jelenleg szerelőnél van,szabadonfutó felújítás,fékek egyebek átnézése,megy műszakira köv.hónapban.Ha hétvégén hazaér küldöm a képet.Ez előtt nekem is volt egy 125 windem nagyon sz...r állapotban volt megcsináltam-tuk és beleszerettem,de ő sajna papír nélküli volt és volt egy balesetem "autóssal"szerencsére megúsztam,de megijedtem és eladtam.Azóta kerestem ilyet mármint 350-est és wind,de őt sikerült,természetesen nem bánom.
Szeva küldöm a képet amint itthon a gép.
Sziasztok.
350 es tuaregről elhagytam a felső lánckoptatómat.hol tudok ilyet szerezni vagy miből lehetne csinálni?
linkeltem egy képet,szerintem ilyen lehetett rajta.köszönöm
Rendszámos a 350-es Tuareged?
Ez tényleg csodaszámba megy. Egy képet kérhetek róla, ha nem nagy kérés?
Ha ide nem akarod, akkor küld el üzenetben, adatlapomon a mail cím.
Kíváncsi vagyok rá. Egyet láttam eddig életemben azt is 20 méterről és elhúzott a városban. Egy bizonyos piros színűt, amit hirdettek a képesmotoron sokáig.
Szia!
A kérdésed egyben a válaszod is.Majdnem 2 évig vadásztam erre is,nem teljesen ilyet akartam de van benne fantázia,nagyon kevés a jó állapotú papíros gép.
üdv
Pubi
Én azt az egyet nem értem, hogy hogyha nem tetszik így ezekkel az idomokkal, akkor miért ezt kell venni? Miért nem azt, aminek tetszik az idomja is?
Ezért nincs már a piacon egy normális Tuareg sem.
hát 10w40-el sem oldott rögtön, sőt még tovább tartott mire használhattam, viszont menet közben csúszott mint az állat
sajnos akkor ebből lamella csere lesz hála az előző tulaj gondos olajcseréjének...
de legalább pöpec lesz :D
köszi a választ! ;)
hat a 80w90 az mi valto vagy hajtomu olaj lehet... azzal elofordulhat hogy nem old rendesen a kuplung
10w40 motorolajjal nincs ilyen gondod nekem az osszes 125 rotaxban az volt es sose volt gond, es tobb embernek is igy van itt
sziasztok!
nem tudom hogy probléma-e vagy csak szőrszál hasogatás, de nekem indítás után el kell teljen egy 20-30 másodperc, mire old a kuplungom(kiemel).
Ez normális ? kb 1000 -el ezelőtt cseréltem olajat(80w90).
mar ne is haragudj de nem hordom a zsebemben a lehuzot egy tolomerovel egyutt.... egyebkent meg le lehet merni a lendkereken is a menetet, az meg hogy jobbos vagy balos eleg jol latszik. apriliak jobbosak, hondanal gyakrabb a balos...
sziasztok.
aprilia tuareg 35re szeretnék valami más tankot mert ez a 30 literes szerintem ormótlan,melyik motoré stimmel rá?esetleg valakinek nincs eladő,főként az etx-ét tenném rá.köszönöm
sajat tapasztalatom nem sok van a pirelli scorpionnal, volt mar motoromon de nem sokat mentem azzal a motorral. nekem dunlop trailmax volt a mocin 3 evig, mikor defektes lett a hatso es hazajottem vele 180 km-t full laposan, kibirta hogy nem szakadt le es a felninek nem lett baja, utana is olyat vettem ra.
elotte volt metzeller endurance, az nekem vizes uton csuszkalt. de lehet hogy csak azert mert kopottas is volt mar es kicsit ki is volt kemenyedve sztem. par honap utan le csereltem a dunlopra amit en csak ajanlani tudok.
a mitas gumik se rosszak ar ertek aranyban, csak kicsit lagyabbak ezert jobban kopnak, de olcsobb is egy dunlop vagy metzellernel.
Nekem is gyanús volt, mert egyszerűen nem tudtam/tudom elképzelni, hogy mi lehet a baj, de a légtelenítő csavart kicserélem, hátha az volt a ludas, mindent ki kell próbálni.
Egyébként a gumiról van valami véleményed? Neked milyen van fent?
Még egyszer köszi a választ!
ilyennel meg nem talalkoztam, de sok variacio nem lehet. valahol fellevegosodik a rendszer, elmegy az olaj, keves az olaj...
legtelenites utan kello kemenyseget erzel behuzott feknel?
a fekcsovet erdemes atnezni nem e ereszt vhol, illeszteseket, ha ezek jok akkor pedig a karmanytukat.
engem szivatott mar korabban a legtelenito csavar is, el volt oxidalodva a vege es nem zart rendesen, igy fellevegosodott es szar lett a fek egy het alatt. de az szereles utan jott elo nekem.
ha magatol jott elo akkor vagy anyagkopas vagy vmi serules lehet az oka sztem, bar az felettebb gyanus hogy mind a 2 feken egyszerre
Sziasztok!
Van egy Pegaso-m, elmentem vele egy túrára, majd beállítottam a garázsba. 2 hét múlva előszedtem, és nem volt hátsó fékem, légtelenítettem utána minden jó volt, majd 2 hét múlva megint nem volt hátsó fékem, és az elsőnél is ugyanez a probléma. Kicseréltem a fékmunkahengert, légtelenítettem, de most már egyáltalán nincs fék, hiába légtelenítek.
Valakinek van valamilyen ötlete, hogy mi lehet a baj? Vagy valakinek volt már hasonló problémája?
Más: ki milyen gumit ajánl rá? Most Pireli scorpion trrail van rajta, nekem kicsit semmilyen, de vizes úton jobban tapad, mint vártam.
Előre is köszi a válaszokat!
Szeva küldöm a képet amint itthon a gép.