Valószínűleg lesz tervezve, csak még nem kezdtük el. :)
Pontosan melyik túrára gondoltál ezen a weboldalon?
Mert ami a linkedben van dátum:2014_02_12, tehát arra már nem megyünk. ;) :D
Illetve bontott alkatrész, 125ccm Apriliához, az összes tipusához még mindig a legjobb áron, és a legrégebbtől itt a fórumon is! Bármi amit keresel megtalálod nálam.
Érdeklődni az adatlapomon lévő elérhetőségeken!
Amal Sem Sweden elektronika(gyujtotrafó), vadonatúj, gyárinál sokkal megbizhatóbb, folytás nélküliek, örök életüek.
A képen gyári látható annak helyére rakható fel, vezeték szin kiosztás is ugyan az, igy gyerek játék a beszerelés. Bármilyen szinű helyett felrakható, ha mégsem ez lenne a baja a motorodnak vagy nem lenne jó hozzá vissza vásárlom, és garancia! ára: 17000Ft/db
Az a poén, hogy ha egyszer ez így rájön, akkor addig nem indul el amíg szét nem szedem és meg nem tisztítom a gyertyát.. de ahogy visszarakom a helyére, pipa fel és pöccre indul.. alig teker valamit és már be is indult..
Azt nekem is csinálta/csinálja általában h többször kell elindítani, de ez természetes. ezzel nincs is gondom..
A szivató az biztos, hogy jó, mert amikor megy, akkor nagyon szépen tudom vele szabályozni h mikor mennyit adjon.
A vészleállító megint nem lehet kontaktos, mert akkor akkor is megállna ha megyek vele. Pedig ha egyszer megcsinálom akkor 1-2 napig semmi baja nincs. nagyon szépen indul, szépen megy, semmi megtorpanás meg semmi.
Ugye ha kontaktos lenne akkor legalább megtorpanna néha a motor.
Én is végigjártam a fejemben a lehetőségeket, de kb csak a karbira tudok gondolni.. Mindenki más is mondja, hogy ez nem lehet karbi, de hát akkor mi más?
Ezt tartottam én is a legelfogadhatóbb magyarázatnak, hogy valahogy a 'legutolsó' leállításnál, vagy annál az indításnál tömődik el valami..
Ez a legrosszabb.. ha legalább tudnám h mi a baja, vagy tudnám, hogy nem megy, akkor nyugodtabb lennék. De így, hogy minden indításnál csak imádkozni tudok, hogy elinduljon.. Így elég necces, főleg ha menni szeretnék valahova időre (mondjuk suliba..)
Akkor te sem unatkozol nagyon :D Hát igen.. az 1 henger az 1 henger.. :D
Èn is leselkedem! ;)
Nekem is alakul már! Jönnek a cuccok egymás után!
Uj terep gummiiii...
Uj karbiiii....
Uj dugóó meg hengeer!
Kirúgják a blokk oldalát majd a lovak benne!
nekem meg szundikal egyenlore. februar vegeig tutira...
hm... jo kerdes mi lehet vele hogy nem indul.
hidegben ha tobbet all akkor van hogy nekem is nehezkesen indul. ami azt jelenti hogy poffen hamar csak utana leall, ezt eljatszom szivaton egy parszor neha mire jarva marad a hideginditasnal.majdnem szivtam is vele januarban mikor mentem vele hogy alig tekert mar az aksi a vegere
de mindig beindul ha kell azert
a szivatod jo?
akkor erdekes a tortenet igazan ugye ha egyik nap csinalja masik nap nem kb... es ugyanolyan ido is van nagyjabol stb....
ha uzemanyagellatasi vagy keverekallitasi problema lenne akkor egyfolytaban csinalna, kiveve ha koszos a karbi es csak neha tomitodik el....
nem kontaktos a veszleallito kapcsolod?
az tuti hogy nem a legjobb karbit szerelni meg nekem se. nem hogy neked nekem leg ki lehet horgaszni vhogy ules es 2-4 idom levetele utan.
engem a bukocsovek szivatnak. tavaly telen volt hegesztve a jobbos. utana nyaron a balos, de osz vegen ismet eltort a balos de nem volt kedvem levenni is hagytam zorogni 2 honapot es most hegesztem majd tavaszra, rem jo lesz vegre.
a jo kis 1hengeres kirazza a dolgokat
Jön.. jön.. Csak a Pegasom 2 naponta kéreti magát..
