Én talán két éve csináltam ilyet, hagyományos telós nem fordított. (lemeztankos Wind, 127-es rotax)
Valami olyan írás találtam, hogy 4,5 dl kell száranként. Annyit töltöttem bele, olyan kemény lett mint a beton. :D
Hátrameneti irányba legalul van két leeresztő csavar, mindkettőből eresztettem le valamennyit, és szépen puhább lett.
Pont megfelelő keménységűre sikerült.
10W-s olaj ment bele.
7dl kb ,de csak kinyomkodtam ,nem szedtem szét a rugós részt alul pedig van a légtelenítő,v mi felfordítottam és lassan ahogy nyomtam kijott a maradék levegő.nemtom mennyire szakszerű de most elég kemény lett,sztem 5w olaj jobb lenne neki egyébként
Hali! tegnap telószimeringet cseréltem ,életemben először,lehet ennek betudható hogy akkora szopás volt 10w olaj lett belerakva de nem tetszik,sztem túl kemény lett,nagyon fix az eleje sztem így nem terepre való,de lehet csak szokatlan
van 2 db gyari csonkom. kicsi repedezettseg van a kulsejen mint mindnek ilyen korban de emlekezetemszerint eleg jo allapotu. ha gondolod megdurom a cuccok kozott aztan legfenykepezem neked. 94esrol valo pont.
Írod, hogy ugye henger csere stb.
Nem úgy jártál véletlenül mint a múltkor amit privátba beszéltünk meg, hogy a hengertalp tömítésnél beszivárog a fagyálló?
Mondjuk az állóhelyben is bemenne és feltelne a forgattyús ház, de nem-e az van, hogy csak mikor leszív a forgattyúsházba, akkor tud az is bemenni? Mert vízzel nem megy ugye és a kipun folyik..
Vagy nem tudom nézted-e, váltóolaj nem hiányzik? Bár az megint meg mutatná magát, mert füstölne mint a fene.
Attól is mehet szarul, hogy mondjuk a gyújtás felőli szimering rossz és nem tud normálisan kialakulni az elősűrítés, de akkor nem menne tele benzinnel mondjuk...
Nehéz ügy ez, mert csak találgatunk innen.
Főtengelye az milyen, van benne ilyen műanyag dugó vagy ilyesmi? Tudod mint a nagy tuningosok szokták parafázni meg ilyen dolgok? :D
Próbálj az előgyújtással játszani. Mindent kicseréltél csak a forgattyús ház maradt a régi. Azon meg mi romlik el.... hacsak nincs valami repedés rajta vagy nem tudom.
Holnap lesz időm szètberhelni! Ujbol kezdem az egèszet! Kiderül kinek lesz igaza srácok! Valami láthato helyen kell hogy gond legyen benne mert minimális falstol igy nem csinálna! Vagy a kompresszio megy el valahol,vagy valahol nagyot sziv de nem a karbibol az tuti! Muszály leszek mostmár szètbontani,mert a karbit meg a hengert a gyujtással lezongoráztam már 100-szor! Tűt leraktam,kissebb fuvokák! Joval kisebbek! Lassan már egy Babettában nagyobbak lesznek mint ebben! Ha igy menne az csoda lenne lassan! Fogyasztana vagy 1.5 lityit 100-on! Pedig ez megitta a 6lityot is èppen ha ugy gondolta(m)! :)) Olajpumpát nem használok! Magamnak keverek benzint! Ez rezos nem poweres,de igy is megy rendesen! Vagy is most pont meg sem bir mozdulni! ;D Na holnap belemászok! Muszály lesz mert megyek vissza nemsokára Ausztriába!
Lehet hülye kérdés,de a dugattyúd szimetrikus,v ablakolt? az is lehet benne fordítva,esetleg a blokk illesztésénél váltóolajat szív? csak tapogatózok,látni kellene :)
Halihó ha a subert esetleg lejjebb rakod? nekem azzal volt a baj hogy maxon fentvolt mikor vettem,akadozott stb,v az olajzo sokat adagol? osszevan jelolve,hova kell allitani,ha berakom egy fordulatot tekerni kell rajt ugy feszul a kar rendesen. az olaj nekem is csopog,de jol megy 6bar a kompressziom még igy is használható rotax 123 van nekem bent
Szia!
Kinyirok valakit a szimeringesnèl ha az szopat! Mindent cserèltem a blokkban! Kèrnem kell egy mèrőt gyorsba mig itthon vagyok! Bár már vègigzongoráztam minden ilyen dolgot meg hasonlot de ugy látszik előlről kell kezdeni mindent!
Simsonnál is volt ilyen gondom régebben.Ott a főtengely szimering volt gyári hibás.Csere után minden klappolt.Kompresszió mérés elárulja.
50-es AF1, 9bar kompresszió.Most lett mérve.Tökéletesen működik.
Csak viszonyítás képp írtam.
Nekem is volt erre sanszom hogy kevés a levegő igy levettem a házrol direktben szivjon! De nem változott! kompresszionak lennie kell hisz uj!
