köszi a választ :)
az enyém annyiban különbözik ez esetben az rs(92-96), rx, pegaso, tuareg rally -tól, hogy gyárilag 28-as karbival van szerelve, ezért csak 25 ló és nem 34
viszont azt nem értem, hogy pl az rs-ek esznek 6 liter körül nagyobb karbial, míg az enyém megeszi a 8-at símán
Üdv köztünk :)
Olaj: Én annó 15W40-eset vettem bele és nekem tökéletesen működött a kuplung :) Azt hiszem, hogy az is repsol volt.
Arrow rendszer: Itt egyedül a vázra való felfogatással lehetnek gondjaid, ha egy 125-ös Pegasoról leszerelt rendszerről van szó.
Henger: Csak annyit kell figyelned, hogy ugyan azzal a blokkal legyen szerelve. (rotax122,rotax123,rotax127)
Hozzáteszem, hogy semmivel nem erősebb a Pegaso, sőt, ég az rs sem. Ha mindegyiket rotax 123-mas blokkal szerelték, akkor onnantól már csak a fogaskerekek, anyag ellátás és a súly játszik közre. :)
Sziasztok!
milyen olajat ajánlotok rotax123-ba (tuareg wind '89)
most 10W40 repsol van benne de csúszik a kuplung...eléggé csúszik a kuplug :D
továbbá egy pegaso-ra szánt arrow rendszer/dob megfelelő lehet rá (most kerül majd fel rá a 34-es karbi)
no meg az utolsó kérdés, a pegaso illetve a tuareg hengere közt van valami különbség? arra akarok kijukadni, hogy ha felteszek egy 34-es karbit (és persze beállítom) akkor elérhetem vele ugyanazt az erőt, mint a pl a pegaso vagy a hasonló blokkal szerelt rs?
tudom hülye kérdések, de kérlek legyetek elnézők :D
Nem tűnik rossznak. ez az a "mártogatós" festés? Erről már láttam dokumentációt. Elég poén ahogy készítik.
Hát ha reális áron el tudja nekem készíteni azt a pár darab matricát akkor mindenképp érdekel. Kókány munkát nem szerenék a motoron, ezért keresgélek mindenhol, hogy ki tudná reális áron és jól megcsinálni..
Találtam pár online matricagyártót, de nem nyerték el a tetszésemet..
A VTN jelenleg a legkirályabb eljárás. Lényegében egy (lakkozott) fóliaréteg, ami teljesen befed bármilyen 3D formát. Az autókban lévő "faberakás", meg díszlécek is mind így készülnek. Különböző mintákban létezik, ami nekem is nagyon bejön az a karbon: https://fbcdn-sphotos-e-a.akam...
Kollégám ajánlott egy matricázót, aki gyártott már neki egyedi matricát autóra. Állítólag elküldöd neki a képet, meg a méreteket, és elkészíti. Privátban elküldöm a nevét, adatlapját, ha érdekel.
Sziasztok segítség kellene egy rotax 127 blokk kuplunk beállításánál pontosabban a kuplungnál a rúgós részt mennyire kell lehúzni.
Fontos lenne ha valaki bármien infót vagy tapasztalatott megosztana velem. Előre is köszönöm s szép napot ! :D
125ccm Aprilia Tuareg Rally minden alkatrésze eladó! Ezen felül bármilyen 125ccm Aprilia Tuareg Rally és Tuareg Wind alkatrészre szükséged van, keress nyugodtan!
patvaros87@gmail.com
Én is a legyártatáson gondolkozom, csak még nem találtam hozzá megfelelő céget, akinek már megvannak a méretei és már csinált hasonlót (itt a környéken). Mi az a VTN fólia?
Air Brush-t szerettem volna a tuaregre is, de azt általában inkább olyanokra szokták használni ahol nonfik, vagy esetlegesen szép minták vannak, de én szeretném a "full gyári" matricaszettet reprodukálni. :D
36 még mindig nagyon sok érte szerintem is, de mégsem 256.. :D
Nem olvastam most végig a fórumot, de ha jól tippelem, akkor Pegaso matrica szettet keresel. Valahol találtam régen 36e Ft körül, bár én azt is sokalltam érte. Másik lehetőség, hogy legyártatod. Szerintem olcsóbban kijössz. Vagy VTN fólia, vagy AIR Brush. És akkor szép is lesz legalább.
