Heló mindenkinek :)
Új vagyok még fórumon, a motoromat is csak egy hete vettem :) Egy Aprilia pegaso 650-es tulajdonosa lettem :)
vannak vele kissebb gondok, de olcsón sikerült szereznem egy jó barátomtól :)
Vezérlés el volt állitva ezért durrogott és kopogott de rendesen, ez mar beállitva és jar szépen, igen ám, de csak fordulaton, alapjárat nincs ,kis fordulaton menet közben szaggat :/
Már csak a karbi lehet, mivel barátom elárulta hogy egy ismerőse szétszedte és tisztitotta, de nincs beállitva.
Alapjárat állito csavarra nem is reagál, a kérdésem az lenne hogyan kell jól beállitani a karbit, esetleg csak annyira hogy legyen alapjárat ,mégha nem is lenne tökéletesaz sem baj, mert marciusban viszem komplett beállitani, de azert egy normál alapjárat jól jönne :S
Még egy kérdés :) ugye 2 karbis a gép, és 1 henger, a kérdésem az hogy kell karbi szinkron vagy sem? vagy hogy van ez? :/ bocsi, ebben a témában nem vagyok otthon :)
előre is köszi a válaszokat
Elado szeretett motorom ! Müszaki lejárt ,törzskönyvel rendelkezik ,Rendszámos ! Dellorto 34 es karbi ,sachs rs hátso teló,sötétített plexi,jolly moto kipufogó rendszer,erős motor (rotax123),1 éves aksi ! Csak jó minőségű olajl van használva ! A hátsó fékcsövet cserélni kell s egy fényezés nem ártana neki ! Adok hozzá egy teljes idomgarniturát lámpákkal ! 165000 ft ÁR alkuképes ! Csere érdekel aprilia sr 50ccm robogó, használható enduró vagy cross 125ccm től E mail : kufu1984@freemail.hu a telefont nem mindig tudom felvenni !
Szia
Örülök a képeknek, már télleg azt hittem, hogy kihaltak ezek a motorok (bár nem mai darab , tény és való) Nagyon sokat segítenél vele nekem , ha a rezonátorol kb 3 képet ( hogyan illeszekedik a hengerhez , kanyarulat , stb...) Ha jól látható a számsorozat is érdekelne engem! Nagyon fontos és sokat segítenél vele! Köszönöm a segítségedet előre is! ( Netán ha eladnád szívesen megvenném , ha kell tudok helyette adni egy télleg jó állapotban lévő rezonátort , ugyanugy aprilia rezo csak sajna etx-re való. + kézpénz!
Eladó Gyári Állapotban lévő idomszett Tuareg Wind-re!
Ára: 10.000Ft!
Fejidom,kis szélvédő (plexi), első lámpa+lámparács, kormány melletti idom, tank, ülés, hátsó oldal idom, doboz tartó konzol (műanyag, gumi), hátsó rendszámtábla tartó, hátsó lámpa, blokk védő műanyag.
06-30-403-6551
aprilia.alkatresz@freemail.hu
Megkaptam persze! ;) Holnap küldöm a pénzt remélem még holnap átmegy ha nem akk 7főn reggelre lesz rajta a múltkor is így volt!De remélem holnap átmegy! :)
a kepen szereplo motor alkatreszei eladok
blokk es elektronika kompatibilis af1-el is. 123as blokk, gyujtas, lendkerek, feszszab, elektronikus power (nyelv, haz, behuzo, vezerlo) nagykarbi...
nekem van most ules alatti idomom mind2 oldali es szivocsonkom is ilyen rx-hez.
ha erdekelnek meg irj vagy hivj
attila.hunter@gmail.com vagy 06705655856
Szia!
A konstrukció tökéletes, igazi dakar motor. Olasz szépség, japán elektronika(nippondenso), osztrák Rotax motor. Korát megelőzte.
Egy csepp olajat nem evett nekem, 4,5-5liter ha óvatosan mentem vele. De ha pörgeted... nem kezdőknek való...
Nagyon szerettem, nem bántam meg hogy megvettem. Télen-nyáron pöcc-röff.