Pár napja felélesztettem a téli álomból.. (Azért tettem le, mert ugyan ezt csinálta előtte is)
Aksi maxxon, bikázva is csak teker az önindító de semmi röff.. :D
Szétszedem a motort, gyertya ki, gyertya be, pöcc-röff. (2 hónapja vettem új gyertyát is)
Ez mind szép és jó, de ez már nem 1 Simson aminek hozzáférsz a gyertyájához, hanem az ülést és a tankot is le kell kapnom hozzá. :D
Ötletek, hogy hogy tudnám orvosolni a lustaságát? :D (Karbi tisztítás tervezve van csak ahhoz már tényleg az egész motort le kell bontani.. :D)
udv az apriliatulajok vilagaban. sokunknak mar nem tuaregje van itt a topicban. de mindenkinek megvannak meg a regi emlekei a tuareges evekbol
ha a blokkot rendberaktad es az elektronikad is oke akkor megbizhato kis mocid lesz.
nincs kulonosebb extra igenye a tipusnak. a szokasos dolgokra kell figyelni mint az osszes 2t-nel.. jo minosegu olajat megkapja mindig(akar bekeverve vagy olajszivattyuval) es nem lesz gond.
akar ossze is futhatunk vmikor az evben ha sikerul leszervezni egy aprilias talalkozot az idenre is.
Sziasztok ! Tavaj december ota tulajdonosa egy papiros Aprilia ETX Tuaregnek /125ccm/ ! 50.000ért vettem s + 50.000költöttem a blockra /uj dugo ,csapágyak,szimeringek, honolt henger , felujitott főtengely ,tömitések ! / Még kell rá ez az de megy / Már két komoj turát lenyomtam vele / ! Mi avéleményetek a tipusrol ? Mire kell figyelni ?
szinte minden van még 2 motort bontottam el!
sem amal gyújtás alkatrészek is vannak.
tel:0630731623
Valószínűleg lesz tervezve, csak még nem kezdtük el. :)
Pontosan melyik túrára gondoltál ezen a weboldalon?
Mert ami a linkedben van dátum:2014_02_12, tehát arra már nem megyünk. ;) :D
Idén lesz tervezve túra?
Erre jönne valaki? http://www.rsvforum.com/hir.ph...!_2014_02_12&kod=608
Érdeklődni az adatlapomon lévő elérhetőségeken!
patvaros87@gmail.com
A képen gyári látható annak helyére rakható fel, vezeték szin kiosztás is ugyan az, igy gyerek játék a beszerelés. Bármilyen szinű helyett felrakható, ha mégsem ez lenne a baja a motorodnak vagy nem lenne jó hozzá vissza vásárlom, és garancia! ára: 17000Ft/db
képet és árat a pasztor17@freemail.hu-ra várom!
pasztor17@freemail.hu
Minden alkatrésze vihető!
Blokk, gyújtás,futómű, elektronika stb!
olasz.alkatresz@freemail.hu
Azt nekem is csinálta/csinálja általában h többször kell elindítani, de ez természetes. ezzel nincs is gondom..
A szivató az biztos, hogy jó, mert amikor megy, akkor nagyon szépen tudom vele szabályozni h mikor mennyit adjon.
A vészleállító megint nem lehet kontaktos, mert akkor akkor is megállna ha megyek vele. Pedig ha egyszer megcsinálom akkor 1-2 napig semmi baja nincs. nagyon szépen indul, szépen megy, semmi megtorpanás meg semmi.
Ugye ha kontaktos lenne akkor legalább megtorpanna néha a motor.
Én is végigjártam a fejemben a lehetőségeket, de kb csak a karbira tudok gondolni.. Mindenki más is mondja, hogy ez nem lehet karbi, de hát akkor mi más?
