Egy ronda ideiglenes festékkel felkerült a Pegasora az első sárvédőm. Igaz, rájöttem, hogy természetesen valami nem stimmel. Nem ugyan olyan felfogatás van a sárvédőn mint a teleszkópon. De hát én ezt már megszoktam.. Ideiglenesen megoldottam azt is. Aztán majd házilag megoldom én is.
A teleszkópon befele a szár 2 oldalán (elején és a hátulján) van 2-2 lyuk amibe belemenne a csavar. Na hát a sárvédőn csak 1-1 lyuk van felfogatás céljából, ráadásul 2-3 centivel átlóban arrébb..
Nem mintha nagyon meglepődnék a "szerencsémen" vagy esetleg lehetőségem lenne venni újat, csak érdeklődnék olyanoktól akiknek I.E-je van, hogy melyik alkatrész az, ami ténylegesen oda tartozik?
Az igaz, hogy van addig még idő, de tavaly is fél évvel előtte megterveztük és az utolsó pillanatban lett elhalasztva. Tavaly előtt pedig 2-3 hónappal előtte írtuk ki, de elég kevesen voltunk.
Szerintem már most is bőven későn vagyok a szervezéssel. Én megkezdtem, de rám sem szagolt senki sajnos. :/
Először is ha rx-et szerettél volna akkor miért nem vettél azt? :)
A másik: nem tartom valószínűnek, hogy egyezik a váz, mivel mégiscsak egy eduro-ról és egy túramotorról beszélünk, még ha a blokk ugyan az is. Még csak a Pegaso 125 és a Tuareg 125-nek sem ugyan az a váza.
A harmadik kérdés, hogy hogy nézne ki vele. De persze bármi megoldható. Láttam már pár "házi csodát".
A kérdésem a következő lenne: adott egy 89-es tuareg wind (125ccm)
jó ez a forma meg minden, de az rx formája jobban tetszik. A kettő váza nagyjából ugyanolyan azt hiszem, kivéve az ülésvas vége. Lehetséges volna, hogy az rx idomjait rárakjam a tuaregemre?
Na.. grat :D
A lényeg, hogy átment a gép.. :D A többi lényegtelen. :D
Amúgy az enyém még fékpadot is távolról látott.. én ahogy betoltam a műhelybe, úgy toltam ki. Közben be sem indítottam. :D
Az viszont elég fura. Nekem a tuareg nem csinált ilyet soha. Olyan volt, hogy nem volt elég sűrű az olaj, és eléggé csúszott, (az sem kellemes.. :D) de ilyen még nem, hogy összeáll.. Mióta van benne az az olaj?
Viktor, ma levizsgázott a kicsike.
Fékpadra tették csak, nagyon egyenletesen fut az első kerék!
Ezen kívül mást meg sem néztek.
Pár nappal ezelőtt kapott a himbarendszer új perselyeket, zsírozhatóra megcsinálva.
De viszont tegnap megszívatott a kuplung. Kintről bármit csináltam vele nem oldott szét....
A vége az lett, hogy le kellett vegyem az oldaldeknit és megnézni mi a gond.
Hát a lamellák össze voltak ragadva teljesen... Csavarhúzóval kellett szét feszegetnem őket.
Márciusban ment utoljára, akkor jó volt.
Aztán összeraktam és jó lett. Olaj, Castrol négyütemű motorkerékpár motorba való van benne, direkt kihangsúlyozott volt rajta, hogy olajfürdős kuplunghoz! Az oké, hogy ne csússzon tőle a kuplung, de azért összeragadni sem kellene...
Majd most lefogom cserélni. Amúgy zöld színe van a mostaninak, de mitől...? Víztől szürke lesz, de zöld...
Addig még van egy kis időnk, majd azért ki kellene találni a dolgokat, hogy legyen is belőle valami majd...