Normál kopó alkatrészeket lehet kapni, gyertya, fékbetét, szűrők...
Sajnos a típushoz tartozó alkatrészt nagyon nehéz találni, ha van új és eredeti az aranyárban. Nekem a CDI kampec lett, időnkén leállt, (dirr-durr)de mindig beindult. Félre állni, lekapcsolni mindent, majd indult. Volt mikor két hétig semmi baj, valamikor naponta kétszer. Új ár 230.000Ft, (nippondenso). Után gyártott Szlovákiából 30.000Ft. Fél évig néztem a bontókat, hirdetéseket semmi. Az alapjáratom időnkét felment, főleg ha meleg volt. Aprilia szakszervízbe javasolták a karbi felújítást, de alkatrész nem tudtak adni hozzá. Sajnos a 600-as nem elterjedt, 125 rengeteg van a hírdetésekben.
1, Itt érdeklődj:Gerecse Motor info@gerecsemotor.hu
Használt Karbi 20.000Ft, Komplett kormány kapcsoló 5.000Ft volt.
2, Itt nézelődj van új, használt: http://www.ebay.com/sch/i.html...
3, CDI innen vettem: http://www.ebay.com/itm/CDI-Ap...
A szabadon futó szokott még elromlani, nekem ezzel szerencsém volt mert vásárlás előtt ment tönkre és cserélte az előző tulaj. (vigyázz ha nem tudod hogy kell berúgni, eltöri a lábad, ő is így járt...) 28.000ft.-volt.
Na meg picit rövid és kemény az ülés két embernek. Az asszony rám csúszkált én mag a tankhoz közeli keskeny nyeregben találtam magam., Ha meg én ültem kényelmesen akkor a fél feneke a csomagtartón volt. Ettől függetlenül bejártuk a környezetünkben lévő összes hegyet-dombot a bükkben.
Remélem tudtam segíteni.
NagyLG
=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
Jelenleg raktáron AF1 Sintesi és Tuareg Wind van!
-Blokkfelek
-Váltó
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok, kerekek
-Elektromos power egységek
-Idomgarnitúrák
-Műszerfal
-Első teleszkóp, hátsó rugóstag
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Új vagyok még fórumon, a motoromat is csak egy hete vettem :) Egy Aprilia pegaso 650-es tulajdonosa lettem :)
vannak vele kissebb gondok, de olcsón sikerült szereznem egy jó barátomtól :)
Vezérlés el volt állitva ezért durrogott és kopogott de rendesen, ez mar beállitva és jar szépen, igen ám, de csak fordulaton, alapjárat nincs ,kis fordulaton menet közben szaggat :/
Már csak a karbi lehet, mivel barátom elárulta hogy egy ismerőse szétszedte és tisztitotta, de nincs beállitva.
Alapjárat állito csavarra nem is reagál, a kérdésem az lenne hogyan kell jól beállitani a karbit, esetleg csak annyira hogy legyen alapjárat ,mégha nem is lenne tökéletesaz sem baj, mert marciusban viszem komplett beállitani, de azert egy normál alapjárat jól jönne :S
Még egy kérdés :) ugye 2 karbis a gép, és 1 henger, a kérdésem az hogy kell karbi szinkron vagy sem? vagy hogy van ez? :/ bocsi, ebben a témában nem vagyok otthon :)
előre is köszi a válaszokat
Örülök a képeknek, már télleg azt hittem, hogy kihaltak ezek a motorok (bár nem mai darab , tény és való) Nagyon sokat segítenél vele nekem , ha a rezonátorol kb 3 képet ( hogyan illeszekedik a hengerhez , kanyarulat , stb...) Ha jól látható a számsorozat is érdekelne engem! Nagyon fontos és sokat segítenél vele! Köszönöm a segítségedet előre is! ( Netán ha eladnád szívesen megvenném , ha kell tudok helyette adni egy télleg jó állapotban lévő rezonátort , ugyanugy aprilia rezo csak sajna etx-re való. + kézpénz!
Ára: 10.000Ft!
