tartsa magában, érdekel.Új,vagy nagyon jó állapotú használt.
keresek Tuareg 600-as utas lábtartót, ha valakinek van elbontott, kérem jelentkezzen!
Üdv.
Gergely