DE azt mondod,lehet NEM sűrit eleget? A prés hézagot nem néztem! Más lenne?! A gyula 3mm-re van előben! Arra sanszolsz,hogy keveset sűritene és csak benzint kap levegőt nem sziv eleget?! Az se érdekel ha szét kell boritani megint darabjaira! ha van még ötlet toljátok nyugodtan! Egy tank benya a jutalom!
Levegőt kap? olajjal áztatod a légszűrő szivacsot?
Szóval minden cserés. Akkor gyújtás is.
Gyújtással mi a helyzet? FHP előtt, hol a szikra?
Nem értem mi a fene változhatott meg így, hogy a régi cuccokkal sem megy már....
Én a gyújtásra tudok gondolni egyelőre.
Hoppá, és a hengerfejjel mi a helyzet? Préstáv? Kompresszió a régihez képest nagyobb az új hengerrel, dugóval?
De tényleg olyan, mintha levegőt nem kapna. A légszűrő dobozon a levegőbeszívást nem gátolja semmi? rongy. stb.? Bár ez nagy amatőr hiba lenne, ami rád nem vall. :)
AF1 első-hátsó kerék+a hátsó "villa"mennyi lenne?
Valami olyan írás találtam, hogy 4,5 dl kell száranként. Annyit töltöttem bele, olyan kemény lett mint a beton. :D
Hátrameneti irányba legalul van két leeresztő csavar, mindkettőből eresztettem le valamennyit, és szépen puhább lett.
Pont megfelelő keménységűre sikerült.
10W-s olaj ment bele.
Minden ALKATRÉSZ KEDVEZMÉNYES ÁRON!
Eladó Aprilia Rotax 123 termékek!
Olaszországból 1db Aprilia AF1 Sintesi és 2db Tuareg Wind!
-Gyári Kipufogó rendszerek
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok(terep-utcai 17"), kerekek
-Elektromos power egységek elektronikával vagy nélküle
-Idomgarnitúrák (Tuareg gyári:zöld-fehér, sárga)
-Műszerfalak
-Első teleszkóp, hátsó rugóstagok
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Email: olasz.alkatresz@freemail.hu
Mobil: 06-30-403-6551
KÖszönöm
Nem úgy jártál véletlenül mint a múltkor amit privátba beszéltünk meg, hogy a hengertalp tömítésnél beszivárog a fagyálló?
Mondjuk az állóhelyben is bemenne és feltelne a forgattyús ház, de nem-e az van, hogy csak mikor leszív a forgattyúsházba, akkor tud az is bemenni? Mert vízzel nem megy ugye és a kipun folyik..
Vagy nem tudom nézted-e, váltóolaj nem hiányzik? Bár az megint meg mutatná magát, mert füstölne mint a fene.
Attól is mehet szarul, hogy mondjuk a gyújtás felőli szimering rossz és nem tud normálisan kialakulni az elősűrítés, de akkor nem menne tele benzinnel mondjuk...
Nehéz ügy ez, mert csak találgatunk innen.
Főtengelye az milyen, van benne ilyen műanyag dugó vagy ilyesmi? Tudod mint a nagy tuningosok szokták parafázni meg ilyen dolgok? :D
Próbálj az előgyújtással játszani. Mindent kicseréltél csak a forgattyús ház maradt a régi. Azon meg mi romlik el.... hacsak nincs valami repedés rajta vagy nem tudom.
Tudnak esetleg valaki segíteni PEGASO 650 alkatrészek ügyében?
Köszi előre is.
Kinyirok valakit a szimeringesnèl ha az szopat! Mindent cserèltem a blokkban! Kèrnem kell egy mèrőt gyorsba mig itthon vagyok! Bár már vègigzongoráztam minden ilyen dolgot meg hasonlot de ugy látszik előlről kell kezdeni mindent!
50-es AF1, 9bar kompresszió.Most lett mérve.Tökéletesen működik.
Csak viszonyítás képp írtam.
DE azt mondod,lehet NEM sűrit eleget? A prés hézagot nem néztem! Más lenne?! A gyula 3mm-re van előben! Arra sanszolsz,hogy keveset sűritene és csak benzint kap levegőt nem sziv eleget?! Az se érdekel ha szét kell boritani megint darabjaira! ha van még ötlet toljátok nyugodtan! Egy tank benya a jutalom!
Levegőt kap? olajjal áztatod a légszűrő szivacsot?
Szóval minden cserés. Akkor gyújtás is.
Gyújtással mi a helyzet? FHP előtt, hol a szikra?
Nem értem mi a fene változhatott meg így, hogy a régi cuccokkal sem megy már....
Én a gyújtásra tudok gondolni egyelőre.
Hoppá, és a hengerfejjel mi a helyzet? Préstáv? Kompresszió a régihez képest nagyobb az új hengerrel, dugóval?
De tényleg olyan, mintha levegőt nem kapna. A légszűrő dobozon a levegőbeszívást nem gátolja semmi? rongy. stb.? Bár ez nagy amatőr hiba lenne, ami rád nem vall. :)