Bejáratott helyem van ilyen téren. :D
De fékerőt mérnek. És most legalább majd kiderül, hogy hogy sikerült az első kerék újrafűzése egy másik ráffal. :)
A régi dobott, rendesen. :D
Hali. tudom hogy nem a kérdésedhez kapcsolódik , de azt szeretném megkérdezni , hogy tudnál nekem képet készíteni a fesszbályzóról? hogy melyik kábel hova megy? Nagyon megköszönném!
Szép napot ! ;)
Van egy 125-ös tuaregem rotax 127 van benne, és indulásnál rángat a motor menet közben nem csinálja, csak mikor egyesből indulok. Mitöl csinálhatja ezt? Van egy barátom neki is 127 van a motorjában és neki is ugyanezt produkálja, csak nekem erőteljesebben rángat indulásnál mint neki. Mit lehet ez ellen kezdeni, mert nagyon idegesítő.? Vagy ez minden apriliánál így van? Yamaháról ültem át..
Épp motorvásárlás előtt állok, és gyerekkori álmom egy Tuareget vezetni... egyelőre még 50-eset vezethetek csak, 29 éves létemre nyáron/ősszel akarom lerakni a jogsit felsőbb kategóriákra. Első váltós motorom lenne, még csak robogóztam. Találtam is egy jó példányt, jó állapotban is van, 4 sebességes, 1990-es évjárat. Ti ajánlanátok kezdő motornak? Városban rohangálásra kéne illetve kisebb kirándulásokra (bár amilyen őrült vagyok néha, nem csak kisebb lenne az... ). Kicsit tartok, hogy esetleg kevés a 4 sebesség.
Még én sem tudom előre, hogy mi lesz a nyáron, de gondoltuk, ha előre kiírunk egy időpontot, akkor könnyebben el tudja mindenki intézni a szabikat meg minden mást.
A tavalyi találkozót is elhalasztottuk úgy emlékszem, de ezt szeretném a megbeszélt időben megtartani. Persze lehet más is, a megbeszélt idő. :)
Ha olyan helyre viszed mint én, akkor nem kell sok mindentől félned.. :D
Ugye műszaki előtt kicseréltem az első lámpát, így semmi hibát nem találtak a motoron. Valami ilyesmit mondtak, hogy tökéletes állapotban van. :D
(Bár hozzátenném, hogy a vizsga alatt a fényszórókon, a gumin és a "számokon" kívül semmit nem néztek meg. Futópadot is csak tisztes távolból látott :D )
Nincs mit!
Annyira tekertem be, hogy szineljen a piros kupak és a fedél válla. Így kb. ez 7000 f/p körül nyit.
Elvileg a nyitási fordulaton már nem igen szabadna neki pulzálnia, mert olyan rövid idő alatt következik az újbóli kipufogás, hogy nincs rá ideje talán. :) Meg a gumimembrán vagyis "ballon" gyárilag nevezve, azért kell, mert van egy pici furat, ahol beáramoltatják belé a kipufogógázt és az is segít nyitni, nem csak a szelepnyelv felületére gyakorolt nyomás.
Vedd ki a hengerből az egészet és szépen tisztogasd le. Arra kis furatra is figyelj, az is tiszta legyen!
hűűű a francba a nyarat még nem tudom előre mi lesz..... egy biztos, hogy húzós és nem tudom mikor érek rá.
Jó lenne már elmenni egy találkozóra, mert a tavalyit ki kellett hagynunk sokunknak az időjárás miatt sajnos....
Amúgy benne vagyok.
Jövőhéten megy műszakira a Tuareg. Olyan mintha nemrég lett volna az előző... hamar elment ez a két év.
A teleszkópon befele a szár 2 oldalán (elején és a hátulján) van 2-2 lyuk amibe belemenne a csavar. Na hát a sárvédőn csak 1-1 lyuk van felfogatás céljából, ráadásul 2-3 centivel átlóban arrébb..
Nem mintha nagyon meglepődnék a "szerencsémen" vagy esetleg lehetőségem lenne venni újat, csak érdeklődnék olyanoktól akiknek I.E-je van, hogy melyik alkatrész az, ami ténylegesen oda tartozik?