Itt a válasz! Ugyan ilyen gyári gyujtásom volt! Dobd ki! Szakadás van benne! Nem azèrt indul mert állitasz az alapon,hanem mert kihül a tekercs! Tegyèl rá egy RX tekercset meg lendkereket,mert ennek a mágneskereke kicsi rá! Vagy keresgethetszilyen tekercset,de csekèly az esèlye hogy lesz! Ha meg igen az sem lesz tuti hosszu èletű már! Nekem is ezt csinálta,majd leègett ès annyi!
Máshol is ennyiért van, tehát komolyan gondolták... De mégis hogy? 400-ba kerül a motor, az új MATRICA szett, pedig 256. értem. Tehát amikor a motrot vettem, akkor abból csak a matrica volt 256.. :DD
az enyém annyiban különbözik ez esetben az rs(92-96), rx, pegaso, tuareg rally -tól, hogy gyárilag 28-as karbival van szerelve, ezért csak 25 ló és nem 34
viszont azt nem értem, hogy pl az rs-ek esznek 6 liter körül nagyobb karbial, míg az enyém megeszi a 8-at símán
Olaj: Én annó 15W40-eset vettem bele és nekem tökéletesen működött a kuplung :) Azt hiszem, hogy az is repsol volt.
Arrow rendszer: Itt egyedül a vázra való felfogatással lehetnek gondjaid, ha egy 125-ös Pegasoról leszerelt rendszerről van szó.
Henger: Csak annyit kell figyelned, hogy ugyan azzal a blokkal legyen szerelve. (rotax122,rotax123,rotax127)
Hozzáteszem, hogy semmivel nem erősebb a Pegaso, sőt, ég az rs sem. Ha mindegyiket rotax 123-mas blokkal szerelték, akkor onnantól már csak a fogaskerekek, anyag ellátás és a súly játszik közre. :)
milyen olajat ajánlotok rotax123-ba (tuareg wind '89)
most 10W40 repsol van benne de csúszik a kuplung...eléggé csúszik a kuplug :D
továbbá egy pegaso-ra szánt arrow rendszer/dob megfelelő lehet rá (most kerül majd fel rá a 34-es karbi)
no meg az utolsó kérdés, a pegaso illetve a tuareg hengere közt van valami különbség? arra akarok kijukadni, hogy ha felteszek egy 34-es karbit (és persze beállítom) akkor elérhetem vele ugyanazt az erőt, mint a pl a pegaso vagy a hasonló blokkal szerelt rs?
tudom hülye kérdések, de kérlek legyetek elnézők :D
nincs veletlenul valakinek hatso fektarcsaja elado tuareg rallyhez?
Hát ha reális áron el tudja nekem készíteni azt a pár darab matricát akkor mindenképp érdekel. Kókány munkát nem szerenék a motoron, ezért keresgélek mindenhol, hogy ki tudná reális áron és jól megcsinálni..
Találtam pár online matricagyártót, de nem nyerték el a tetszésemet..
Kollégám ajánlott egy matricázót, aki gyártott már neki egyedi matricát autóra. Állítólag elküldöd neki a képet, meg a méreteket, és elkészíti. Privátban elküldöm a nevét, adatlapját, ha érdekel.
Fontos lenne ha valaki bármien infót vagy tapasztalatott megosztana velem. Előre is köszönöm s szép napot ! :D
patvaros87@gmail.com
Üdv
Air Brush-t szerettem volna a tuaregre is, de azt általában inkább olyanokra szokták használni ahol nonfik, vagy esetlegesen szép minták vannak, de én szeretném a "full gyári" matricaszettet reprodukálni. :D
36 még mindig nagyon sok érte szerintem is, de mégsem 256.. :D
Nem olvastam most végig a fórumot, de ha jól tippelem, akkor Pegaso matrica szettet keresel. Valahol találtam régen 36e Ft körül, bár én azt is sokalltam érte. Másik lehetőség, hogy legyártatod. Szerintem olcsóbban kijössz. Vagy VTN fólia, vagy AIR Brush. És akkor szép is lesz legalább.
Aztán utána kutatgattam még 1 picit...
http://www.grando.hu/ontapado-...
Máshol is ennyiért van, tehát komolyan gondolták... De mégis hogy? 400-ba kerül a motor, az új MATRICA szett, pedig 256. értem. Tehát amikor a motrot vettem, akkor abból csak a matrica volt 256.. :DD
Szerintem az 5-ös nem kell(ene) a végére az árnak.... kb. az a reális.
Hívd fel, hátha hanyatt vágod magad.
so what?
Bruttó egységár: 256.385Ft /db ?
Csak én látok rosszul, vagy itt valami nagyon el van bökve? :D