Hèzagold ki rendesen! Pontatlan a válto! Ha a csapágyak jok ès nem lognak tengelyirányban,a 2 villa nem görbült,akkor hèzag gond van! Kèzzel próbáld ki hogy jo-e! Ha rosszul rakod össze szètbassza a kócerájt benne ès váltot nem tart minden trafikos ebbe!
Sziasztok! Nekem van egy 50-es tuaregem rv4 blokkos,kicsit megerőltettem egy árokból való kijövetelnél és elszállt benne az 1-es sebesség,csak darál,de a többi sebesség az jó.Szétszedtem a blokkot de nem láttam a váltón se kopást se törést.Nagyon megköszönném ha valaki hasonlóan járt vagy tudja mi lehet a baja.
Rotax 127 blokknál szét kell húzni a blokkot a berugókar csőtengelyének cseréjéhez vagy elég a kuplung deknit levenni hozzá? Nem szereltem még ilyet, de a ricni odavan rajta muszáj cserélni...
=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
Jelenleg raktáron AF1 Sintesi és Tuareg Wind van!
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok, kerekek
-Elektromos power egységek
-Idomgarnitúrák
-Műszerfal
-Első teleszkóp, hátsó rugóstag
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Szerintem arra te is rájöttél, hogy ez a dugó úgy kuka ahogy van. Az előző tulaj szépen elbánt vele. :)
A hengerben ha nincsenek nagyon mély karcolások akkor 'szakember' fel tudja fúrni neked, veszel hozzá túlméretes dugót és már mehetsz is. Ha a 'szakember' azt mondja, hogy a henger is kuka, akkor sajnos azt is kell venned.
Komplett blokkot nem kell feltétlenül venned ez miatt. de ha besült dugóval tologatták akkor lehet, hogy érdemes lenne megnézni a hajtókart is, hogy az meghajolt-e vagy esetleg kotyog, stb..
szia én válalok felujitást! ha érdekel de amugy van használt tökéletes hengerszetem hozzá! gyári és polini is!
amugy bele kéne nézni a forgatyusházba meg olajat lenegedni stb átmosatni mert a dugatyu darabjainak ott kel lenije benne ha nem köpre bele a kupufogonyilásba!
tel.06307316232
Hétvégén motoroztam hazafelé egyszer csak gondolt egyet és leállt a motor. Levettem a karburátort mert nem kapott anyagot és szívó csonknál amikor rúgtam egy nagyon pici szívást éreztem csak. Lehet hogy e miatt nem kapna anyagot ? Vagy össze tört volna a gyűrű ? ( de semmi csörgést nem hallok amikor rúgom )
Mindenkit üdvözlök! Vásároltam fillérekért 1 tuareg rally 125.öst.és sokat látott tapasztalt emberek véleménye. Illetve. Segítsége kellene. A dugattyú megragadt de a jófej régi tulaj tolatta magát hátha beröffen. :-) szépen belekaristolt a henger falába. Képeket mellékelem. A kérdésem az lenne. Mit tegyek furassam fel és rakjam össze hátha csak az a baja. Vagy vegyek 1blokkot...nade hol és mennyiért? Vagy van. E aki fel tudná újítani a mostanit. Kérlek segítsetek mert már lassan csapatnám vele :-)
Próbáltam már mindenféle gyertyával,de 2-3 tekertetés után elköszön a szikra,az alaplapot cseréltem,mert volt,bár kétes eredetű,és mindkettőnek elmászik az ellenállása,megpihen,majd visszajön,bár akk is kevés az ellenállás,a lendkerék egy rakás szar,de ha az lenne a ludas,akkor elsőre se lenne szikra.
Henger, Dugattyú, főtengely érdekelne.