Ezt tartottam én is a legelfogadhatóbb magyarázatnak, hogy valahogy a 'legutolsó' leállításnál, vagy annál az indításnál tömődik el valami..
Ez a legrosszabb.. ha legalább tudnám h mi a baja, vagy tudnám, hogy nem megy, akkor nyugodtabb lennék. De így, hogy minden indításnál csak imádkozni tudok, hogy elinduljon.. Így elég necces, főleg ha menni szeretnék valahova időre (mondjuk suliba..)
Akkor te sem unatkozol nagyon :D Hát igen.. az 1 henger az 1 henger.. :D
Nekem is alakul már! Jönnek a cuccok egymás után!
Uj terep gummiiii...
Uj karbiiii....
Uj dugóó meg hengeer!
Kirúgják a blokk oldalát majd a lovak benne!
hm... jo kerdes mi lehet vele hogy nem indul.
hidegben ha tobbet all akkor van hogy nekem is nehezkesen indul. ami azt jelenti hogy poffen hamar csak utana leall, ezt eljatszom szivaton egy parszor neha mire jarva marad a hideginditasnal.majdnem szivtam is vele januarban mikor mentem vele hogy alig tekert mar az aksi a vegere
de mindig beindul ha kell azert
a szivatod jo?
akkor erdekes a tortenet igazan ugye ha egyik nap csinalja masik nap nem kb... es ugyanolyan ido is van nagyjabol stb....
ha uzemanyagellatasi vagy keverekallitasi problema lenne akkor egyfolytaban csinalna, kiveve ha koszos a karbi es csak neha tomitodik el....
nem kontaktos a veszleallito kapcsolod?
az tuti hogy nem a legjobb karbit szerelni meg nekem se. nem hogy neked nekem leg ki lehet horgaszni vhogy ules es 2-4 idom levetele utan.
engem a bukocsovek szivatnak. tavaly telen volt hegesztve a jobbos. utana nyaron a balos, de osz vegen ismet eltort a balos de nem volt kedvem levenni is hagytam zorogni 2 honapot es most hegesztem majd tavaszra, rem jo lesz vegre.
a jo kis 1hengeres kirazza a dolgokat
Pár napja felélesztettem a téli álomból.. (Azért tettem le, mert ugyan ezt csinálta előtte is)
Aksi maxxon, bikázva is csak teker az önindító de semmi röff.. :D
Szétszedem a motort, gyertya ki, gyertya be, pöcc-röff. (2 hónapja vettem új gyertyát is)
Ez mind szép és jó, de ez már nem 1 Simson aminek hozzáférsz a gyertyájához, hanem az ülést és a tankot is le kell kapnom hozzá. :D
Ötletek, hogy hogy tudnám orvosolni a lustaságát? :D (Karbi tisztítás tervezve van csak ahhoz már tényleg az egész motort le kell bontani.. :D)
nagy a csend mostansag. bar gondolom nem csak en dolgozok ejjel-nappal
ha a blokkot rendberaktad es az elektronikad is oke akkor megbizhato kis mocid lesz.
nincs kulonosebb extra igenye a tipusnak. a szokasos dolgokra kell figyelni mint az osszes 2t-nel.. jo minosegu olajat megkapja mindig(akar bekeverve vagy olajszivattyuval) es nem lesz gond.
akar ossze is futhatunk vmikor az evben ha sikerul leszervezni egy aprilias talalkozot az idenre is.
Most érkezett frissen Olaszországból Aprilia AF1 Sintesi és 2db Tuareg Wind!
Szinte minden alkatrészeik megvannak!
=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
-Rotax 123-as blokk
-Komplett gyújtás
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok(terep-utcai 17"), kerekek
-Elektromos power egységek elektronikával vagy nélküle
-Idomgarnitúrák (Tuareg gyári:zöld-fehér, sárga)
-Műszerfalak
-Első teleszkóp, hátsó rugóstagok
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Email: olasz.alkatresz@freemail.hu