Fejidom,kis szélvédő (plexi), első lámpa+lámparács, kormány melletti idom, tank, ülés, hátsó oldal idom, doboz tartó konzol (műanyag, gumi), hátsó rendszámtábla tartó, hátsó lámpa, blokk védő műanyag.
06-30-403-6551
aprilia.alkatresz@freemail.hu
blokk es elektronika kompatibilis af1-el is. 123as blokk, gyujtas, lendkerek, feszszab, elektronikus power (nyelv, haz, behuzo, vezerlo) nagykarbi...
attila.hunter@gmail.com
06705655856
az idomok mar a dobozban ulnek indulasra varva
a 2 idom 8000 ft, a szivocsonk 4500 ft
varom jelzesed.
Udv, Attila
attila.hunter@gmail.com vagy 06705655856
nekem van most ules alatti idomom mind2 oldali es szivocsonkom is ilyen rx-hez.
ha erdekelnek meg irj vagy hivj
attila.hunter@gmail.com vagy 06705655856
nekem vannak rx idomjaim. ha jol latom pont ez a szett ami a kepen van csak zold szinuek, de a festes a legkevesebb sztem. :)
ha erdekel irj vagy hivj batran.
attila.hunter@gmail,com vagy 06705655856
A konstrukció tökéletes, igazi dakar motor. Olasz szépség, japán elektronika(nippondenso), osztrák Rotax motor. Korát megelőzte.
Egy csepp olajat nem evett nekem, 4,5-5liter ha óvatosan mentem vele. De ha pörgeted... nem kezdőknek való...
Nagyon szerettem, nem bántam meg hogy megvettem. Télen-nyáron pöcc-röff.
Normál kopó alkatrészeket lehet kapni, gyertya, fékbetét, szűrők...
Sajnos a típushoz tartozó alkatrészt nagyon nehéz találni, ha van új és eredeti az aranyárban. Nekem a CDI kampec lett, időnkén leállt, (dirr-durr)de mindig beindult. Félre állni, lekapcsolni mindent, majd indult. Volt mikor két hétig semmi baj, valamikor naponta kétszer. Új ár 230.000Ft, (nippondenso). Után gyártott Szlovákiából 30.000Ft. Fél évig néztem a bontókat, hirdetéseket semmi. Az alapjáratom időnkét felment, főleg ha meleg volt. Aprilia szakszervízbe javasolták a karbi felújítást, de alkatrész nem tudtak adni hozzá. Sajnos a 600-as nem elterjedt, 125 rengeteg van a hírdetésekben.
1, Itt érdeklődj:Gerecse Motor info@gerecsemotor.hu
Használt Karbi 20.000Ft, Komplett kormány kapcsoló 5.000Ft volt.
2, Itt nézelődj van új, használt: http://www.ebay.com/sch/i.html...
3, CDI innen vettem: http://www.ebay.com/itm/CDI-Ap...
A szabadon futó szokott még elromlani, nekem ezzel szerencsém volt mert vásárlás előtt ment tönkre és cserélte az előző tulaj. (vigyázz ha nem tudod hogy kell berúgni, eltöri a lábad, ő is így járt...) 28.000ft.-volt.
Na meg picit rövid és kemény az ülés két embernek. Az asszony rám csúszkált én mag a tankhoz közeli keskeny nyeregben találtam magam., Ha meg én ültem kényelmesen akkor a fél feneke a csomagtartón volt. Ettől függetlenül bejártuk a környezetünkben lévő összes hegyet-dombot a bükkben.
Remélem tudtam segíteni.
NagyLG
Megrendelésre is bontasz motorokat, vagy csak azt árulod ami éppen van?
Nekem szükségem lenne egy Apilia Pegaso 650 I.E. első sárvédőjére (Normál telós, nem a fordított)
=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
Jelenleg raktáron AF1 Sintesi és Tuareg Wind van!
-Blokkfelek
-Váltó
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok, kerekek
-Elektromos power egységek
-Idomgarnitúrák
-Műszerfal
-Első teleszkóp, hátsó rugóstag
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Email: aprilia.alkatresz@freemail.hu
Mobil: 06-30-403-6551