ha van a kozelben maszek vizsgaztato hely akkor ott nagy esellyel atmegy igy is
nekem maszeknal megleste a szamokat, lefotozta, fekpadozni kell mindenkepp azt mondta, szabad fullel meghallgatta hogy nem hangos , a lampakra, elektronikakra azt kerdezte hogy "gondolom mukodik rajta minden vilagitas stb?" mondtam hogy persze es bepipalta akar kette is lehetett volna torve a lampam...
nem biztos ugye hogy mindenutt igy megy, de en tuti elmennek a mocival elotte igy egy maszekhoz es megkerdeznem hogy atmenne e nala igy a lampaval rugalmasabbak mint az nkh
vagy marada bontott lampa vetel es csere es tobbe nem lesz gond vele
Igen arra gondoltam. Nekem szokás szerint nem kicsi túra lenne. Majd' 700km egy nap alatt. Egy személlyel lehet bevállalom. Attól is függ, hogy addigra sikerül-e mindent megcsinálni a Pegason, amit tervezek.
Tehát mivel nincs ilyen pegasos a közelemben, még műszaki előtt vennem kell 1 első lámpát.
Hát ez a motor úgy került hozzám, hogy külföldről lett behozva és ahogy megvettem, úgy lett lepapírozva mintha én hoztam volna be Magyarországba. Ez az egész úgy zajlott, hogy egyszer lementem megnézni a motort +leadtam egy kis előleget, másodszor pedig elmentem a maradék zöldhasúval és elhoztam a motort a nevemre írt papírokkal. Tehát nincs kizárva, (sőt, biztos,) hogy van egy kis "finomság" a dologban.
Erre gondoltam én is, hogy lehet belőle gond, csak nem tudtam, hogy mi. Legelőször én is azon gondolkoztam miután itthon megláttam a törzskönyvet, hogy na f***a.. eladni már nem kell a motort... De most, hogy közeledik a legelső műszaki ideje, most kezdtem el gondolkozni rajta, hogy lehet h itt is lesznek gondok..
Ha felügyelethez viszed műszakira, akkor 100% hogy bukik.
Maszek autószerelő műhelyes vizsgáztatóknál elmegy... 90%.
Bár függ mennyire látszik és mekkora az a repedés.
Rexynek igaza van, ha van ismeretségi körben Pega és rááldoz egy napot a gazdája míg átcserélitek és levizsgázik, akkor sima ügyed van.
Az eredetiség vizsga nélkül címszó azért van a törzskönyvben, mert a Te nevedre megkapod a törzskönyvet eredetiség vizsga nélkül, mert az a tulajdonjogodat igazolja. Legalábbis nekünk volt így egy autónk..... Bár ez már régi történet és már a törzskönyv bevezetése előtt a miénk volt. Aztán kapott, mikor bevezették. (mondjuk nem rég vetted pár éve ezt a motort, ha jól emlékszem, ezért érdekes, hogy nincs neki.... vagyis Neked nem kellett elvinned.)
Az eredetiség vizsga pedig, igazolja a jármű azonosítóinak (alvázszám, motorszám) eredetiségét.
Csak -- ha majd el akarod adni, -- akkor kell eredetiségi vizsga is hozzá!
Lehet, hogy lesz gebasz műszakin, és köteleznek integrált műszaki vizsgára.
Nekem a pegat azert nem akartak atengedni,mert a foncsor halvany volt.nem tudom mekkora a repedes,de ha nem megy at,buktad a vizsgadijat.lehet olcsobb lenne bontobaegy lampa,en is ott vettem.bar a tied újabb,lehet hu zosabb az ara.az en regim se jo hozza sajna.
Szerintetek műszakin átmegy a Pega, ha van egy repedés az első lámpán? (Eddig is volt.. már így vettem, de szerintem valakinek muattam is.. :D )
Eddig úgy vettem észre, hogy ha cserélni szeretném akkor nem tudok csak "búrát" cserélni rajta, egy új lámpát venni csak a repedés miatt, pedig elég drága..
Amikor vettem akkor úgy kapott törzskönyvet a motor, hogy szerintem egy "szakember" sem látta, hanem a zöldhasúak beszéltek. A törzskönyvemben is valami olyasmi van írva, hogy "eredetiség vizsga nélkül"
Erre majd kiváncsi leszek, hogy mit mondanak műszakin. Csak az a kérdés, hogy bepróbálkozzak-e ezzel a lámpával, vagy mindenképp venni kellene? :D
nekem maszeknal megleste a szamokat, lefotozta, fekpadozni kell mindenkepp azt mondta, szabad fullel meghallgatta hogy nem hangos , a lampakra, elektronikakra azt kerdezte hogy "gondolom mukodik rajta minden vilagitas stb?" mondtam hogy persze es bepipalta akar kette is lehetett volna torve a lampam...
nem biztos ugye hogy mindenutt igy megy, de en tuti elmennek a mocival elotte igy egy maszekhoz es megkerdeznem hogy atmenne e nala igy a lampaval rugalmasabbak mint az nkh
vagy marada bontott lampa vetel es csere es tobbe nem lesz gond vele